piątek, 25 stycznia 2019

Malinowa chmurka na biszkopcie

Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Zima zaatakowała znienacka! Lista przepisów na malinowa chmurka na biszkopcie z polskich blogów kulinarnych.


Druga połowa listopada, a padający dziś śnieg zdziwił mnie, jakby co najmniej był maj :D Na pocieszenie kawałek słodkiego, pachnącego latem ciasta!

Ciasto malinowa chmurka. Zawinąć w folię spożywczą i wstawić do lodówki na minut.

Dzień dobry, chciałam się dopytać o składanie całości, głównie chodzi mi o bezę. Troszkę głupio mi pytać, bo być może już ta kwestia padła, ale poddałam się po czterech stronach wyszukiwania, bo praktycznie w co drugim komentarzu pada pytanie o bezę i bardzo długo schodzi szukanie. Ja robię na biszkopcie, bo całe ciasto jest delikatne i nie lubię kruchego i wychodzi mega pyszne. Z malin i galaretki robię masę.


Biszkopt: Białka ubijam na sztywną pianę. Następnie dodaję olej, mąkę, ocet oraz proszek do pieczenia. Polecane przepisy: malinowa chmurka na biszkopcie Zobacz więcej.


Nie przerywając ubijania dodaję cukier oraz żółtka. Wszystkie publikowane przeze mnie teksty, przepisy i zdjęcia są moją własnością i są chronione prawem autorskim.

Kopiowanie bez mojej pisemnej zgody jest zabronione. Nie wiem dlaczego wbiłam sobie do głowy, że jako spód powinno się wykorzystać biszkopt. Zdrowa Kuchnia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Zdrowa Kuchnia. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Poezja-smaku. To ciasto to również wariacja na temat innego popularnego wypieku jakim jest malinowa chmurka.


Clinic Food Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Clinic Food. Malinowa chmurka w nowej wersji 110. Przepis z bloga Takie tam pichcenie. Można ją upiec dzień wcześniej, przykrywając na noc ściereczką. Warstwa malinowa: galaretki należy rozpuścić w szklanki wrzątku.


Upieczoną wyjąć z piekarnika.

Zostawić do lekkiego stężenia, połączyć z malinami. Całość wyłożyć na kruche ciasto, schłodzić w lodówce do całkowitego zastygnięcie. MALINOWA CHMURKA - IDEALNY PRZEPIS NA CIASTO - przełamana smakiem owoców pyszna beza :) Delikatne, idealne ciasto, które uwodzi smakiem!


Smaki są idealnie zrównoważone, aby ciasto nie było zbyt słodkie. Myślę, że mało komu ona nie smakuje:) wiec jeśli jest ktoś, kto nie próbował- to Koniecznie musi;) troszkę zmieniłam klasyczny przepis. Majówka już za kilka dni, dlatego też może skusicie się na ciasto z którym dziś do Was przychodzę. Nazwa jak najbardziej adekwatna, ponieważ ciasto jest lekkie, a za sprawą masy śmietanowo-serowej i bezy faktycznie przypomina chmurkę.


Są znacznie pyszniejsze. Mogę wyróżnić dwa idealne sposoby na wykorzystanie malin. Albo spożyć od razu cały koszyczek, albo przygotować malinową chmurkę. Czy galaretkę z malinami można zastąpić malinowa żelka z przepisu na musowy torcik malinowo-kokosowy? Chrupiąca beza z migdałami, krem z mascarpone, galaretka malinowa i kruchy spód z pewnością będą hitem każdego rodzinnego spotkania.


Będę robić to ciasto jako tort na urodziny córki, na biszkopcie. Córka nie lubi owoców w galaretce dlatego szukam alternatywy. Z góry dziękuję za odpowiedź.


Witam ;) robiłam po raz malinowa chmurkę za każdym razem pyszna wyszła. Kruche ciasto, maliny z galaretką, krem z mascarpone i bitej śmietany i delikatna beza. Połączenie wielu pysznych smaków w jednym cieście. Bezę i kruche ciasto najlepiej przygotować wcześniej i kilka godzin przed podaniem połączyć z kremem i galaretką. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na malinowa chmurka na biszkopcie.


This feature is not available right now.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty