piątek, 2 czerwca 2017

Papryka konserwowa przepis z olejem

PAPRYKA MARYNOWANA W SŁOIKACH. Dolałam do niej ocet, wsypałam cukier i sól. Do każdego słoika wsypałam. Papryka marynowana z olejem.


Przepis jest prosty, a papryka konserwowa przyda się do sałatek, przekąsek i dań obiadowych.

Od ponad lat przygotowuję paprykę z tego przepisu. Przechowywana w piwnicy może stać bardzo długo-aż do kolejnego sezonu. Ważnym etapem w przygotowaniu papryki, jest czas gotowania słoików, nie może być zbyt długi gdyż papryka będzie bardzo miękka, i nie będzie się nadawała do sałatek, czy koreczków. Przepis na nią dostałam od mamy, ona zaś od którejś z koleżanek. Dodane przez anetwawa w: Tylko o kuchni.


Witam,mam pytanie kupiłam opakowanie krewetek w zalewie i kompletnie nie wiem co można z nich przyrządzić. Proszę o jakieś propozycję.

Nasz poniższy przepis jest prosty i dość szybki w wykonaniu. Taka papryka marynowana z olejem smakuje przepysznie. Nie jest też za mocno kwaśna – idealnie dopasowana pod nasze kubki smakowe.


Jeśli Wy zaś wolicie, gdy papryka konserwowa ma nieco bardziej kwaśny posmak, to możecie oczywiści dać nieco. Dodatek miodu do marynaty sprawia, że papryka jest niesamowicie smaczna, słodka, chrupiąca, po prostu idealna. Polecam prosty przepis na pyszny dodatek do wędlin, jak również dobry składnik do sałatek. Subskrybuj po kolejne przepisy! Szczegółowy przepis na blogu Domog.


Po degustacji papryki mogę Was zapewnić, że warto skorzystać z tego przepisu. Możecie też spróbować papryki marynowanej z ogórkami i cebulą. Włożyć do czystych i suchych słoików. Do słoików wcześniej wyparzonych wkładamy paprykę, do każdego słoika dajemy po liściu, ziele angielskie i kilka ziarenek gorczycy. W sierpniu i wrześniu warto skorzystać z tanich, sezonowych papryk i przyrządzić ją, by móc zajadać się nią zimą i wczesną wiosną (sprawdzi się na przykład jako przekąska na świątecznym stole).


Warto pokombinować z farszem i ilością sera, ale klasyczny przepis też jest dobry. DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD. Smak tej papryki przypomina mi czas spędzony nad Mazurskimi jeziorami.

Pierwszy raz właśnie tam miałam okazje spróbować tej sałatki. Przygotowanie jest bardzo proste, a dodatki możesz skomponować według własnych upodobań smakowych. Do swoich słoiczków dorzucam – cebulę, liść laurowy, ziele angielskie i pieprz. Jest przepyszna, a przepis mam od mamy. Wypróbowałam przepis-papryka.


Składniki: papryka (może być różnokolorowa). Miód przyjemnie łagodzi ocet. Dziękuję za przepis i pozdrawiam. Z tego przepisu otrzymacie świetną domową, marynowaną w zalewie octowej paprykę. Sprawdzony i łatwy przepis.


Wrzesień to idealna pora na zrobienie domowej papryki konserwowej. Polecam wszystkim miłośnikom papryki, żeby koniecznie wypróbowali ten przepis, na pewno się nie zawiodą. Przepisy na papryka z miodem i olejem w wyszukiwarce kulinarnej - przynajmniej idealnych przepisów na papryka z miodem i olejem. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania.


Z zalewą chyba mniejszy problem, bo z łatwością można jej dorobić na bieżąco. Na początek zrobiłabym z podwójnej porcji, bo tyle powinno wystarczyć. Oleju na górę słoika wystarczą 3-łyżki.


Warzywa ułóż w słoikach i zalej olejem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty