środa, 17 kwietnia 2019

Ryba po grecku papryka

Z patisona dodatkowo usunąć nasiona. W dużym garnku rozgrzać kilka łyżek oleju i wrzucić warzywa. Smażyć kilkanaście minut mieszając od czasu do czasu.


Ryba po grecku z papryką i czosnkiem ETAP 1: Ryby rozmrozić. Opanierować w mące i usmażyć na oleju na patelni.

Wyłożyć na talerz i przestudzić. Marchewki i pietruszkę obrać i zetrzeć na tarce na grubych oczkach. Cebule obrać i pokroić w kostkę, zeszklić na oleju. Dodane przez Tangerinka w: Tylko o kuchni.


Po grecku to jest ryba z rusztu (z grilla). Już niedługo najbardziej wyczekiwane świata w roku. W moim domu nie wyobrażamy sobie ich bez ryby po grecku.


Nie może jej zabraknąć w wielu domach podczas świątecznego przyjęcia.

Zobacz najłatwiejsze przepisy na rybę po grecku. Teraz i ty możesz przygotować rybę po grecku Magdy Gessler. Sprawdź, jak rybę po grecku przyrządza Magda Gessler i zainspiruj się jej pomysłem! Przepisy z kategorii ryba po grecku z papryka.


Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Najlepszy przepis sprawdzony na rybę po grecku. Ryba w warzywach, marchewce, pietruszce i cebuli. Doprawić do smaku solą, pieprzem, papryką, bazylią i oregano. Gorące warzywa położyć na usmażonej rybie w naczyniu szklanym lub.


Lista przepisów na ryba po grecku z papryką ostrą z polskich blogów kulinarnych. Przyprawić solą, pieprzem czarnym i sokiem z cytryny. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Papryka faszerowana po grecku Od trzech lat nie byłam w Grecji.


Biorąc pod uwagę, że w poprzednich latach nie wyobrażałam sobie wakacji bez Magicznej Hellady brakuje mi jej coraz bardziej. W grudniowym numerze Urody Życia znajdziecie jak co miesiąc, wiele przepisów Agnieszki Maciąg! Zobaczcie jeden z nich - przepis na rybę po grecku!


Filety oprósz solą, pieprzem, obtocz w mące i usmaż z obu stron.

Wyłóż na pergamin, aby odsączyć nadmiar tłuszczu. Paprykę bardzo drobno posiekaj lub zmiksuj. Smażymy na rozgrzanym oleju z obu stron, przekładamy na głęboki półmisek. Ryba z duszonymi warzywami: marchewką, papryką, porem i sosem pomidorowym. Duszona z warzywami ryba, znana jest w niemal każdym domu.


Choć każdy ma na nią inny sposób – zawsze główną rolę w przepisie grają smażone filety białej ryby i marchewka. Następnie rybę pokroiłam na małe kawałki, posoliłam z obu stron i opanierowałam w mące (nadmiar mąki strząsałam z ryby). Cebulę obrałam, pokroiłam w kostkę i zeszkliłam na oleju, na którym smażyłam rybę (gdyby mąka z ryby opadła i się przepaliła olej należy wymienić na świeży). Rybę usmażyłam na oleju. Ważnym składnikiem tego dania jest przecier pomidorowy.


Co istotne, jest to potrawa niskokaloryczna, dlatego polecana jest osobom, które dbają o linię. Chuda ryba i warzywa znajdujące się w tym daniu to również doskonałe źródło białka. Prosty przepis tradycyjny oraz przepis na wersję fit, czyli ryba po grecku dietetyczna. Ja rybkę po grecku też próbowałam zrobić i mi wszyła nawet była trochę pikantna może papryki za dużo dodałam,ale była pyszna. Zastanawiam się tylko czy gdybym rybę najpierw zrobiła w panierce czy danie miałoby podobny smak czy by się popsuło.


Ja również jak moja poprzedniczka polecam rybę po grecku. Zalewę do niej robię podobną jak do „Ryby w zalewie pomidorowo-ketchupowej tylko zmieniam proporcje i dodaję warzywa. Dodać ketchup, przecier pomidorowy, paprykę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty