środa, 20 lutego 2019

Makowiec szybki

Wszystko miksujemy razem i pieczemy! Trochę mnie tu nie było, więc w ramach przeprosin proponuję przepis na szybki makowiec. Szczególnie ważny jest dodatek czekolady, dzięki niej zwykły makowiec przybiera postać dość wykwintnego torciku makowo - czekoladowego. Dla zabieganych, którzy nie znaleźli mielonego maku polecam szybki makowiec oparty na gotowej masie z puszki – składniki zostały dobrane specjalnie do mas kupnych, dlatego nie musicie obawiać się, że makowiec wyjdzie za słodki.


Makowiec szybki

MAKOWIEC: ZOBACZ PROSTY I SZYBKI PRZEPIS NA PYSZNY MAKOWIEC. Na jedną z imprez wymyśliłam taki szybki i pyszny makowiec. Przed nami ostatnia prosta, zwijamy. Tego pysznego makowca szykuję zazwyczaj na Święta, jednak warto skusić się na taki wypiek również na inne okazje.


Nie ma potrzeby szykowania zaczynu. Można też użyć gotowej masy makowej z puszki. To prosty i szybki przepis na makowiec. Szybki makowiec w każdej odsłonie! Więcej niż przepisów.


Rodzinie i znajomym bardzo smakują moje wypieki. Witam makowiec zawsze mi peka przejrzalam komentarze i mysle, ze z tych dwoch powodow ktore najczesciej Pani podaje to mam za cienki rozwalkowane ciasto, ciasto walkuje na wymiar 35×czy zatem zrobic troche mniejszy prostokat? Rolada długo zachowuje swoją świeżość, więc możecie ja przygotować nawet do dni przed planowanym podaniem.


Równo rozkładamy masę makową i pozostawiamy wolne brzegi z każdej strony, wystarczy ok cm. Popularny wypiek na Boże Narodzenie i Wigilię. Z przepisu wychodzą aż makowce.


Jeśli to zbyt duża ilość, to można nadmiar zamrozić. Przepis na makowiec zawijany. Kroki wykonania: Margaryne utrzec z cukrem dodajac po zoltku nastepnie dodac make wymieszana z proszkiem do pieczenia, wymieszac z piana z bialek. Upieklam wg przepisu, ale odcisnelam chyba zbyt mocno mak. Mięciutki i bardzo wilgotny, tradycyjny makowiec zawijany.


Ten przepis podałam w ostatnim numerze magazynu „Uroda życia”, w którym pojawiły się moje nowe propozycje na świąteczne potrawy. Choć piekłam pierwszy raz w życiu makowca jest juz moim ulubionym na pewno bede wracać do tego przepisu. Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Pyszny, wilgotny, delikatny makowiec z dodatkiem zmielonych orzechów.


Makowiec szybki

To smakowity wypiek który potrafi zrobić każdy laik. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko. Sama warstwa pysznego maku, bez ciasta. Nadaje się do dłuższego przechowywania, zatem można przygotować go z wyprzedzeniem. Pyszny, łatwy w przygotowaniu, nie wymagający dużego nakładu pracy- makowiec może być znakomitą propozycją na świątecznym stole.


Ciasto idealne również dla tych, którzy obawiają się ciasta drożdżowego. Jest łatwiejsze, mniej pracochłonne, a największy atut - jeszcze smaczniejsze. Polecane przepisy: łatwy i szybki makowiec z gotowej masy makowej Zobacz więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty