wtorek, 15 stycznia 2019

Makowiec masa z puszki

Lista przepisów na makowiec z gotowej masy z puszki z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Wiem, ze juz sezon swiateczny sie skonczyl, ale. Opis przepisu: Autor: WINIARY Oryginalny makowiec z masy makowej to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych makowców.


Wszystkie składniki ciasta łączymy razem z makową masą z puszki, Budyniem o smaku waniliowym bez cukru WINIARY oraz garścią rodzynek, a na koniec z pianą (piana do makowca będzie lepsza, jeśli białka najpierw wstawimy do lodówki, a przed ubijaniem lekko posolimy). Dla zabieganych, którzy nie znaleźli mielonego maku polecam szybki makowiec oparty na gotowej masie z puszki – składniki zostały dobrane specjalnie do mas kupnych, dlatego nie musicie obawiać się, że makowiec wyjdzie za słodki. Można przygotować go bardzo szybko – nawet w Wigilię rano, a co ważniejsze nie odbiega jakościowo.


Jednak niższy stopień trudności nie wiąże się z niższym stopniem jakości. Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Przygotowałam go z gotowej masy makowej. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko. Chociaż musimy przygotować parę warstw to uważam, że jest szybki w przygotowaniu.


Dwa makowce mi wyszly i sa juz w piecyku. Sama ta gotowa masa to nie wspaniala ale upiekszylem ja rodzynkami i daktylami wymoczonymi w rumie. A ze sa bardziej kaloryczne-to kara za brak wyobrazni.


Sernk tez mozna zrobic z truskawkami np zalac galaretka,lub z zapieana beza na wierzchu. Przepis na ciasto japońskie. Za typowymi struclami makowymi nie przepadam. Ciasto japońskie jest po prostu pyszne, bo wilgotne od jabłek, z mnóstwem bakalii oraz z wyraźną migdałową nutą.


Dorota napisala,od kiedy robie sama mak moje wypieki makowe wychodza jak ze zdjec, samo to ze kogo obdaruje wypiekami mi powie ,ze jeszcze nie jedli tak dobrego ciasta, dziekuje Dorota za wszystkie rady porady przepisy, mysle ze kazdy z nas umial piec ale z. Ciasto bez którego wielu z Was nie wyobraża sobie Świąt Bożego Narodzenia - makowiec zawijany, w moim regionie nazywany struclą z makiem. Ponieważ wiem, że chętnie sięgacie po szybkie przepisy i proste ciasta, przygotowałam dwie wersje nadzienia. Jedno z gotowej masy makowej z puszki i drugie tradycyjne, przygotowane z maku parzonego. Czy makowiec kojarzy Ci się z klasyczną struclą?


Jeśli szukasz odmiany, spróbuj makowca warstwowego. Jego podstawą jest puszyste ciasto ucierane z dodatkiem aromatu migdałowego. Masa makowa jest w nim połączona z dżemem śliwkowym. Zyskuje dzięki temu nieco inny niż w pozostałych wypiekach smak, lekko kwaśny, z wyczuwalną.


Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Bywa też zbyt mocno zmielona i papkowata. Oczywiście można też kupić bardzo dobrej jakości gotową masę makową.


Celujcie więc w lepsze, sprawdzone marki. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na makowiec makiem z puszki. Dodaj mąkę, kaszę mannę i proszek do pieczenia, dokładnie zmiksuj. Jabłka zetrzyj na tarce z grubym oczkiem (ja ich nie obierałam ze skórki) i dodaj do masy wraz z miodem.


Jak zrobić makowiec zawijany z gotowej masy z puszki? Mąkę pszenną przesiej dokładnie i połącz z posiekanym masłem. Ubij żółtka z cukrem i dodaj do masy.


W międzyczasie wykonaj zaczyn z drożdży, ciepłego mleka oraz odrobiny cukru. W tym wpisie przedstawię Wam prosty przepis na makowiec zawijany z gotowej masy makowej. Luuudzie… co ja się nie naczytałam opinii, że gotowa masa makowa jest taka zła i niedobra. Nie wszyscy jednak mają.


Makowiec masa z puszki

Wyjać z piekarnika oraz z formy i przestudzić w samym papierze. Połączyć z jajkami i mąką. Margarynę zagotować z cukrem i nie zdejmując z ognia dodać masę makową.


Klasyczny makowiec na biszkoptowym spodzie. Ciasto pieczone jest w ten sposób, że ciężka masa makowa znajduje się na spodzie formy, a delikatny biszkopt na górze. Po upieczeniu i ostudzeniu ciasta należy je odwrócić, aby biszkopt znajdował się na dole. Masa z mielonego maku z bakaliami, orzechami, rodzynkami, skorką pomarańczową.


Domowa masa makowa przepis. Udekorowane miodową polewą kajmakową słodzoną miodem. Jest bardzo smaczny, wilgotny, trochę waniliowy i migdałowy, wygląda apetycznie po przekrojeniu, ma takie łatki.


Zapraszam dzisiaj na pyszny makowiec z serem na kruchym cieście. Do jego przygotowania użyłam gotowej masy makowej z puszki. To moje ulubione ciasto z dzieciństwa, które piekła często moja babcia. Ten makowiec lubię szczególnie za to, że jest soczysty i bez ciasta. Sama pyszna, wilgotna masa makowa.


Ciasto jest wysokie, dlatego proszę nie przerażać się ilością użytych składników. Sprawdź przepis na roladę lub makowiec z jabłkami! Masa kajmakowa z puszki kupiona w sklepie jest bezpośrednio przeznaczona do użycia. Można nią smarować spody ciast oraz wafle. Masę kajmakową w prosty sposób przygotuje się samodzielnie w domu ze śmietanki kremówki oraz cukru.


Oba składniki zagotowuje się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty