poniedziałek, 14 listopada 2016

Przepis na naleśniki pancakes

Przepis na naleśniki amerykańskie, pancakesy. Pancakesy, sprawdzone przepisy. Dzieciaki jedzą aż im się uszy trzęsą. Chyba na jakiś czas zrezygnujemy z tradycyjnych naleśników na rzecz pankejków ;) Po raz kolejny sięgam po przepis z moje wypieki i po raz kolejny nie zawiodłam się.


Naleśniki możesz podawać po amerykańsku, polane syropem klonowym. Możesz również posypać je cynamonem i serwować w towarzystwie konfitury.

Delikatne i puszyste naleśniki z dodatkiem masła i syropu klonowego, to zdecydowanie coś, czego warto spróbować. Czy amerykańskie pankejki Magdy Gessler przebiją nasze pyszne, polskie naleśniki? Może i nie, ale na pewno warto wypróbować ten przepis chociaż raz. Pankejki (pancakes) charakteryzują się tym, że są dość grube i puszyste. Podaje się je z samym masłem, z syropem klonowym, bitą śmietaną lub cukrem pudrem.


Dobry przepis dla kogoś komu nie wychodzą naleśniki. Ja osobiście robię je już od kilku lat i właściwie robię je całkowicie na oko… dodaję trochę wody, trochę mleka, soli i innych przypraw na jakie akurat mam chęć. Nazywane są również placuszkami, ewentualnie racuszkami.


Zdecydowanie są smaczne i już!

Wypróbuj przepis na pancakes, oryginalne amerykańskie naleśniki z syropem klonowym. Sprawdź, jak zrobić grube, piętrowe pancakes, idealne na śniadanie lub słodki podwieczorek. Klasyczne, amerykańskie pancakes, czyli naleśniki amerykańskie. Odpowiednio przygotowane pancakes są mięciutkie i bardzo puszyste. Tradycyjnie podawane są z syropem klonowym, ale pasuje do nich również każdy słodki dodatek, jaki używa się do zwykłych naleśników.


Ulubiony przepis czytelników! Dzięki dodatkowi wody gazowanej naleśniki są bardziej delikatne. Jeśli mamy czas, ciasto można przygotować pół godziny wcześniej, aby odpoczęło, ale nie jest to konieczne i naleśniki można od razu smażyć po zmiksowaniu składników. Wspaniały przepis na walentynki! Amerykańskie naleśniki, czyli puszyste pancakes - najlepsze puszyste naleśniki, jakie kiedykolwiek jadłeś!


Przedstawiamy Państwu przepis na amerykańskie naleśniki, znanych jako pancakes. Przyznaję się, że naleśniki jakie smażyłam do tej pory nie były idealne, zwykle wychodziły za , ciężkie i niezbyt smaczne. Aż wreszcie spróbowałam nieco innej metody ich przygotowania. A mianowicie dodałam o połowę mniej mąki niż zazwyczaj i pozwoliłam ciast u naleśnikowe mu odpocząć.


Smaczne śniadanie dla dzieci. Smak szarlotki w innym wydaniu. Na średnim ogniu rozgrzewamy patelnię. Powierzchnię smarujemy odrobiną masła, nalewamy porcje ciasta.

Smażymy na złoty kolor z obydwu stron. Ciepłe naleśniki serwujemy z małą kosteczką masła, syropem klonowym i borówkami. Ale urosly, sa puchate, miekkie i elastyczne. Poniewaz jestem beztalenciem nalesnikowym, zwykle nalesniki nigdy mi nie wychodza tak jak powinny, pancakes zostaja ze mna na stale.


Kolejna śniadaniowa propozycja to amerykańskie naleśniki czyli american pancakes. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Tak wiele razy zbierałam się, aby zostawić po sobie ślad.


Wiadomo, jedne mi bardziej przypadną do gustu, a inne mniej, ale wciąż szukam kolejnych, bo po prostu uwielbiam to miejsce :) Powyższe bananowe pancakes miały być dzisiejszą szybką akcją na obiad. Zapraszam zatem na ciasto na naleśniki według starej receptury, starej ale zawsze aktualnej i sprawdza się wyśmienicie! A ty – jak robisz naleśniki?


Grube, puszyste, piętrowe pancakes spróbujesz raz, a zagoszczą w twojej kuchni na stałe! Amerykanie podają pancakes z bekonem i syropem klonowym, ale jeśli chcesz, możesz je zjeść z dowolnym ulubionymi dodatkiem - słodkim bądź wytrawnym. Jeżeli lubicie klasyczne, amerykańskie pancakes – puszyste naleśniki, to koniecznie musicie spróbować ich w zdrowszej i mniej kalorycznej wersji.


Powiem szczerze – już dawno nie jadłam tak pysznego śniadania! Ostatnio zamieniłam się w naleśnikowego i plackowego potwora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty