środa, 23 stycznia 2019

Prosty makowiec z gotowej masy makowej przepis

Prosty przepis na makowiec na Święta. To najlepszy tradycyjny przepis na makowiec zawijany - rolada makowa drożdżowa. Jednak niższy stopień trudności nie wiąże się z niższym stopniem jakości. Opis przepisu: Autor: WINIARY Oryginalny makowiec z masy makowej to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych makowców.


Prosty makowiec z gotowej masy makowej przepis

Wszystkie składniki ciasta łączymy razem z makową masą z puszki, Budyniem o smaku waniliowym bez cukru WINIARY oraz garścią rodzynek, a na koniec z pianą (piana do makowca będzie lepsza, jeśli białka najpierw wstawimy do lodówki, a przed ubijaniem lekko posolimy). W tym wpisie przedstawię Wam prosty przepis na makowiec zawijany z gotowej masy makowej. Luuudzie… co ja się nie naczytałam opinii, że gotowa masa makowa jest taka zła i niedobra. Nie wszyscy jednak mają.


Najczęściej przybierają postać zawijanej strucli z ciasta drożdżowego i maku. Przepis na makowiec jest bardzo prosty, dlatego warto wypróbować inne jego odmiany, jak np. Lista przepisów na makowiec z gotowej masy z puszki z polskich blogów kulinarnych.


Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Co do gotowej masy makowej – podobne pytanie. Makowiec z gotowej masy z puszki przepis - Durszlak.


Na jeden taki makowiec jak w przepisie wchodzi cała taka puszka czy może zostaje tej masy? Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Cukry Proste. Najprostszy makowiec (z gotowej masy makowej) 114. Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową.


Dodane przez Elifia w: Tylko o kuchni. Składniki na lukier: dag cukru pudru. Zapraszam dzisiaj na pyszny makowiec z serem na kruchym cieście. Jest bardzo smaczny, wilgotny, trochę waniliowy i migdałowy, wygląda apetycznie po przekrojeniu, ma takie łatki. Do jego przygotowania użyłam gotowej masy makowej z puszki.


Przed świętami Bożego Narodzenia nie zawsze jest czas na to, by wszystkie składniki potrzebne do świątecznych potraw przygotowywać samodzielnie. Wypróbuj przepis na struclę makową z gotowej masy makowej! Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na z gotowej masy makowej. No więc ten przepis jest na jeden taki makowiec czy może na więcej? Klasyczny makowiec na biszkoptowym spodzie.


Ciasto pieczone jest w ten sposób, że ciężka masa makowa znajduje się na spodzie formy, a delikatny biszkopt na górze. Po upieczeniu i ostudzeniu ciasta należy je odwrócić, aby biszkopt znajdował się na dole. Zrobiłam też sernik według Pani przepisu. Też cudownie się udał, uwielbiam serniki, choć generalnie mi się nie udają.


Dziękuję Pani za moje smaczne święta tegoroczne. Sernik i makowiec według Agnieszki wchodzą do mojego zeszytu z przepisami. Mój pierwszy makowiec, powinnam dodać. Popękał, nieznacznie co prawda, ale jednak. Wyszedł troszkę za suchy, ale może to była wina gotowej kupnej masy makowej, bo niestety takiej użyłam, ze względu na brak maszynki do mielenia.


Przygotowałam go z gotowej masy makowej. Chociaż musimy przygotować parę warstw to uważam, że jest szybki w przygotowaniu. Ciasto bez którego wielu z Was nie wyobraża sobie Świąt Bożego Narodzenia - makowiec zawijany, w moim regionie nazywany struclą z makiem. Ponieważ wiem, że chętnie sięgacie po szybkie przepisy i proste ciasta, przygotowałam dwie wersje nadzienia.


Jedno z gotowej masy makowej z puszki i drugie tradycyjne, przygotowane z maku parzonego. Dorota PISZE “Dzisiejszy przepis wyróżnia się prostotą wykonania. Do sernika z makiem użyłam gotowej masy makowej. Czy makowiec kojarzy Ci się z klasyczną struclą? Jeśli szukasz odmiany, spróbuj makowca warstwowego.


Jego podstawą jest puszyste ciasto ucierane z dodatkiem aromatu migdałowego. Masa makowa jest w nim połączona z dżemem śliwkowym. Zyskuje dzięki temu nieco inny niż w pozostałych wypiekach smak, lekko kwaśny, z wyczuwalną.


Masa serowa: Białka oddzielić do żółtek. Miękkie masło należy utrzeć z cukrem i nadal miksując - dodawać po żółtku, a następnie porcjami łączyć z twarogiem. Dodać budyń, aromaty i na końcu ostrożnie wmieszać uprzednio ubitą pianę z białek.


Masę serową równomiernie przełożyć na część z makiem. Aby szybko upiec makowiec ucierany musisz mieć już gotową masę makową. Możesz użyć gotowej masy makowej z puszki lub zrobić własną masę.


Ja użyłam tylko 4gramów masy makowej, ale to ciasto śmiało udźwignie jeszcze dodatkowe 2gramów, więc możesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty