poniedziałek, 26 czerwca 2017

Szybki i tani biszkopt

Szybki i łatwy biszkopt. Białka ubijamy na sztywno z odrobiną soli. Do ubitych żółtek dodajemy powoli białka - miksując na najniższych obrotach. Następnie dodajemy proszek do pieczenia i partiami mąkę oraz wodę.


Najlepszy z najlepszych – biszkopt błyskawiczny.

Jest idealny do rolad (łatwy w rolowaniu), ale też niezastąpiony w tortach (tych jednostopniowych lub po prostu trzeba upiec trzy spody oddzielnie). Z nim Twoje torty zawsze wyjdą rewalacyjnie! Sprawdź instrukcję ze zdjęciami krok po kroku na ciastkożercach! Nie udają mi się nigdy biszkopty, w których najpierw trzeba ubić białka, a później robić całą resztę, ale ten biszkopt zawsze mi się udaje!


Całe jajka ubić z cukrem na gładką, jasną masę. To bardzo ważne żeby biszkopt wyszedł wysoki i puszysty. W osobnej misce zmieszać mąkę z proszkiem do pieczenia.

Pod koniec ubijania dodaję cukier. Ubijam , aż piana bedzie błyszcząca i nie wypadnie z naczynia. Dodaje żółtka i mieszam mikserem na wolnych obrotach. Piekłam biszkopt tysiące razy i nigdy nie wyszedł,z różnych przepisów,a i tak zawsze nie wychodził,ale wczoraj przeszłam sama siebie Nawet tż był w szoku,że wreszcie się udało. Biszkopt urósł ponad formę.


Dodane przez Tosca w: Tylko o kuchni. Poproszę o sprawdzone przepisy na łatwy i szybki tort, taki który zawsze się udaje i nie ma opcji, bym go zepsuła, gdyż musi wyjść za pierwszym podejściem. O wyszukiwarce przepisów.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na tani i prosty tort biszkopt. Lista przepisów na szybki i tani biszkopt z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Potrzebny mi był tort szybki w przygotowaniu, bo miałam mało czasu do przyjęcia urodzinowego. Twój sposób na biszkopt jest tradycyjny i nie zawsze wychodzi.


Jest niezawodny sposób na biszkopt: całe jajko, łyżka cukru, łyżka mąki, łyżeczka proszku do pieczenia, zapach waniliowy. Wielkość biszkoptu zależy tylko od tego ile weźmiesz jajek. Ja przyrządziłam go dla Mamy ale każda okazja jest dobra aby zrobić taki torcik bo jest przepyszny, polecam :).

Prosty, szybki i tani :). Wystudzony biszkopt przekrawamy na równe części. Magiczny placek warstwowy z jednego rodzaju ciasta. Wyjątkowy przepis na sernik bez sera. Placek lub ciasto jak kto woli prosty w wykonaniu nie trzeba wielkich umiejętności aby sobie taki upiec.


Coś dla osób które tak jak ja nie lubią stać przy garach. Piegusek ze śliwkami - szybki i łatwy! Oto mój kolejny ukłon dla sezonu śliwkowego:). Ciasto, które tak zasmakowało domownikom, że poprosili o jego powtórzenie.


Artykuły na temat: szybki i łatwy biszkopt. Gorący smarujemy kwaśną śmietaną, przykrywamy drugim blatem. Na biszkopcie układamy pokrojone na plasterki brzoskwinie (lub połówki truskawek).


Zalewamy tężejąca galaretką. Ciasto będzie miało dość gęstą konsystencję, a po upieczeniu w biszkopcie dziurki będą jak w serze szwajcarskim-żart, ale będzie miał wygląd jak ciasto. Zamiast deserkow mozesz nasaczyc herbata i przelozyc.


Poradźcie mi dziewczyny. Z ilu jajek powinnam piec biszkopt (do przełożenia). Zawsze korzystałam z przepisu na biszkopt przepis II z Moich Wypieków (nie mogę wkleić linka) i zawsze w tortownicy piekłam. Do tego jest potrzebny idealny przepis i ten poniżej właśnie taki jest!


Wypróbowałam już wiele przepisów na biszkopt, ale ten jest najlepszy, zawsze wychodzi, pięknie i równo wyrasta, no i oczywiście jest bardzo smaczny. Zaczynam od przepisu na biszkopt idealny, a w innych wpisach znajdziecie kilka propozycji na wykorzystanie biszkoptu. Sernik - Przepis na tani i szybki sernik na herbatnikach. Kremowy, wilgotny i bardzo łatwy w przygotowaniu. Testem bylo tez uzycie zlotego barwnika i ja tak jak dziecko ktoremu po raz pierwszy daje sie do reki farbki , maluje wszystko, tak ja rowniez wykorzystalam zlotko na maksa zgodnie z zasada: Sie kupilo, sie ma , sie uzywa!


Zapraszam na bardzo prosty przepis na biszkopt, który zawsze mi się udaje. Wystarczy chwila cierpliwości przy robieniu ciasta i można cieszyć się wspaniałym, puszystym i wilgotnym biszkoptem. Najprostszy zestaw składników na biszkopt jasny, jaki można sobie wyobrazić, to proporcje ułożone tak, żeby w łatwy sposób można było je przeliczać i dostosowywać do większej lub mniejszej ilości jajek, w zależności od tego w jakiej tortownicy lub blaszce będzie upieczony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty