piątek, 11 września 2015

Makowiec na blache

Makowiec na dużą blachę to klasyczny wypiek wigilijny. Jednak warto podawać go nie tylko na świątecznym stole. Jego sekret tkwi w pysznej masie makowej, którą wykonasz, łącząc ze sobą mak, kostkę do pieczenia, ubite żółtka oraz białka.


Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni. Czy znacie jakiś sprawdzony przepis na makowiec?

Mak zalać wrzątkiem, odstawić do namoczenia na noc. Masa: Mak odcedzić i odsączyć. Rodzynki, jajka, olejek wymieszać z makiem. Cukier, margarynę i miód roztopić, dodać do maku.


Wszystko dokładnie wymieszać. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na makowiec na blachę. PRZEPIS NA MAKOWIEC NA DUŻĄ BLACHĘ I NA KRUCHYM CIEŚCIE!


Lista przepisów na makowiec na dużą blachę z polskich blogów kulinarnych.

Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! NAJLEPSZY MAKOWY PLEŚNIAK NA DUŻĄ BLACHĘ – pyszny makowiec na kruchym cieście z powidłami i budyniową pianką #128578; Delikatne, kruche ciasto aż rozpływa się w ustach #128578; Sami spróbujcie! Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową.


Przepis na makowiec zawijany. Mięciutki i bardzo wilgotny, tradycyjny makowiec zawijany. Popularny wypiek na Boże Narodzenie i Wigilię. Z przepisu wychodzą aż makowce. Jeśli to zbyt duża ilość, to można nadmiar zamrozić.


Witaj Doroto,właśnie się zastanawiałam jak mogłam piec nie znając Twojej strony. Na minione święta upiekłam Twój makowiec zawijany,piernik staropolski,tort opium w wersji na blachę,orzeszki,ciastka maślane. Dziękuję za Twoje przepisy i życzę w Nowym Roku wytrwałości w prowadzeniu tego bloga. Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp.


SMS) przez Grupę OLX sp. PRZEPISY NA MAKOWCA stanowią bardzo ważną część moich zapisków kulinarnych. W moim domu od zawsze przygotowywało się makowce z okazji świąt i bardzo często bez okazji #128578; Mój mąż bardzo lubi makowca drożdżowego.


Zebrałam dla Was najlepsze przepisy na makowce, które publikowałam do tej pory. Na pewno jest w nim mak i na pewno są w nim jabłka.

Jeśli szukacie idealnego przepisu na makowiec na kruchym cieście, podzielne ciasto z dużej blachy, nie ma się nad czym zastanawiać ;-). Pianka budyniowa - dla osób, które nie znają jej z poprzednich przepisów (szarlotka lub kruche ciasto z malinami) to pianka przypominająca konsystencją ptasie mleczko, o smaku budyniowym. Tradycyjny makowiec na Boże Narodzenie z dekoracją lukrową. Doskonałe ciasto, które uwielbia cała rodzina - zamów makowiec bożonarodzeniowy z dostawą na święta. To kolejne ciasto oprócz miodownika pieczone często w moim rodzinnym domu na święta:) Pamiętam, że ten wypiek zawsze cieszył się sporym powodzeniem.


Duża, podzielna blacha makowca na kruchym cieście zwieńczona kratką z ciasta. To moje ulubione ciasto z dzieciństwa, które piekła często moja babcia. Ten makowiec lubię szczególnie za to, że jest soczysty i bez ciasta.


Sama pyszna, wilgotna masa makowa. Ciasto jest wysokie, dlatego proszę nie przerażać się ilością użytych składników. Sernik i makowiec według Agnieszki wchodzą do mojego zeszytu z przepisami. Kupiłam też Pani książkę, świetnie się czyta i często do niej zaglądam, tak po prostu, żeby przechwycić dobrą energię. W nowym roku życzę Pani wielu pomysłów na takie fantastyczne przepisy i oczywiście zdrowia.


Za typowymi struclami makowymi nie przepadam. Ciasto japońskie jest po prostu pyszne, bo wilgotne od jabłek, z mnóstwem bakalii oraz z wyraźną migdałową nutą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty