piątek, 30 grudnia 2016

Białkowe pancakes

Białkowe pancakes

Proteinowe placuszki, białkowe pancakes. O tym czemu używam odżywki przeczytacie w tym poście. W tym przypadku nie pytajcie mnie, jak zamienić odżywkę białkową - w tagu placki i placuszki znajdziecie mnóstwo pysznych przepisów na placki, ze składników, które na pewno macie w swojej kuchni. Zaskoczeniem były płatki. Vanilia i Raspberry Chocolate -napiszę opinię razem bo nie umiem kreślić co bardziej mi smakowało.


Oba smaki to prawdziwy hit. Zostaw łapkę w górę i suba jeśli się podobało! Legendarne placki białkowe w nowym wydaniu! Każdy zna smak tradycyjnych pancakes, czyli małych omlecików, często mylnie nazywanych naleśnikami.


FACEBOOK: Naturalna Siła INSTAGRAniko_powerbuilder patryk. Ich przygotowywanie nie należy do najtrudniejszych, jednak dość czasochłonnych. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na białkowe pancakes. Pancakes szpinakowo – proteinowe. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga 3dni dookoła kuchni.


Widoki rozpieszczają moje oczy, a moje uszy wnikliwie wsłuchują się szum fal. W każdej porcji znajduje się aż białka. Siedzę z nogami w górze na pięknym, słonecznym tarasie. Składniki mieszanki do naleśników wysokobiałkowych.


Białkowe pankejki składają się jedynie z jajek i odżywki białkowej (ja użyłem czekoladowej, co dało niesamowity smak). Jeśli nie macie takiej odżywki, warto ją zamówić (można dodać kakao, lecz wtedy naleśniki będą zawierały więcej tłuszczu, a więc będą też dużo bardziej kaloryczne). Płatki owsiane produkowane z owsa siewnego są bardzo pożywne i zdrowe. Nadają się do zjedzenia na zimno, przez co mogą być.


Białkowe pancakes

Naleśniki białkowe to świetna pozycja na śniadanie lub kolację. Zawierają aż białka, które pomoże Ci zbudować mięśnie. Zdrowe węglowodany dodadzą Ci energii. Obecność mąki owsianej i kokosowej sprawia, że to produkt dla osób unikających glutenu. Mega puszyste wręcz piankowe doskonale smakują na śniadanie lub do przygotowania po treningu.


Zapraszamy do obejrzenia drugiego filmu z serii Projekt Dieta w kuchni. Mąki do placuszków użyłam tortowej, ale możesz dodać owsianej. PROTEIN PANCAKES to pyszne naleśniki owsiano-białkowe w proszku. Wysoka zawartość białka i błonnika pokarmowego. Białko przyczynia się do wzrostu masy mięśniowej, a także pomaga utrzymać zdrowe kości.


Czy znajdę wśród nas kogoś, kto nie lubi pancakes’ów? Obawiam się, że może być to zwykłe pytanie retoryczne #128521; Z tej okazji chciałabym Wam przedstawić przepis na legalne, białkowe pancakes , które wcale nie muszą oznaczać odstępstwa od diety! Gotowa, kompletna mieszanka do przygotowania puszystych sycących naleśników. Czy konto w serwisie zostało aktywowane? Najczęstsze przyczyny problemów z logowanie1.


W mailu potwierdzającym rejestrację w serwisie znajduje się link aktywacyjny - logowanie do serwisu będzie możliwe dopiero po kliknięciu tego linku i aktywowaniu konta. Placki, naleśniki, racuchy - ciężko im się oprzeć. Szczególnie wtedy, gdy znajdziemy czas na spokojne, jedzone bez pośpiechu śniadanie. Przepis: Białkowe pancakes.


Białkowe pancakes

W weekend zróbcie sobie małą ucztę, pozwólcie na długie, leniwe ucztowanie. Na taką okazję idealnie sprawdzą się placki w zdrowszej wersji. Ze wszystkich składników wyszło mi ich około 9. Do tego dorzuciłam wiórki kokosowe, orzechy, a dodatkowo pancake zjadłam z powidłami śliwkowymi własnej roboty.


Odżywka białkowa pochodzi ze sklepu KULTURYSTYKA. Już od jakiegoś czasu planowałam zrobić coś z mojej odżywki białkowej. Tanio, szybko, profesjonalnie w MegaPower.


Jestem zwolennikiem tego typu proszków w przypadku gdy ktoś nie ma czasu na robienie posiłków. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy. Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu. Uwielbiasz naleśniki, ale nie chcesz dostarczać organizmowi takich substancji, jak tłuszcz i węglowodany?


Wypróbuj naleśniki w proszku, które dostarczają wartościowych białek, o szybkim lub wolniejszym czasie wchłaniania. Przygotowanie naleśników trwa bardzo krótko, ponieważ wystarczy wymieszać je z wodą, a następnie usmażyć na patelni bez tłuszczu. Uparta dziewczyna dążąca do spełnienia swoich marzeń. Przeszłam sporą metamorfozę nie tylko zewnętrzną , a le również wewnętrzną.


Sport stał się pasją, formą spędzania wolnego czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty