czwartek, 22 czerwca 2017

Papryka konserwowa z cebulą

Papryka konserwowa z cebulą. Cebulę pokroić w plastry i powkładać na dno słoików. Wszystkie składniki zalewy doprowadzić do wrzenia i gotować minut. Po tym czasie goździki wyciągnąć.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga kuchnia na obcasach. Arcydzieło mojej przyszywanej Babci Ninki:) Podaję jej przepis i na zdjęciu jest jej papryka:) Moja będzie się dopiero robić:) min średnie przystępne.

Przygotowanie jest bardzo proste, a dodatki możesz skomponować według własnych upodobań smakowych. Do swoich słoiczków dorzucam – cebulę, liść laurowy, ziele angielskie i pieprz. Dzięki dodatkom nabiera wyjątkowego smaku i aromatu. Dodane przez idlab w: Tylko o kuchni. Wczoraj na interi był przepis na skwareczki z boczku z cebulą podane na kawałkach różnorodnego chleba gdzieś mi to umknęło może ktoś zapisał link?


Po degustacji papryki mogę Was zapewnić, że warto skorzystać z tego przepisu. Możecie też spróbować papryki marynowanej z ogórkami i cebulą. Samodzielne marynowanie papryki nie jest trudne.


Jej słodko-kwaśny smak szczególnie dobrze.

Wodę, cukier, sól i ocet zagotowujemy. Marynowana papryka z cebulą do słoików na zimę 3Marynowana papryka to klasyczny dodatek na polskich stołach, każdy ma swój wypróbowany przepis. Ja już kilka publikowałam kilka propozycji. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na papryka konserwowa z cebulą. Składniki przyprawowe na słoik litrowy.


Jest przepyszna, a przepis mam od mamy. Tak przygotowaną paprykę ciasno układamy w umytych słoikach z przyprawami. Gotujemy składniki zalewy. Dodatek miodu do marynaty sprawia, że papryka jest niesamowicie smaczna, słodka, chrupiąca, po prostu idealna.


Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów. Z podanych składników wychodzi około litra sałatki. Wodę podczas duszenia papryki z cebulą należy dodać TYLKO w razie konieczności, aby nic się nie przypaliło (ja nie dodawałam).


Należy pamiętać, że jest to dodatkowa ilość wody NIE PODANA w składnikach. Pierś z kurczaka nadziewana serkiem śmietankowym, czerwoną cebulą i marynowaną papryką. Przepisy w kolekcji papryka konserwowa. Jeśli cukinia obrodziła nadzwyczajnie i zastanawiasz się co począć z nadmiarem, po prostu ją zamarynuj. Gdy jej nie rozgotujesz podczas pasteryzacji będziesz się cieszyć zimą chrupiacą , smaczną cukinią.


Przygotowanie Na patelni usmażyć rybę, na tym samym oleju usmażyć pokrojoną cebulę i przygotować sos z podanych składników.

W półmisku ułożyć warstwę sosu, rybę, warstwę sosu. Do każdego słoika dodajemy przyprawy: 1-ząbki czosnku, mały listek laurowy, goździki, ziarenka ziela angielskiego, 2-ziarnka pieprzu, pół łyżeczki ziaren gorczycy oraz łyżeczkę oleju. Nie modyfikowałam go, wykorzystuję wszystkie przyprawy i zachowuję proporcje w każdym szczególe. Robimy je z samej papryki lub z dodatkiem innych warzyw, na przykład marynowane ogórki z papryką.


Pełna witamin papryka idealnie smakuje jako sałatka w połączeniu z cukinią i cebulą. Przetwory z cukinii, jak na przykład sałatka z cukini na zimę, często wymagają dodatku papryki, która wzbogaca smak sałatki. Wyszła przepyszna sałatka.


Słoiki z burakami pasteryzowałam minut, bo mam z nimi nienajlepsze doświadczenia, kiedyś mi się popsuły, niepasteryzowane właśnie. Sałatka buraczana wyszła przepyszna. W przyszłym roku spróbuję zrobić miks: buraki, papryka, cebula razem. Polecam całkiem ciekawy i sprawdzony sposób na buraczki z papryką.


Mozna stosować jej jako dodateko do dań lub danie samo w sobie. Kalafior z cebulą i papryką. Panierowane grzyby w zalewie octowej. Grzyby z marchewką w oleju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty