piątek, 4 września 2015

Fit pancakes przepis

Wczoraj siedząc po uszy w nauce dopadła mnie ochota na coś słodkiego. Zaglądam do lodówki, a tam jajko i resztka mleka. Typowa zawartość studenckiej lodówki w gorącym okresie sesji.


Potrzeba matką wynalazków i tak powstał przepis na pancakes. Przepis jest na dwie osoby. Opiekane płatki kupiłam już gotowe w sklepie.

Placuszki bananowe, bananowe pancakes, fit pancakes. To najkrótszy wpis w historii bloga, bo właśnie taki jest przepis na placuszki bananowe – bananowe pancakes (jak zwał, tak zwał). Może to i dobrze – przecież nikt nie lubi długich przepisów :). A jak macie ochotę na inne fit przepisy, polecam Makaron z cukinią, pomidorem i fasolką – idealny na upał oraz Spaghetti z cukinii – wersja mięsna à la bolognese.


Fit pancakes – puszyste, mięciutkie, idealne na śniadanie! Jeżeli kiedykolwiek mówiłam, że udało mi się zrobić placuszki idealne, odwołuję te słowa! Te pancakes biją wszystkie dotychczasowe przepisy na głowę.


Na patelni formujemy placuszki, ja dawałam łyżki przygotowanej masy, gdy na powierzchni pojawiają się bąbelki powietrza przewracamy placek na drugą stronę.

Z tylu składników wyszły placuszki, które polałam syropem daktylowym, dodałam banana i suszoną żurawinę. AMERYKAŃSKIE PANCAKES wersji FIT! Amerykańskie „pankejki”, oczywiście w zmodyfikowanej przeze mnie zdrowej formie #128578;. Dzisiaj pokażę wam przepis, który skradł moje serce!


Dzieciaki jedzą aż im się uszy trzęsą. Puszyste, mięciutkie, idealne na śniadanie! Chyba na jakiś czas zrezygnujemy z tradycyjnych naleśników na rzecz pankejków ;) Po raz kolejny sięgam po przepis z moje wypieki i po raz kolejny nie zawiodłam się. Poznaj przepis na pancakes!


Leciutkie i puszyste pancakes, czyli amerykańska wersja naszych naleśników. Poniżej zaproponujemy Wam aż różnych przepisów na fit naleśniki. Nie tylko są zdrowe, ale i świetnie smakują.


Czy amerykańskie pankejki Magdy Gessler przebiją nasze pyszne, polskie naleśniki? Może i nie, ale na pewno warto wypróbować ten przepis chociaż raz. Pankejki (pancakes) charakteryzują się tym, że są dość grube i puszyste. Podaje się je z samym masłem, z syropem klonowym, bitą śmietaną lub cukrem pudrem.


Ale urosly, sa puchate, miekkie i elastyczne. Poniewaz jestem beztalenciem nalesnikowym, zwykle nalesniki nigdy mi nie wychodza tak jak powinny, pancakes zostaja ze mna na stale. FIT przepis na… Białkowe PANKEJKI!

Myślę, że lubi je większość z nas. Dziś chcę Wam pokazać, jak przygotować amerykańskie, białkowe pankejki. Poprzednio były już pieczone placki bananowe z masłem orzechowym oraz najprostsze placki bananowe z płatkami owsianymi. Wszystkie jednak różnią się od siebie i sprawdzają w różnych sytuacjach.


A prawda jest taka, że im więcej przepisów na placki, tym człowiek szczęśliwszy. Szybkie do przygotowania pancakes, świetne na śniadanie dla dzieci. Wegańskie PANCAKES fit – przepis bez jajek i mleka. Bardzo prosty przepis na lekkie i puszyste wegańskie pancakes, które nie dają po sobie łatwo poznać, że są bez jajek i mleka, a do tego pełnoziarniste. Ciasto ma być nieco gęstsze niż ciasto naleśnikowe, a zdrowe naleśniki uzupełnimy dowolnymi, pysznymi dodatkami.


Zobacz przepisy na fit pancakes. W dużej misce porządnie wymieszaj kefir z jajkami. Wszystko Fit przepisy wytrawne Koktajle Zdrowe słodycze. Wiele różnych placuszków już widział ten blog, ale te z ricottą to absolutny majstersztyk i moje odkrycie roku!


Zrobiłam je dokładnie wg przepisu, niestety ciasto wyszło bardzo gęste, glajdowate, a w smaku… ech, nawet pies nie chciał ich tknąć. Inni piszą o chmurkach itp. Ja cieszę się ogromnie, gdyż dynię uwielbiam w każdej postaci.


Delikatne i puszyste naleśniki z dodatkiem masła i syropu klonowego, to zdecydowanie coś, czego warto spróbować. Zdrowe jedzenie, ćwiczenia fitness - najlepszy fitblog w Polsce. Pancakes – przepis na naleśniki amerykańskie.


Jestem trenerką i instruktorką fitness. Stworzyłam Codziennie Fit, żeby udowodnić, że KAŻDY może żyć zdrowo – niezależnie od grubości portfela, ilości czasu czy wieku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty