wtorek, 15 stycznia 2019

Makowiec mokry przepis

Makowiec mokry przepis

Mokry Makowiec Żółtka, margarynę oraz cukier utrzeć dodać mak, grysik, jabłka i bakalie. Na połączyć z ubitymi na twardo białkami i przelać do blachy. Ten przepis podałam w ostatnim numerze magazynu „Uroda życia”, w którym pojawiły się moje nowe propozycje na świąteczne potrawy. Orginalnie w przepisie jest podany sposob przygotowania masy makowej ;ja poszlam.


Użyłam do niego gotową masę makową, powiem, że jak dla mnie był naprawdę smaczny. Są święta, musi być makowiec. Latoś by mi świąt nie zaliczył bez tego. Przepisy, jak zrobić - Smaker.


A że ma wymagania, oj ma, musiałam długo szukać. Mokry, bardzo fajnie wilgotny i nawet po 2-dniach nie jest suchy. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na przepis na pyszny mokry makowiec.


Mięciutki i bardzo wilgotny, tradycyjny makowiec zawijany. Popularny wypiek na Boże Narodzenie i Wigilię. Z przepisu wychodzą aż makowce. Jeśli to zbyt duża ilość, to można nadmiar zamrozić.


Olga Smile w Social Media. Lista przepisów na mokry makowiec z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! W jakim celu są te starte jabłka,do maku? Nigdy nie piekłam z jabłkami.


Pani podpieka spód w przepisie. Ja nigdy tego nie robię. Podpieczony spód po raz drugi pieczony jest zbyt wysuszony. Makowiec Oto mój najlepszy przepis na super roladę drożdżową z masą makową. Tego pysznego makowca szykuję zazwyczaj na Święta, jednak warto skusić się na taki wypiek również na inne okazje.


To prosty i szybki przepis na makowiec. Nie ma potrzeby szykowania zaczynu. Można też użyć gotowej masy makowej z puszki. Za typowymi struclami makowymi nie przepadam.


Ciasto japońskie jest po prostu pyszne, bo wilgotne od jabłek, z mnóstwem bakalii oraz z wyraźną migdałową nutą. Makowiec jest pyszny, puszysty i wilgotny, także polecam wypróbować przepis i upiec taki makowiec na święta, makowiec jest naprawdę bardzo smaczny i wcale nie tak pracochłonny jakby się. Wsypac do wysokiego naczynia:mak zmielony,jabłka cukier,grysik,żółtka,proszek,wymieszac mikserem i wlewac stopniowo margaryne. Nastepnie dodac bakalie opruszone w mące i piane z bialek delikatnie wymieszać. Wylożyć do formy i piec około 45min.


Wierzch dowolnie udekorować. Uwielbiam takie mokre, ciężkie, zimne makowce. Takie makowce są doskonałym pomysłem na ciasto na świąteczny stół, ale nie tylko. Każda inna okazja jest równie dobra! Dziś mam dla Was przepis na właśnie taki makowiec.


Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Na co dzień mak jadamy jedynie w postaci posypki na bułkach lub ciasteczkach.


Jednak, gdy przychodzi czas Bożego Narodzenia, na świątecznych stołach obowiązkowo pojawia się on w postaci licznych makowców, strucli, kutii, a nawet zupy. Bardzo wilgotny makowiec z jabłkami przepis. Podobne przepisy Makowiec z jabłkami i bakaliami Kluko. Zobacz wszystkie komentarze (2) Zuzanna248. Usunęłam przepis, który wskazałaś (podając linka do tej strony), choć użytkowniczka miała dodane swoje zdjęcie.


Makowiec mokry przepis

Opracowanie sposobu przygotowania jednak wskazywało na to, że został zaczerpniety z Twojego bloga. Lecz u nas gdy ciasto jest już zimne kładziemy na niego jeszcze masę orzechową i jest po prostu fantastyczny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty