czwartek, 22 czerwca 2017

Pierniki żeby były miękkie

Przepis na te miękkie pierniczki znalazłam tutaj i cytuję za autorką. U mnie bez polewy , ale i tak były smaczne. Nie zdążą dobrze wyjść z piekarnika a już znikają! A tak na serio, świetne są.


Zastanawiało mnie nie wyrastanie zaczynu drożdżowego ani ciasta, ale moje obawy były niesłuszne bo wyszły tak pyszne, że musiałam chować przed moimi maludami bo wszystkie by wpałaszowały, a nawet polukrowane jeszcze nie były! Jaką grubość powinny mieć pierniczki. Co zrobić, aby były miękkie.


Czy można polać lukrem zaraz po pieczeniu, czy dopiero po tym jak zmiękną. I co najważniejsze, jakie są sposoby na to, aby pierniczki szybko zmiękły i były gotowe do jedzenia. Smaczne i aromatyczne pierniczki to obowiązkowy wypiek na święta Bożego Narodzenia.


Wycięte w różnych kształtach i ozdobione kolorowym lukrem wprowadzą do każdego domu niezwykłą atmosferę. Pierniczki są przepyszne. Chyba każdy przyzna mi rację.


Niestety mają tendencję do twardnienia. Jak sobie poradzić z twardymi piernikami? Wypróbuj poniższe sposoby i sprawdź, który jest najlepszy dla Ciebie. Jeśli tak jak ja w tym roku nie mieliście czasu się wcześniej zdecydować, a myślicie, że już za późno, ten przepis jest dla Was!


Są miękkie, lekko kruche i nadają się do jedzenia i dekoracji od razu po upieczeniu. W czym przechowywać pierniczki? Dodane przez tota w: Tylko o kuchni. Jak przechowywać pierniczki, żeby były miękkie? Wykorzystaj dekoracyjne puszki.


Ten sposób nie dziwi chyba nikogo. WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Dostałam go kiedyś od dziewczyny z sieci, zwanej Potworową Mamą(pozdrawiam serdecznie). To był mój pierwszy przepis i pozostałam mu wierna do dzisiaj, bo są to tak pyszne i miękkie pierniki, że znikają w mgnieniu oka, a ja musze co chwilę piec kolejne partie. Miękkie pierniczki Troszkę modyfikuję go z roku na rok, ponieważ po.


Tradycyjne pierniki, te, które nadają się do powieszenia na choince, są po upieczeniu twarde. Jest to spowodowane faktem wykorzystania miodu do ich przygotowania. Można je zmiękczyć na sposoby: I sposób:. Nic, pierniki zawsze z początku są twarde. Włóż je do pojemnika, odłóż na koło tygodnia,nawet dwóch w chłodne miejsce-z pewnością będą miękkie po tym czasie.


Także najlepiej jest robić pierniki kilka tygodni przed wigilią,aby do tego czasu odpowiednio zmiękły. Bardzo prosty i szybki przepis na miękkie i błyszczące pierniczki. Do tego równo się pieką, mają ładny kształt, jajko sprawia, że pięknie błyszczą i nie trzeba ich już lukrować - dzięki temu są dietetyczne, bo nie mają na sobie olbrzymiej skorupki słodkiego lukru.


Pierniki żeby były miękkie

Jeśli ciasto będzie zbyt sypkie dodać więcej płynnego miodu do osiągnięcia odpowiedniej konsystencji i zmiksować. Wałkować na stolnicy na grubość - mm lekko podsypując mąką (grubsze pierniczki są bardziej miękkie po upieczeniu). Ja przechowywałam w kuchni na lodówce, więc zbyt chłodno nie było, ale myślę, że spokojnie może leżeć w jakimś chłodnym miejscu typu spiżarnia itp.


Zaskakujące połączenie składników, które sprawia, że pierogi smakują tak, jakby były z mięsem. Pyszne prosto z wody, jeszcze pyszniejsze. Czy pierniki można przechowywać w plastikowym pudełku?


PIERNICZKI MIĘKKIE-GOLASKI. Tego kakao nie czuć,ale jak Pani nie lubi to pewnie,że można dosypać łyżkę mąki zamiast kakao. Ależ co ja Pani tłumaczę,przecież nie trafiło na laika w gotowaniu.


Pani Joasiu ja jak piekłam te pierniczki to zbiegiem okoliczności myślałam o katarzynkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty