piątek, 11 września 2015

Ciasto kubuś

Przepis na ciasto Kubuś. Ciasto na biszkopcie z masą budyniową przygotowaną na soku Kubuś, pokrytą bitą śmietaną, herbatnikami i polewą czekoladową. Ciasto Kubuś jest kremowe, wystarczająco słodkie, a zarazem sycące. Najczęściej do ciasta dodawany jest Kubuś (skąd nazwa), ale warto poeksperymentować z różnymi smakami i różnymi przecierami (piękny kolor i smak daje przecier burak - marchew - dynia).


Znane i lubiane ciasto na wszelkie dziecięce uroczystości, przygotowane na marchewkowym soku przecierowym.

Tym, co go wyróżnia, jest krem przygotowywany na bazie budyniu oraz soku z przetartych owoców. To ciasto od wielu miesięcy mnie męczyło,byłam ciekawa jak smakuje ,ale jakoś nie mogłam się za nie zabrać, aż w końcu nadszedł ten dzień. Ciasto zrobiłam po swojemu,jednak podstawowe informacje zebrałam ze stron z przepisami. Biszkopt, masa na bazie soku Kubuś, krem śmietankowy o lekkim posmaku pomarańczowym. Całość wieńczy połączenie Delicji pomarańczowych z galaretką o tym samym smaku.


Puszysty biszkopt, masa budyniowa na bazie soku Kubuś, krem śmietankowy o lekko pomarańczowym smaku.

Dzieci będą zachwycone, a dorośli przekonają się do nowego smaku. Całość zwieńczona galaretką pomarańczową i delicjami – pycha! Jeżeli nigdy nie jadłeś tego ciasta, to musisz je wypróbować! Zanim wylejemy na ciasto galaretkę, możemy ułożyć na nim dowolne owoce, np.


Smak galaretki można wybrać zgodnie z własnym gustem smakowym i smakiem Kubusia. Desery Ciasto marchwiowo-buraczkowe. Masa kubusiowa: budynie śmietankowe przygotuj według przepisu na opakowaniu, tyle, że mleko zastąp sokiem Kubuś. Nazwa ciasta jak zauważyliście zapewne nawiązuje do znanych i lubianych przez dzieci soczków.


Biszkopt : Jajka ubijamy z cukrem i cukrem waniliowym na parze ( miskę z jajkami umieszczamy w garnku z gotującą się wodą , cały czas ubijając ) Ubijamy do czasu aż masa stanie się biała i puszysta (powinna podwoić swoją objętość). Ja wybrałam soczek bananowy, ale. Do ciasta wykorzystałam mój ulubiony biszkopt na rolady, ale z powodzeniem możecie zastąpić go kupnymi biszkoptami, wtedy zyskacie szybkie ciasto bez pieczenia. Różni je tylko kolor soku użytego do przygotowania masy budyniowej.


Zainspirowałam się przepisem z bloga Takietampichcenie i przygotowałam Kubusia w wersji bez pieczenia. Recepturę, którą ja Wam podaję, trafiła do mnie za sprawą mojej kochanej cioci Gieni, która bardzo to ciasto chwali.

Zgadzam się z ciocią w zupełności, ciasto jest pyszne, godne polecenia lub przypomnienia dla tych co go już znają :). Jak zrobić ciasto kubusiowe z przepyszną pianką i masą rozpływającą się z ustach. Podstawą tego ciasta jest sok Kubuś, który w połączeniu z innymi. Biszkopt: Ubijamy białka z cukrem, dodajemy po jednym żółtku, na koniec dajemy mąkę pszenną, ziemniaczana i proszek.


Ciasto “Kubuś” to biszkopt oblany specjalnie przygotowaną masą, na której wyłożone są biszkopty. Następnie na biszkopty wylana jest bita śmietana, która z kolei wyłożona jest tężejącą galaretką. Kubuś” to znakomity pomysł na imprezy okolicznościowe takie jak urodziny, imieniny itp. Moi chłopcy przepadają także za kolorowymi naleśnikami. Oprócz ciasta Kubuś, możecie zrobić także oparte na sokach ciasto Shrek, puddingi, lub domowe lody, shake, albo sorbety, a także wiele wiele innych.


Ciasto przełożyć na blachę wyłożoną papierem do pieczenia. Robię je dodając do ciasta odrobinę soku o intensywnym kolorze, np. Piec w temperaturze 1stopni C - minut.


Wylać od razu na wystudzony biszkopt. Uwielbiane zwłaszcza przez najmłodsze towarzystwo :) Jest bardzo proste do przygotowania, błyskawiczne i bardzo smaczne. Do masy można użyć dowolnego, ulubionego smaku Kubusia. Kubuś Proste ciasto warstwowe, biszkopt, masa budyniowa na soku marchewkowym typu kubuś, bita śmietana.


Składniki na blaszkę 24x28cm. Kto nie zna tego ciasta, ten z pewnością je pokocha od pierwszego kęsa? Z pewnością latem będę je często robić. Ja odkryłam je całkiem nie dawno i jestem zachwycona. Jednak najważniejsze jest to, że to ciacho polubiły moje dzieci, a nawet ich koledzy.


To jest dla mnie największy. Ciasto na soku Kubuś to jedno z moich ulubionych ciast bez pieczenia. Masa kubusiowa idealnie wpasowała się w moje gusta smakowe, więc jak dla mnie, ciasto mogłoby się składać tylko z niej. Jeżeli robimy to ciasto po raz pierwszy, warto przygotować małą foremkę lub spróbować, jak smakuje budyń ugotowany na soku Kubuś, gdyż.


Można zrobić masę kubusiową z ulubionego smaku Kubusia, ja zrobiłam Kubusia o smaku banan, jabłko, brzoskwinia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty