środa, 7 czerwca 2017

Chmurka malinowa

Kruchy spó duża ilość malin w malinowej galaretce, kremowa masa śmietankowa i wieńcząca ciasto chrupiąca beza z migdałami. Przepis na ciasto nadesłała mi Aleksandra (bardzo dziękuję!), oryginalnie ciasto przypominało Panią Walewsk. Po tym czasie rozwałkować i wyłożyć na blachę o wym.


Nakłuć widelcem i piec ok. Jeśli nie macie zbytnio czasu zawsze możecie kruchy spód zastąpić herbatnikami i tak oto w prosty sposób powstanie malinowa chmurka na herbatnikach (bez pieczenia kruchego spodu).

Malinowa chmurka zawsze wprawia gości w zachwyt. Jeśli nie ma sezonu na maliny możesz bez problemu skorzystać z mrożonek, ciasto będzie tak samo dobre. Smaki są idealnie zrównoważone, aby ciasto nie było zbyt słodkie. Chrupiąca beza z migdałami, krem z mascarpone, galaretka malinowa i kruchy spód z pewnością będą hitem każdego rodzinnego spotkania. Kruche ciasto, maliny z galaretką, krem z mascarpone i bitej śmietany i delikatna beza.


Połączenie wielu pysznych smaków w jednym cieście. Bezę i kruche ciasto najlepiej przygotować wcześniej i kilka godzin przed podaniem połączyć z kremem i galaretką.

Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasta siostry anastazji malinowa chmurka. Bardzo dobrze znosi przechowywanie i wręcz należy przygotować je poprzedniego dnia przed. W tą pochmurną niedziele przygotowałam deser z malinami i kremu budyniowym. Jest lekki jak malinowa chmurka! Delikatny, malinowy i delikatnie słodki.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Mój pamiętnik kulinarny. Jednym słowem – uzależnia! Uznaliśmy je za jedne z najlepszych ciast na świecie! Dodane przez Justin w: Tylko o kuchni.


Ciasta, ALE BEZ PIECZENIA ! Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla. My je bardzo uwielbiamy i często robimy na różnego rodzaju okazje, typu święta, urodziny, czy po prostu na weekend do kawy. Polecam wszystkim miłośnikom malin - i nie tylko! Zawijamy w folię i odstawiamy do lodówki. Spód ciasta nakłuwamy widelcem.


Zawróci Wam w głowach już od pierwszego kęsa #128077; Wiemy o tym najlepiej z własnego doświadczenia #128521; Jeśli kochacie słodkości równie mocno jak my, mamy jeszcze mały bonus.

Pewnego razu wpadła do mnie siostra i mówi, że jadła na imieninach u koleżanki malinową chmurkę i opowiada jakie to wspaniałe ciasto hehe. Wyjęłam więc z szuflady przepis i pokazałam jej, no i. Myślę, że mało komu ona nie smakuje:) wiec jeśli jest ktoś, kto nie próbował- to Koniecznie musi;) troszkę zmieniłam klasyczny przepis, ponieważ na tamtym spodzie nie chciała mi wyjść chrupiąca beza (tylko taka gumowata). Majówka już za kilka dni, dlatego też może skusicie się na ciasto z którym dziś do Was przychodzę. Ja robiłam go dopiero pierwszy raz i muszę przyznać, że smakuje super #128578; Co prawda trzeba się przy nim napracować i spędzić kilka godzin w kuchni, ale warto! Nie wiem dlaczego wbiłam sobie do głowy, że jako spód powinno się wykorzystać biszkopt.


Dopiero po upieczeniu sprawdziłam i odkryłam zdumiona, że byłam w błędzie. Tutaj świetnie smakuje także sama beza bez płatków. Mimo, że w składzie ciasta znajduje się słodka beza, całość nie jest przesłodzona, gdyż słodycz równoważy kwaskowata galaretka z malinami.


Dzięki czemu ciągle mamy ochotę na jeszcze jeden kawałek. Deser malinowa chmurka Via Gusto Najlepszym sposobem na szybkie zaspokojenie ochoty na słodycze jest przygotowanie deseru bez pieczenia. DAVE Z AMERYKI I PRZEPIS NA NAJLEPSZY SHAKE. RAMA wege-obiad-lista wegetariańskie Wigilia. Kotlety pieczarkowo – orzechowe.


Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi. Teraz już wiem, że nie bez kozery malinowa chmurka zyskała i ciągle zyskuje na popularności. Pyszna, lekka, lekko kwaskowa, nie za słodka. Ciacho jest bardzo smaczne, wysokie. Przenikające się w nim warstwy kruchego ciasta, owocowej galaretki, śmietankowo-waniliowego kremu oraz migdałowej bezy zadowolą każdego amatora słodkości.


Pomimo trwającego już sezonu na bardziej jesienne owoce postanowiłam wykorzystać rosnące jeszcze w naszym ogrodzie ostatnie późne maliny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty