poniedziałek, 26 grudnia 2016

Ciasto kruche do makowca przepis

Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko. Trochę pracy trzeba włożyć ,ale smak wynagradza wszystko. Przepisy, jak zrobić - Smaker.


Radosnych i smacznych świąt! Desery alleluja cookies - kruche ciastka do mazurka.

Wyrabiania kruchego ciasta nauczyła mnie babcia. Jej kruche ciasto znika ze stołu w mgnieniu oka. Babcine kruche Zobacz więcej. Planeta Smaku Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Planeta Smaku.


Wychodzi z tego rzadka papka a nie ciasto do zagniatania. Dziwne, że komuś to wyszło. Kruche ciasto wychodzi twarde.


W mojej rodzinie nie wyobrażamy sobie świąt Bożego Narodzenia bez makowca.

W tym roku postanowiłam zrobić właśnie taki, na kruchym spodzie. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto na makowca. Myślę, że nie powinno się dodawać całego jajka do ciasta, tylko żółtko.


Nadaje się do dłuższego przechowywania, zatem można przygotować go z wyprzedzeniem. Jest łatwiejsze, mniej pracochłonne, a największy atut - jeszcze smaczniejsze. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji działań marketingowych, jednak nie dłużej niż przez lata, licząc od Twojej ostatniej aktywności jako zalogowany użytkownik w aplikacji przepisy.


Ciebie newslettera przepisy. Blachę posypać mąką ułozyć rulony makowca. Przyznam, że do tego makowca trzeba wprawy ale jest przepyszny!


Piekę go już lat, moja rodzina i znajomi nie wyobrażają sobie Świat Bożego Narodzenia bez tego. Zrobisz z niego słodkie babeczki lub ciasteczka. Ale nie pisze jak długo trzeba je piec ciekawe jak wyjdom musimy spróbować. Lista przepisów na spód do makowca kruchy z polskich blogów kulinarnych.


Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Jakie ciasto tradycyjnie kojarzy się ze świętami Bożego Narodzenia? Które z nich zagości na Waszym stole?


Jeśli wciąż nie możecie się zdecydować, najlepszym rozwiązaniem będzie połączenie tych przysmaków w jeden pyszny. KRUCHE CIASTO – PRZEPIS – pytacie mnie jak przygotować idealne ciasto kruche, dlatego przygotowałam wpis wraz z przepisem w formie filmu (żeby każdy mógł zobaczyć krok po kroku jak przygotowuje się takie ciasto).

Przygotowanie kruchego ciasta jest bardzo łatwe. Pokazuję, jak zrobić kruche ciasto, co poradzić na kruszenie, a czego dodać, by ułatwić sobie wałkowanie. Dorota napisala,od kiedy robie sama mak moje wypieki makowe wychodza jak ze zdjec, samo to ze kogo obdaruje wypiekami mi powie ,ze jeszcze nie jedli tak dobrego ciasta, dziekuje Dorota za wszystkie rady porady przepisy, mysle ze kazdy z nas umial piec ale z. Proste, kruche ciasto z malinami w środku i delikatnie kokosową kruszonką. Kwaskowate, malinowe nadzienie w połączeniu z kruchym, słodkim ciastem idealnie się komponuje.


Paski ułożyć na cieście, tworząc kratkę. Wystające końcówki obciąć do wielkości ciasta. Najlepiej obserwować ciasto po 50min. Koniecznie zobacz też inne przepisy kulinarne zbliżone do przepisu na makowiec z ciasta kruchego.


Zapraszam na makowiec na maślanym kruchym cieście z delikatną bezą. Roladę zawijamy w paier zostawiając nieco luzu by ciasto wyrosło. Z podanej ilości ciasta wychodzą makowce. Zrobiłam ciasto z tego przepisu i wyszło rewelacyjne.


Ciasto kruche na górze powinno się zarumienić. Dodam, ze w ogóle nie potrafię piec, każde ciasto mi nie wychodziło aż do tego makowca. Trochę rozwala się podczas krojenia ale może za dużo dałam maku albo za mało ścisnęłam w papier podczas pieczenia. Nastęonym razem myslę, że bedzie wszystko dobrze.


Przedstawiam mój prosty przepis na makowiec zawijany z ciasta drożdżowego. Do tego cudownie wygląda na Świątecznym stole.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty