poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Wspaniały makowiec

Dodane przez czarnadora w: Tylko o kuchni. Wspaniały - taką nazwę nosi ciasto z trzema warstwami: delikatną, puszystą i aksamitną serową, makową oraz z orzechów włoskich. Każda z warstw jest niezwykłą w smaku a całość idealnie ze sobą komponuje tworząc Wspaniałe ciasto. Przepis na bezglutenowy makowiec zawijany.


Smaczny, miękki i pachnący cytryną.

Wspaniały WITARIAŃSKI MAKOWIEC i równie wspaniały SOS CZEKOLADOWY. Dzisiaj przedstawię Wam przepis mojego znajomego z sieci, autora bloga naturanatalerzu. Ten blog zachwycił mnie od pierwszego spojrzenia, pięknymi zdjęciami pięknych deserów,. Jeżeli z jakiegoś powodu, w święta będziesz jeść potrawy bez cukru, mamy dla Ciebie wspaniały przepis.


Wyborny makowiec wegański bez dodatku cukru przygotowała specjalnie dla naszych Czytelniczek, Patrycja Piotrowska – szefowa kuchni w warszawskich restauracjach wegańskich, dietetyk, mama 7-letniej Laury, która jest najsurowszym krytykiem jej potraw. Przepyszny tradycyjny polski makowiec z przepisu mojej babci - mięciutki, wilgotny, wspaniale pachnący migdałami, pełen masy makowej. Zawsze jako pierwszy znika ze świątecznego stołu z wypiekami.


Przepyszny i bardzo prosty makowiec – wilgotny i aromatyczny, z jabłkami, bez mąki jest bowiem tak wyjątkowy, że ciężko mu się oprzeć.

Ten przepis podałam w ostatnim numerze magazynu „Uroda życia”, w którym pojawiły się moje nowe propozycje na świąteczne potrawy. Ten makowiec tradycyjny można też przygotować z gotowej masy makowej z puszki. Ale o tym przeczytasz dalej. Niezwykle smaczny makowiec.


Wilgotny, długo zachowujący świeżość, lepszy niż z cukierni! Nie zdarzyło się jeszcze, by się nie udał, to mój popisowy numer :-). Wyszukaj też inne przepisy za pomocą wyszukiwarki przepisów. Bardzo dziękuję za ten wspaniały przepis.


Taka duża ilość masy makowej mnie zachwyciła i postanowiłam upiec ten makowiec na święta, choć jest trochę pracochłonny. Pyszny i zdrowy jesienny kompot – wspaniały napój dla całej rodziny! PODZIEL SIĘ NA: Kiedy prowadziłam przed dwoma tygodniami warsztaty w Irlandii, rozmawiałam z pewną przemiła dziewczyną o jej tęsknocie za Polską. Podczas naszej rozmowy wyznała, że jaj dzieci najbardziej tęsknią za kompocikami, które podczas wakacji robi ich.


Mój ulubiony makowiec z jabłkami (makowiec japoński) przerobiłam na wersję bezglutenową. Zamiast kaszy manny użyłam budyniu w proszku i kleiku kukurydzianego. Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową.


Makowiec jest wilgotny i smakuje wspaniale.

Tatuaże dla kobiet - wzorów, które robią wrażenie! Jaki jest makowiec japoński? Pełen maku, bakalii, z dodatkiem startych jabłek, które sprawiają, że to ciasto jest idealne. To najlepszy przepis na makowiec japoński. Z wierzchu makowiec japoński polewam czekoladą, ale i bez polewy jest przepyszny!


Oto idealny makowiec drożdżowy. Wiem, brzmi nieskromnie, ale taka jest prawda :) Idealne, wręcz rozpływające się w ustach ciasto wspaniale współgra z masą makową i nie oddziela się od niej. Mak gotujemy z mlekiem przez okołominut. Gdyby ciasto szykować na oleju z większą ilością jajek, to można by go nazwać makowiec lany.


Lany, dlatego, że ciasto przed pieczeniem ma rzadszą konsystencję. Dla mnie takim ciastem jest tradycyjny makowiec drożdżowy. W moim domu rodzinnym tradycyjny makowiec drożdżowy zawsze pojawiał się na stole w towarzystwie sernika, keksa oraz pierników. Sam jego zapach, bogactwo nadzienia, sprężystość i wspaniały zapach powoduje, że myślami przenoszę się do wspomnień z czasów swojego dzieciństwa.


Zrobiłam makowce z podanego przepisu. Najlepsze z dotychczas pieczonych. Dodałam od siebie aromat migdałowy. Ciasto jest lekkie, puszyste. Uwielbiam przepisy Pana Pawła.


Polecam ten makowiec jest wspaniały. Drożdżowy makowiec zawijany będzie nie tylko wspaniale wyglądał po nałożeniu na talerzyki, ale także poczujesz wspaniały świąteczny aromat, kiedy użyjesz do niego Cukru wanilinowego WINIARY. Do nadzienia makowca zawijanego dodaj także rodzynki i migdały lub orzechy.


A jeśli masz ochotę na jeszcze bogatsze wnętrze tego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty