poniedziałek, 14 stycznia 2019

Ryba po grecku recipe

Ryba po Grecku (Polish Greek-Style Fish) is with a totally wonderful initially Polish repast which, equally a custom inward numerous Polish households, is a certain hitting on the Christmas Eve table. It is unknown where the name of this dish came from, but it is assumed that it relates to the cooking method. Greeks, due to the geographical location, eat a lot of fish and seafoo a lot of times prepared and served with stewed vegetables in season. Ryba Po Grecku is a very popular recipe.


Indee it is unknown where the name of this dish comes from because there is not a such dish in Greek cuisine… the ingredients used in the recipe are not even related to Greek.

Najlepszy przepis sprawdzony na rybę po grecku. Ryba w warzywach, marchewce, pietruszce i cebuli. Nie może jej zabraknąć w wielu domach podczas świątecznego przyjęcia. Ryba po grecku - to jedna z podstawowych potraw wigilijnych. Zobacz najłatwiejsze przepisy na rybę po grecku.


Tołpyga należy do rodziny karpiowatych, ale od tradycyjnego karpia jest znacznie smaczniejsza – śmiało może go zastąpić na wigilijnym stole. Na co dzień również jest doskonałym wyborem.

Możesz przygotować z niej aromatyczną rybę po grecku. Co ciekawe, o rybie po grecku w Grecji nikt nie słyszał! A traditional Christmas Eve dish served in Poland. Exciting Ways to Use Your Slow C. View All Recipes I Want to Discover. This fish recipe is based on a Polish recipe which is often served as part of the traditional Christmas Eve feast and goes by the somewhat puzzling name of ‘Greek style fish‘ (‘ryba po grecku‘).


I have no idea if people in Greece make this dish. Jump to Recipe Komentarze (0) Polub 1. Teraz kiedy warzywa mają najlepszy smak, zachęcam do zrobienia ryby po grecku. Każdy ma swój ulubiony przepis na taką rybę, a ja dzisiaj dzielę się swoim. Moja najlepsza ryba po grecku jaką udało mi sie zrobić.


Dodalam wiecej przecieru i troszke wiecej przypraw i wyszla mega pyszna. Co prawda smakuje mi bardziej ta smazona wersja ryby. Teraz i ty możesz przygotować rybę po grecku Magdy Gessler.


Sprawdź, jak rybę po grecku przyrządza Magda Gessler i zainspiruj się jej pomysłem! Dodane przez Tangerinka w: Tylko o kuchni.

Po grecku to jest ryba z rusztu (z grilla). Przepis na rybę po grecku w dwóch wersjach. Prosty przepis tradycyjny oraz przepis na wersję fit, czyli ryba po grecku dietetyczna.


Na patelni po rybie podsmażamy posiekaną w kostkę cebulę. Gdy lekko się zrumieni do rzucamy warzywa i całość zalewamy wcześniej wymieszanymi pomidorami. Solimy, dodajemy pieprzu, ziela angielskiego oraz liścia laurowego. Długo zbierałam się do zrobienia ryby po grecku, gdyż danie to wydawało mi się pracochłonne i wolałam jak robiła mi je mama #128578;. Jednak aby przygotować przepis na bloga sama musiałam się wziąć do roboty #128578;.


Okazało się, że jeśli maszyna zetrze nam warzywa, to sposób przygotowania jest prosty i szybki. Jest to wypróbowany przeze mnie od wielu lat przepis i tylko z niego korzystam,gdy mamy ochotę na rybę po grecku. Ryba jest smaczna, soczysta i szybko.


Jest tradycyjny, a zarazme efekt jest znakomity. Proponuje nie modyfikowac - wszystko wg przepisu. Jeśli miałabym wskazać jedną potrawę, która kojarzy mi się z wigilijną kolacją (oczywiście nie licząc pierogów, bo to oczywiste #128521; ) – byłaby to ryba po grecku. Wykonanie: Seler kroję w plastry grubości około centymetra.


Smaruję olejem, solę i układam na papierze do pieczenia. Piekę w rozgrzanym piekarniku około minut w temp. W zgodzie z powyższym hasłem dziś przepis na rybę po grecku. Ja rybkę po grecku też próbowałam zrobić i mi wszyła nawet była trochę pikantna może papryki za dużo dodałam,ale była pyszna.


Zastanawiam się tylko czy gdybym rybę najpierw zrobiła w panierce czy danie miałoby podobny smak czy by się popsuło. Ja również jak moja poprzedniczka polecam rybę po grecku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty