poniedziałek, 28 stycznia 2019

Pod malinową chmurką

Dzień dobry, chciałam się dopytać o składanie całości, głównie chodzi mi o bezę. Troszkę głupio mi pytać, bo być może już ta kwestia padła, ale poddałam się po czterech stronach wyszukiwania, bo praktycznie w co drugim komentarzu pada pytanie o bezę i bardzo długo schodzi szukanie. Smaki są idealnie zrównoważone, aby ciasto nie było zbyt słodkie. WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).


Po tym czasie rozwałkować i wyłożyć na blachę o wym. Nakłuć widelcem i piec ok. Albo spożyć od razu cały koszyczek, albo przygotować malinową chmurkę. Chrupiąca beza z migdałami, krem z mascarpone, galaretka malinowa i kruchy spód z pewnością będą hitem każdego rodzinnego spotkania. Pod koniec ubijania dodać mąkę ziemniaczaną.


Na papierze do pieczenie odrysować formę o wymiarach 23x33cm, a w jej zakresie rozsmarować pianę z. Jest pyszne, delikatne i rozpływa się w ustach. Polecam wszystkim miłośnikom malin - i nie tylko! Ciasto wprost rozpływa się w ustach. Składa się z wspaniale współgrających ze sobą warstw-kruchego spodu, galaretki z malinami, masy śmietanowo-serowej oraz kruchej bezy z płatkami migdałowymi. Duża ilość malin, przepyszna beza z migdałami to zasadnicza zaleta, która wyróżnia to ciasto.


Trochę pracochłonne, ale czego się nie robi dla doskonałego smaku. Na początku mam dla Was dwa super przepisy z bloga Pieguskowa Kuchnia. Renata jest autorką wielu fajnych przepisów i warto na bieżąco odwiedzać jej bloga.


Mnie w ostatnim czasie najbardziej zachwyciły dwie receptury – na domową kostkę rosołową oraz malinową chmurkę. Przepis na malinową chmurkę dostałam od koleżanki, dostałam i odłożyłam nie miałam jakoś ochoty na jej pieczenie. Pewnego razu wpadła do mnie siostra i mówi, że jadła na imieninach u koleżanki malinową chmurkę i opowiada jakie to wspaniałe ciasto hehe. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik z malinową chmurką. Przygotowanie kruchego ciasta: Mąkę pszenną łączymy z cukrem pudrem, proszkiem do pieczenia, masłem, ekstraktem z wanilii oraz żółtkami.


Całość dokładnie wyrabiamy, aż powstanie jednolita masa. Tak przygotowane ciasto owijamy. Przenikające się w nim warstwy kruchego ciasta, owocowej galaretki, śmietankowo-waniliowego kremu oraz migdałowej bezy zadowolą każdego amatora słodkości. Pomimo trwającego już sezonu na bardziej jesienne owoce postanowiłam wykorzystać rosnące jeszcze w naszym ogrodzie ostatnie późne maliny. Wariant ten zowie się malinową chmurką.


Iście poetycka nazwa znajduje swe wyjaśnienie właśnie w fundamentalnym dodatku, czyli malinach. Reszta - czyli lekki i puszysty krem wespół z kruchym charakterystycznym ciastem pozostaje raczej bez zmian. MALINOWA CHMURKA Beza - sztuki białka - szczypta soli - 200g drobnego cukru - łyżka soku z cytryny - łyżka mąki ziemniaczanej - płatki migdałów wg. Torcik zwany malinową chmurką Lato w pełni, tymczasem tak średnio u mnie z humorem.


Pod malinową chmurką

Może to przez brak słońca i przedurlopowe przebieranie nogami. Na poprawę humoru zacny tort, który wygląda bardzo okazale, ale jest jednym z najłatwiejszych tortów jakie ostatnio upiekłam. DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Sernik z malinową chmurką MASA SEROWA: Ser zmielić razy.


Margarynę, żółtka oraz cukier puder utrzeć na gładką masę. Następnie dokładać stopniowo ser, budyń, Sernix oraz proszek do pieczenia, jeszcze chwilę ucierać. Utarty wyłożyć na wcześniej wysmarowaną blachę. Piec około min w 1st. This feature is not available right now.


Pod malinową chmurką

Czas na ciasto, które zachwyci każdego! Pyszne, rozpływające się w ustach, z dużą ilością malin. Musicie spróbować póki jeszcze są świe. Malinowa rozkosz pod bezową chmurką. Każdy z Was wie iż Maca to chleb przaśny spożywany przez żydów podczas święta Paschy.


Przelicznik wartośći Chce przeliczyć na Przelicz. Pora dnia Specjalne okazje Sprzęt Owoce Jagodowe Śniadanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty