środa, 9 października 2019

Smacznego po grecku

Kalo mina, czyli greckie życzenia na dobry początek miesiąca i inne okazje. Na całym świecie ludzie życzą sobie dobrego dnia, dobrego wieczoru oraz udanego weekendu. Natomiast Grecy życzą sobie również dobrego miesiąca. Przepis na rybę po grecku.


Najlepiej komponuje się z. Jest za to daniem, które bardzo lubią Polacy i często gości na naszych stołach w wigilię.

Ryba po grecku wcale nie ma wiele wspólnego z Grecją. Do przygotowania ryby po grecku wykorzystaliśmy filet z mintaja. To wszystko, ziemniaki po grecku są gotowe! Dzięki zastosowaniu przypraw i skórki z cytryny otrzymujesz niesamowity smak tego dania.


Ziemniaczki są bardzo smaczne i wcale nie trudne pod względem przygotowania. Prev Post Szybka przekąska z kurczakiem – chwilka roboty i cała rodzinka się zajada. Nie może jej zabraknąć w wielu domach podczas świątecznego przyjęcia. Zobacz najłatwiejsze przepisy na rybę po grecku.


Ryba w warzywach, marchewce, pietruszce i cebuli.

A moja ryba po grecku jest inna bo do warzyw usmażonych( robię dużo) dodaję puszkę brzoskwiń pokrojonych w małe trójkąciki i wlewam cały sok z puszki do tego sosu troszkę wody, pomidory. Możecie spróbować jest naprawdę smaczny. Próbowałam też z ananasem ale jest za ostry nie pasuje mi do ryby ale to jest moja opinia. Ryba Po Grecku (mac51) - Szukam przepisu - Forum.


Smaczna ryba z warzywami „po grecku” to znany i lubiany sposób na rybę, nie tylko od święta. Jeżeli szukasz prostego przepisu na pyszne danie, koniecznie wypróbuj tę propozycję. Soczyste filety rybne otulone chrupiącymi warzywami w pomidorowym sosie – pycha. Jakich warzyw potrzebujesz, żeby twoja ryba była naprawdę smaczna?


Można ją też przygotować wcześniej i podać nawet dwa dni od zrobienia. Lubisz ryby i szukasz ciekawych inspiracji na obiad? Polecam sięgnąć po więcej moich przepisów na dania z ryby. Dla tych którzy lubią rybę. Składniki farszu warzywnego pozostają takie same i tak samo się je przygotowuje jak w wersji, która większość zna, ale cały sekret odtłuszczenia tkwi w rybie, a dokładniej w sposobie jej przygotowania.


Smaczna ryba „po grecku” - sposób przygotowania: Filety obsypać solą i pieprzem następne obtoczyć w mące potem usmażyć na oleju. Następnie przełożyć do garnka i podlać wodą. Dacie wiarę, że jadłam ją pierwszy raz w życiu? Nie przypominam sobie, żeby którakolwiek część mojej rodziny robiła tę potrawę na święta.


Zresztą to samo dotyczy osób spoza rodziny, nikt nigdy mnie nie uraczył rybą po grecku.

Postanowiłam w końcu ją zrobić. Pani Aniu, w poszukiwaniu przepisu na rybę po grecku zauważyłam, że przy swoim przepisie ma Pani oznaczenie bezglutenowe, zapomniała Pani, że rybę obtaczamy w mące pszennej ! Proszę zweryfikować oznaczenia w przepisach, w przeciwnym razie Może Pani komuś zaszkodzić. Ja rybkę po grecku też próbowałam zrobić i mi wszyła nawet była trochę pikantna może papryki za dużo dodałam,ale była pyszna. Zastanawiam się tylko czy gdybym rybę najpierw zrobiła w panierce czy danie miałoby podobny smak czy by się popsuło. Ja również jak moja poprzedniczka polecam rybę po grecku.


Przykłady użycia - smacznego po niemiecku. Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne. Więcej informacji tutaj. Polish Życzę wam smacznego sushi po wykładzie, wraz z Prawami Prostoty.


Po upływie testowego okresu zdecydujesz czy warto zakupić abonament w extra. Nawet wtedy jeżeli z jakichkolwiek powodów nie będziesz zadowolony z naszego serwisu zgłoś to w ciągu dni od daty zakupu, a otrzymasz zwrot całej kwoty abonamentu bez żadnych pytań. Dorsz po grecku jest tradycyjnym daniem świątecznym, a nie, jak można by pomyśleć, na pierwszy rzut oka – daniem greckim.


Nie wiadomo, skąd wzięła się nazwa tej potrawy, ale przyjmuje się, że dotyczy ona metody przyrządzania i podania. Podawane jest na ciepło lub na zimno jako przekąska (np. do napojów alkoholowych). Pieczona ryba po grecku z reguły przyrządzana jest na bazie ryb morskich o chudym mięsie. Podstawowe składniki to biała ryba, włoszczyzna i przyprawy. Sprawdź, jak przyrządza ją miłośniczka kuchni Kasia Bukowska!


Niby po grecku, ale z Grecją wiele wspólnego nie ma:) Jest natomiast tak smaczna, że bardzo często pojawia się na naszych stołach. A przyrządza się ją bardzo szybko i można to zrobić na kilka sposobów. Marchew ugotować w skórce w calości. Powinno być lekko twarda.


Jesień to przecież pora smacznych warzyw, stąd mój pomysł na rybę po grecku właśnie teraz. Serwuje się ją na ciepło lub na zimno, jako przystawkę. Rybę po grecku przyrządza się ze smażonych kawałków lub filetów rybnych w towarzystwie duszonych warzyw (marchwi, selera, pietruszki, cebuli) oraz sosu pomidorowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty