poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Ryba na ciepło z warzywami

Jaka ryba zamiast karpia na Wigilę. Dodane przez kobra2w: Tylko o kuchni. U mnie karpia też nikt nie lubi,ale upycham go do ryby faszerowanej w galarecie (mielone ryby-karp,dorsz,sandacz,gotowane i zalane galaretą),bo ma dużo tzw. Teraz czas na finisz - rybę wycieram z soku papierowym ręcznikiem, solę, pieprzę i smażę krótko na oleju, tak by przestała być surowa, a nie się zrumieniła.


Na patelnię wlałem olej, rozgrzałem.

Wyjąłem z lodówki filety , osuszyłem , oprószyłem solą i mąką. Każdy kawałek obtoczyłem w jajku , a potem w mące , kładłem na dobrze rozgrzany tłuszcz i smażyłem z obu stron na jasnozłoty kolor. Gorące filety przełożyłem na ogrzany talerz i obłożyłem sosem z rondla.


Przez pół godziny duś filety razem z warzywami, co minut obracając je na drugą stronę. Pamiętaj o delikatnym poruszaniu zawartości patelni drewnianą łopatką aby nic nie przywarło do dna, a także o podlewaniu wodą. Tak przygotowana ryba najlepiej smakuje z ryżem. Ja mogę go jeść na okrągło.


Kiedy nie mam za wiele czasu na ugotowanie obiadu, robię takie oto szybkie danie - rybę z warzywami na patelnię.

Czasami trzeba skorzystać z gotowej mrożonki oraz rybki - tutaj kostki łososia,. Kiedyś częściej piekłam ryby w piekarniku, a ostatnio coś o nich zapomniałam. Ale w końcu przy Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Kucharz po godzinach.


Czyli, dietetyczna odmiana tradycyjnej ryby po grecku. Jej „dietetyczność” polega na tym, iż ryby nie smażyłam na patelni w panierce, tylko filety ułożyłam na warzywach, które dusiły się pod przykryciem a rybka sama sobie przepięknie ugotowała się. Dodaj do ulubionych Wybierz listę: Zapisz.


Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Przepisy z kategorii ryba duszona w warzywach. Najlepszy, tradycyjny przepis na prostą rybę po grecku.


Rybę z warzywami można podawać zarówno na ciepło, jak i na zimno. Sekret tego dania tkwi w dobrze dobranych przyprawach – w trakcie smażenia dodaj do kurczaka posiekany czosnek, ostrą papryczkę chili, olej sezamowy oraz starty imbir. Gotowe danie serwuj na ciepło lub na zimno, na przykład w formie sałatki. Dobrym pomysłem będzie także przygotowanie makaronu rigatoni z pieczarkami i chorizo.


Pasztet z buraków możesz wykorzystać jako pastę do kanapek na zimno, ale podawać także w plastrach na ciepło jak pieczeń. Ryba po grecku na obiad?

Złożony smak pasztetu buraczkowego osiągamy dzięki połączeniu takich, jak migdały, kapary, suszone pomidory czy sos sojowy. Pod koniec duszenia dodaj do warzyw koncentrat pomidorowy. Jeśli potrawa rybna wyda ci się za kwaśna, dodaj odrobinę cukru. Pozostaje ci tylko układać w naczyniu warstwami rybę i warzywa. Bardzo polecamy tę wersję smażonej ryby, z warzywami smakuje wspaniale, nadaje się na ciepło z ryżem na obiadowe danie i na zimno jako przystawka, zwarto wpisać sobie to danie jako sposób na smaczne d Zobacz więcej.


Ja lubię bardzo rybę po grecku na ciepło, szczególnie, że przygotowuję ją w wersji na bogato - z rybą smażoną w panierce z mąki, jajka i bułki tartej. Oczywiście, do takiej ryby po grecku nie podaję już pieczywa. Dzisiejsza propozycja to przepyszne, kolorowe, zdrowe danie. Pieczona dorada na warzywach z ziołami. Dorada to pyszna morska ryba o delikatnym mięsie.


Ma także niewiele ości, które są dość duże i łatwo oddzielają się od mięsa. Potrawa nie tylko ładnie prezentuje się na talerzu, ale także znakomicie smakuje. Ryż z kalafiora z warzywami to pyszna sałatka na ciepło.


Idealne letnie danie jarskie lub dodatek do pieczonych lub grillowanych mięs. Bardzo łatwe w przygotowaniu, pełne smaku i wyrafinowane danie z samych warzyw. Nie może jej zabraknąć w wielu domach podczas świątecznego przyjęcia. Zobacz najłatwiejsze przepisy na rybę po grecku. Jest za to daniem, które bardzo lubią Polacy i często gości na naszych stołach w wigilię.


Jaki jest prosty przepis tradycyjny na rybę. Mieszamy i wkładamy do farszu kawałki ryby. W międzyczasie przekładamy delikatnie rybę, żeby się nie rozpadła. Warzywa również delikatnie mieszamy, żeby się nie przypaliły. Podajemy z ryżem lub ziemniakami jako danie obiadowe lub samą jako przystawkę.


Dorsz na spaghetti z cukinii. Zaloguj się aby zapamiętywać przepisy. Pasta z wędzonej ryby z jajkiem, ogórkiem kiszonym i cebulą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty