wtorek, 5 lutego 2019

Makowiec prosty i szybki

Tylko trzy składniki potrzebne są do jego przygotowania! Ciasto jest bez mąki pszennej, zawiera tylko trochę mąki ziemniaczanej. Krzywa Prosta Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Krzywa Prosta.


MAKOWIEC: ZOBACZ PROSTY I SZYBKI PRZEPIS NA PYSZNY MAKOWIEC.

Równo rozkładamy masę makową i pozostawiamy wolne brzegi z każdej strony, wystarczy ok cm. Przed nami ostatnia prosta, zwijamy. Ten przepis podałam w ostatnim numerze magazynu „Uroda życia”, w którym pojawiły się moje nowe propozycje na świąteczne potrawy.


Drożdże mieszamy z lekko podgrzaną śmietaną i odstawiamy na chwilę. Mąkę przesiewamy na stolnicę wraz ze szczyptą soli i cukrami. Dodajemy zimne masło i siekamy.


Gdy rozczyn zacznie działać dodajemy go do mąki razem z jajkiem i żółtkami. Wszystkie składniki szybko zagniatamy.

Tego ciasta nie trzeba specjalnie przedstawiać, gdyż dobrze jest wszystkim znane ;) Napiszę tylko że wykorzystałam do niego mak z puszki i ser z wiaderka. Oszczędziłam dzięki temu sporo czasu :) To idealny przepis dla wszystkich zabieganych lub dla osób, którzy nie lubią godzinami siedzieć w kuchni. Nieraz zdarza się, że nie mamy dużo czasu na przygotowanie treściwego obiadu, lub zwyczajnie nie chce nam się stać długo przy garach gdy akurat na zewnątrz panują męczące upały. Wówczas warto poszukać ciekawego przepisu na smaczny, treściwy i szybki w przygotowaniu posiłek, którym nasyci się cała rodzina.


Szczególnie ważny jest dodatek czekolady, dzięki niej zwykły makowiec przybiera postać dość wykwintnego torciku makowo - czekoladowego. Tego pysznego makowca szykuję zazwyczaj na Święta, jednak warto skusić się na taki wypiek również na inne okazje. To prosty i szybki przepis na makowiec. Nie ma potrzeby szykowania zaczynu.


Można też użyć gotowej masy makowej z puszki. Jeszcze nie wiem, ale moje serce na pewno krąży wokół tego ciasta. To smakowity wypiek który potrafi. Szybki makowiec w każdej odsłonie! Więcej niż przepisów.


Witam makowiec zawsze mi peka przejrzalam komentarze i mysle, ze z tych dwoch powodow ktore najczesciej Pani podaje to mam za cienki rozwalkowane ciasto, ciasto walkuje na wymiar 35×czy zatem zrobic troche mniejszy prostokat? Klopsiki duszone z warzywami, prosty i bardzo szybki jednogarnkowy obiad przygotowany w ciagu minut. Z lekka balkanska nutka - dzieki pascie.

Ciasto idealne również dla tych, którzy obawiają się ciasta drożdżowego. Nadaje się do dłuższego przechowywania, zatem można przygotować go z wyprzedzeniem. Mięciutki i bardzo wilgotny, tradycyjny makowiec zawijany. Jest łatwiejsze, mniej pracochłonne, a największy atut - jeszcze smaczniejsze.


Popularny wypiek na Boże Narodzenie i Wigilię. Z przepisu wychodzą aż makowce. Jeśli to zbyt duża ilość, to można nadmiar zamrozić. Dla zabieganych, którzy nie znaleźli mielonego maku polecam szybki makowiec oparty na gotowej masie z puszki – składniki zostały dobrane specjalnie do mas kupnych, dlatego nie musicie obawiać się, że makowiec wyjdzie za słodki.


Przepis na makowiec zawijany. Można przygotować go bardzo szybko – nawet w Wigilię rano, a co ważniejsze nie odbiega jakościowo. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na prosty i szybki makowiec. Rodzinie i znajomym bardzo smakują moje wypieki. Na jedną z imprez wymyśliłam taki szybki i pyszny makowiec.


Prosty makowiec - tani i szybki w wykonaniu Składniki: jajek. A na mak i śledzie jak raz przychodzi ochota jesienią i zimą, znacie to? Między jednym telefonem a drugim, ze słuchawką przy uchu, wymieszałam jednak i jest.


Zaryzykuję stwierdzenie, że odczarowałam rolady. A może to po prostu ten przepis jest niezawodny. Czasu na pieczenie nie miałam wczoraj nic a nic.


Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Jedno z tych ciast, które zawsze wprowadzają w dobry nastrój. Makowiec – prosty przepis Lubicie makowce? W smaku przypomina popular. Czekoladowe, proste do wykonania, z intensywnie czekoladowo - kawową polewą i wiórkami kokosowymi (choć klasycznie w Szwecji na górę często wykłada się lukier).


Pomysły na szybki obiad po pracy. Dania obiadowe do zrobienia w minut. Proste do wykonania przepisy, króre sprawdzą się w trakcie tygodnia pracy, od poniedziałku do piątku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty