wtorek, 22 stycznia 2019

Przepis na ciasto makowiec japoński

MAKOWIEC JAPOŃSKI (Z JABŁKAMI) – NAJLEPSZY PRZEPIS – ŚWIĘTA Z JOLĄ – Odcinek – dla wszystkich, których marzeniem jest przygotowanie idealnej wigilii i świąt postanowiłam przygotować serię filmów świątecznych. W filmach, krok po kroku, pokazuję jak przygotować najlepsze świąteczne potrawy Zapraszam do gotowania ze mną i udostępniania filmów dalej W siódmym. Ostrzegamy jednak: ciasto z makiem i jabłkami to słodycz, która uzależnia na całe życie. Nie smakują Ci ciasta, wręcz ich nie znosisz?


Ubóstwiasz za to wilgotne wypieki? Jeżeli tak, makowiec japoński na pewno przypadnie Ci do gustu. Zaprzyjaźnią się z nim osoby, które lubią mak, bakalie oraz jabłka. Makowiec japoński przepis. Przepis mam podobny, maku daję jednak więcej.


Z bakalii daję siekane migdały, skórkę pomarańczową, rodzynki. Do wylanego na blaszkę ciasta wkładam jeden migdał w całości, kto go znajdzie w swoim kawałku będzie miał szczęście przez cały rok. Jaki jest makowiec japoński?


Pełen maku, bakalii, z dodatkiem startych jabłek, które sprawiają, że to ciasto jest idealne. Za typowymi struclami makowymi nie przepadam. To moje ulubione ciasto z dzieciństwa, które piekła często moja babcia. Ten makowiec lubię szczególnie za to, że jest soczysty i bez ciasta. Sama pyszna, wilgotna masa makowa.


Taki makowiec japoński jest najlepszy! To makowiec bezglutenowy, wegański, bez jajek, białek mleka, pszenicy itd. Opis przepisu: Autor: marzenaxx Czy wiesz, że makowiec możesz przygotować również z jabłkami?


Przepis na ciasto makowiec japoński

Wystarczy spróbować, aby przekonać się, czy jabłkowa nuta w makowcu to coś, czego zawsze brakowało Ci w tradycyjnym wydaniu tego smacznego ciasta. Mój ulubiony makowiec z jabłkami, czyli makowiec japoński przerobiłam na wersję bezglutenową. W świecie kulinarnym funkcjonuje zazwyczaj pod nazwą makowiec japoński lub makowiec z jabłkami. Ja stosuję nazwę makotka, bo ciasto to połączenie MAKowca i szarlOTKI. Dodane przez Elifia w: Tylko o kuchni.


Ciasto dla prawdziwych makofilów! Ja, jako dziecko zawsze wyjadałam sam mak z ciasta – w tym przypadku nie muszę tego robić, maku jest mnóstwo. Jednym z pomysłów na japoński makowiec z jabłkami jest przepis, w którym istotne są bakalie i dużo soczystych jabłek. W przeciwieństwie do klasycznej drożdżowej strucli z makiem to ciasto nie wysycha i zawsze jest wilgotne.


Przepis na ciasto makowiec japoński

Myślę, że to ciasto zawładnie sercami fanów, klasycznego makowca i przyjemnie wilgotnych ciast. Ja, osobiście jestem zachwycona, smakiem i konsystencją tego ciasta. Niezwykle aromatyczne, wilgotne za sprawą jabłek, pełne chrupiących bakalii. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na makowiec japoński.


A makowcem idealnym dla wszystkich jest makowiec japoński. Bo jest to makowiec zrobiony bez ciasta, wyłącznie ze słodkiej, kremowej masy makowej. Jest to raczej ciasto makowe niż makowiec ale jest ok.


Szybko sie robi i dużo wychodzi mamoska. Proste i szybkie do przygotowania. Mak zaparzam, odcedzam na sicie i mielę 3-krotnie. Gotowy, przestudzony makowiec oblej polewą czekoladową lub cytrusowym lukrem i udekoruj wierzch połówkami orzechów włoskich oraz innymi bakaliami.


Wypróbuj ten prosty przepis na makowiec z jabłkami. Zazwyczaj robię pyszne ciasto, jakim jest torcik makowy, który nie zawiera w swoim składzie jabłek i jest praktycznie z samego maku. Moim zdaniem makowiec japoński stanowi poważną konkurencję dla tradycyjnego. Jest wilgotny, puszysty i zachwyca smakiem. U mnie gościł na świątecznym stole i na pewno zadomowi się na stałe.


Inspiracją był dla mnie przepis znaleziony na blogu Kuchnia u Krysi. Gorąco polecam i życzę smacznego. Wilgotny od jabłek, aromatyczny za sprawą domowej masy makowej i pełen bakalii, które się w niej znajdują. Idealny wypiek do popołudniowej herbatki lub na świąteczny stół.


Sprawdzony przepis prosto z bloga Justmydelicious.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty