środa, 30 listopada 2016

Pikantna zupa

Pikantna zupa

Pikantna zupa tajska - Przepis na Pikantna zupa tajska. Rozgrzewająca i bardzo sycąca zupa tajska idealnie nadaje się na jesienne kolacje. Lekko pikantna zupa krem z dyni Ostatnio moja siostra napisała do mnie pytając o przepis na „naszą zupę” z dyni.


Nie mogła go nigdzie znaleźć a sama nie wiedziała jak ją zrobić. W dużym rondlu rozpuściłam smalec, wrzuciłam cebulę, zeszkliłam. Następnie dodałam pokrojoną włoszczyznę, papryki i ziemniaki. Dodałam przyprawy, wymieszałam i smażyłam mieszając ok.


Całość zalałam wrzątkiem i gotowałam do miękkości. Jeśli masz ochotę na zupę pełną warzyw, ale jednocześnie szukasz alternatywy dla popularnej jarzynowej, przygotuj jej kwaśno-pikantną wersję. Zacznij od przyrządzenia bulionu. Pyszna, pikantna i szybka w przygotowaniu, idealna na szybki obiad w tygodniu. Wszystkie orientalne składniki możecie kupić w bardzo atrakcyjnych cenach w sklepie internetowym SlodkoKwasny.


Pikantna zupa

Scroll down for recipe in English. Soczewica w towarzystwie wielu w. Zupy, Gęste i konkretne, Warzywa i grzyby Podobne przepisy: Zupa fasolowa z kiełbasą Zupa fasolowa z kiełbasą i. Czy moderacja, to praca ? Dodane przez WZ-tek w: Na każdy temat. Witam serdecznie Dziewczyny na Nowym Smakerze!


Polecane przepisy: zupa rybna pikantna chińska Zobacz więcej. Przekąski Kremowa i pikantna pasta z ciecierzycy. Pasta do kanapek min łatwe przystępne. Składniki: marchewki łodygi selera naciowego korzenie pietruszki 5kg filetów z białej ryby (dorsz, mintaj, halibut, najlepiej różne) ch.


KingaSmolnik Obserwuj bloga Obserwujesz bloga jezynowychrusniak. Zupa pomidorowa pikantna Dzisiaj u mnie na stole zupa pomidorowa pikantna. Jesień nieodłącznie kojarzy mi się z rozgrzewającymi zupami i gulaszami. Gdy za oknem zimno i szaro, warto skusić się na odrobinę koloroterapii na talerzu i przygotować sobie pikantną zupę dyniową.


Możecie podać ją z grzankami lub tak jak ja upiec paluszki grissini. Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla. Połączenie bulionu rybnego z dorszem, krewetkami, pomidorami, selerem naciowym i czosnkiem sprawia, że zupę można jeść i jeść. Osobiście lubię ją najbardziej następnego dnia, jak smaki się „przegryzą”.


Zupa rybna – przepis na potrawę, która będzie smakowała niczym w nadmorskiej tawernie, potrzebny od zaraz? Sekretem zupy rybnej są świeże ryby, ze sprawdzonego źródła. Najlepsza zupa rybna z dorsza czy łososia to taka, która jest treściwa i zawiera dużo dobrej jakości ryby. Stopień pikantności możemy ustalić sami według upodobań dodając więcej lub mniej ostrych przypraw wymienionych w przepisie. Składniki: kg mięsa wieprzowego (u mnie karkówka) dkg fasolki Piękny Jaś Włoszczyzna: marchewka, pietruszka, seler, por 1. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na pikantna zupa krem z cukinii.


Uwielbiam zupę krem z dyni, jest moja najlepsza zupa ze wszystkich zup, można także powiedzieć ze wszystkich dań ! Często gości na moim stole jak tylko nadarzy się okazja. Po przystawce w postaci sałatki przechodzimy do konkretów ;) O samej Newelli przeczytać możesz co nieco na końcu tego wpisu, a także w poprzednim przepisie na sałatkę. Tymczasem zajmijmy się zupą dyniową. Kulinarne zalety dyni odkryłem dopiero w zeszłym roku.


Taka jest pikantna zupa gulaszowa z pieczoną papryką. Upieczona papryka dodana do gulaszu sprawia, że staje się on wyjątkowo aromatyczny. Wedle obietnic - więcej dań rybnych na blogu.


Czas przygotowania 20min. Większość naszych przepisów jest łatwa do wykonania. Te wymagające więcej czasu i zdolności oznaczone są jako średnie lub zaawansowane.


Pikantna zupa

Mięso i cebulę zalewamy bulionem. Dodajemy koncentrat, keczup, rozdrobnione pomidory bez skórki razem z zalewą i dusimy, aż zupa zgęstnieje. Na końcu dodajemy fasolkę i delikatnie mieszamy- by nie pognieść fasolki. Przyprawiamy do smaku sola, pieprzem i chili.


Podajemy na gorąco z białym pieczywem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty