środa, 23 listopada 2016

Ciasto z cukini

Najlepsze ciasto czekoladowe, jakie jadlam! Może przyda się Wam przepis na takie nietypowe ciasto. Choć z drugiej strony, w zasadzie smakuje jak zwykły murzynek i osoby niewtajemniczone nigdy nie zgadną, że jednym z głównych składników jest cukinia :-) Moja wersja jest dość wytrawna - w cieście czuć gorzką czekoladę, ale możecie złagodzić ten smak poprzez zwiększenie ilości cukru lub zmniejszenie ilości kakao.


W Małej Cukierence bardzo czekoladowe ciasto z cukini ą. Wilgotne, gęste, ale nie zbite!

Cudownie aromatyczne z odrobiną cynamonu i aromatu migdałowego, pyszne. Będzie to teraz jedno z moich ulubionych czekoladowych ciast, a w okresie letnim u mnie zawsze jest sporo cukinii. Przepis na CIASTO Z CUKINI I. Do tej pory piekłam tylko jeden rodzaj ciasta z użyciem świeżych warzyw - było to ciasto marchewkowe (swoją drogą bardzo dobre). Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


Co najlepsze, smakuje jak oryginalna wersja. Nie czuć, że jest to ciasto „fit”. Dałam na spróbowanie znajomym, nie mówiąc im, że to zdrowe ciasto – smakowało niesamowicie, nasłuchałam się pochwał.

Sama wsunęłam kilka kawałków w ciągu ostatnich dwóch dni. Do tak przygotowanej blachy przełożyć ciasto. Blachę z ciastem wstawić do piekarnika nagrzanego do 1stopni (grzanie góra i dół) i piec min do go patyczka. Upieczone ciasto wyjąć z piekarnika, przestudzić w blaszce, a następnie przełożyć na kratkę do całkowitego wystudzenia. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Garnkofilia.


Jajka ubić z cukrem i cukrem waniliowym, dodać olej, mąkę przesianą z proszkiem do pieczenia, kakao i cynamonem. C na dużej blaszce (wyłożonej papierem do pieczenia). Upiekłam to ciasto, mąż i reszta rodziny zachwycona :) Dałam wyłącznie rodzynki, bo syn ma uczulenie na orzechy. Tylko mam mały niedosyt, bo ciasto nie wyglądało tak jakbym chciała tzn.


To moje początki przy wypiekach, więc proszę o poradę jak tego uniknąć. Zapraszam na czekoladowe ciasto z cukinią. Zdrowo słodzone śliwkami z solidną porcją kakao. Ciasto z cukini ą mimo, że dość niecodzienne jak na swoje połączenie, jest bardzo smaczne. Dość delikatne, w miarę puszyste jak na wypieki bezglutenowe, intensywne w smaku i mocno czekoladowe.


Pasuje dzieciom i dorosłym. Problem z ciastem z cukinii. Dodane przez kathleen w: Tylko o kuchni.

Czy ktoś ze Smakerowiczów piekł ciasto z dodatkiem cukinii? Ja podjęłam już drugą próbę i znowu zakalec. Tym razem odsączyłam starannie sok z utartej cukinii i dodałam więcej mąki żeby ciasto było gęstsze. W mojej galeri jest prosty przepis na ciasto z czekolada:) Odp.


Bardzo proste i szybkie w przygotowaniu z kategorii „Bez miksera”, z dodatkiem. Cukinia to jedno z moich ulubionych warzyw. Jest tak delikatna i wszechstronna, że staje się składnikiem wielu potraw w mojej kuchni. Ciasto czekoladowe z cukinią w stylu fit – kalorie i wartości odżywcze dla całego ciasta.


Dołącz do mnie na instagramie i odbierz dietę za darmo! Bezglutenowy i wegański murzynek z cukinią – przygotowanie: Żółtą cukinię trzemy na tarce wraz ze skórką (tzw. duże oczka). Wszystkie składniki z przepisu łączymy razem. Mieszamy je bardzo, ale to bardzo dokładnie. Jeśli ciasto będzie za gęste, można dodać jeszcze trochę mleka ryżowego.


Dzieki takim zamiennikom ciasto jest świetnym pomysłem dla osób na diecie albo osób z alergiami pokarmowymi. Koniecznie spróbujcie i dajcie znać jak smakowało! Do misy z mokrymi składnikami wsyp mąkę z proszkiem do pieczenia oraz solą i wymieszaj krótko, tylko do połączenia składników. Ciasto przełóż do wysmarowanej masłem i wyłożonej papierem do pieczenia foremki. Wstaw do piekarnika rozgrzanego do 180°C i piecz przez około – minut lub do tzw.


Czy z cukinii można upiec ciasto? Do ciasta z cukinią koniecznie dodaj aromatyczny cynamon, a gotowy wypiek zajadaj z filiżanką ulubionej herbaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty