poniedziałek, 18 lutego 2019

Prosty makowiec na kruchym cieście

Kruche ciasto z tego przepisu jest bezbłędne, do tego masa makowa, wykończenie z kruchego ciasta i gotowe. Kruche i maślane ciasto z wilgotną masą makową z dodatkiem orzechów i żurawiny. Makowiec na cieście kruchym. Najlepszy makowiec na kruchym spodzie, z lukrową dekoracją z kandyzowanej skórki pomarańczowej.


U mnie pojawił się na stole świątecznym, do przepisu bardzo chętnie wrócę w przyszłości :-).

Poznaj smaczny przepis na makowiec drożdżowy oblany białą czekoladą – tradycyjny wypiek na Wigilię, który zachwyci zgromadzonych przy stole gości! W mojej rodzinie nie ma świąt bez makowca. Pojawia się on obowiązkowo obok sernika, piernika i miodownika. Banalnie prosty makowiec na kruchym cieście zawsze się sprawdza w czasie świat Bożego Narodzenia. Ilość bakalii w tym cieście jest u mnie dość spora ale można ją zredukować bo wiem, że nie każdy lubi.


MAKOWIEC NA KRUCHYM CIEŚCIE – cudowne wzorki powodują, że jest jeszcze ładniejszy i lepiej prezentuje się na stole. Wybór należy do ciebie, a obie wersje będą równie dobre. Ten makowiec to perełka wśród ciasta i moja propozycja na tegoroczne Święta Bożego Narodzenia.

Uwaga: u mnie ciasto wyszło dosyć wysokie, ale użyłam blaszki 24×cm. Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. PROSTY Pyszny MAKOWIEC z Serem – Dzień dobry! Zapraszam dzisiaj na pyszny makowiec z serem na kruchym cieście.


Jest bardzo smaczny, wilgotny, trochę waniliowy i migdałowy, wygląda apetycznie po przekrojeniu, ma takie łatki. Do jego przygotowania użyłam gotowej masy makowej z puszki. Na blaszkę (wyłożoną papierem do pieczenia) zetrzeć na tarce o grubych oczkach jedną część jasnego ciasta. Przepisy, jak zrobić - Smaker.


Następnie wyłożyć masę makową (ja moją wzbogaciłam o posiekane orzechy włoskie). Na mak zetrzeć ciasto kakaowe, wyłożyć pianę i na wierzch ciasto jasne. Piec około minut w 1stopniach. Ta wersja będzie też o wiele bardziej przyjazna smakoszom, którzy nad rozgryzanie ciasta przedkładają delektowanie się masą.


Przygotować ciasto kruche: Z mąki, cukru, cukru waniliowego, masła (pokrojonego na małe kawałki), jajka i proszku do pieczenia zagnieść jednolite ciasto ręką lub robotem kuchennym. Z ciasta uformować kulę, lekko ją spłaszczyć i owinąć w folię spożywczą. Wstawić do lodówki na czas przygotowania musu jabłkowego.


Szybki makowiec na kruchym cieście przygotowanie ciasta Zagniecione ciasto powinno byc elastyczne i miekkie.

Ciasto kruche: Obie mąki przesiewamy z proszkiem do pieczenia. Wszystkie składniki na kruche ciasto szybko zagniatamy. Z ciasta formujemy kulę, którą owijamy w folię i wstawiamy do lodówki na h. Prosty wypiek, który musi się udać. Jak przygotować samodzielnie cukier waniliowy?


MAKOWIEC W KRUCHYM CIEŚCIE – delikatne i pyszne ciasto z makiem. Jak zrobić taki dobry sernik upieczony na kruchym spodzie? Wbrew pozorom, nie jest to trudna sztuka, ale efekty zniewalające! Zobacz wyjątkowo prosty przepis na puszysty sernik pieczony na kruchym cieście i oblany czekoladą.


Doskonałe ciasto na Święta! A na mak i śledzie jak raz przychodzi ochota jesienią i zimą, znacie to? Czasu na pieczenie nie miałam wczoraj nic a nic. Między jednym telefonem a drugim, ze słuchawką przy uchu, wymieszałam jednak i jest. Wszystko dlatego, że genialny ktoś wpadł na pomysł.


Poza tym jest to makowiec last minute, więc jeśli nie macie czasu zagniatać ciasta drożdżowego na struclę makową, to dzisiejsze ciasto jest idealnym rozwiązaniem. Przedstawiam mój prosty przepis na makowiec zawijany z ciasta drożdżowego. Ciasto jest proste i szybkie do zrobienia, bowiem nie ma potrzeby szykowania zaczynu.


Do tego cudownie wygląda na Świątecznym stole.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty