środa, 8 kwietnia 2015

Szybki i prosty makowiec

Tylko trzy składniki potrzebne są do jego przygotowania! Ciasto jest bez mąki pszennej, zawiera tylko trochę mąki ziemniaczanej. Krzywa Prosta Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Krzywa Prosta.


Małgosia Kamila Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Pani Kucharka. MAKOWIEC: ZOBACZ PROSTY I SZYBKI PRZEPIS NA PYSZNY MAKOWIEC. Równo rozkładamy masę makową i pozostawiamy wolne brzegi z każdej strony, wystarczy ok cm.


Przed nami ostatnia prosta, zwijamy. To smakowity wypiek który potrafi. Wszystko miksujemy razem i pieczemy! Szczególnie ważny jest dodatek czekolady, dzięki niej zwykły makowiec przybiera postać dość wykwintnego torciku makowo - czekoladowego.


Szybki i prosty makowiec

Więcej niż przepisów. Szybki makowiec w każdej odsłonie! Dodaj do ulubionych Wybierz listę: Zapisz. Tego pysznego makowca szykuję zazwyczaj na Święta, jednak warto skusić się na taki wypiek również na inne okazje.


To prosty i szybki przepis na makowiec. Nie ma potrzeby szykowania zaczynu. Można też użyć gotowej masy makowej z puszki.


Jeszcze nie wiem, ale moje serce na pewno krąży wokół tego ciasta. Nadaje się do dłuższego przechowywania, zatem można przygotować go z wyprzedzeniem. Ciasto idealne również dla tych, którzy obawiają się ciasta drożdżowego. Jest łatwiejsze, mniej pracochłonne, a największy atut - jeszcze smaczniejsze.


Mięciutki i bardzo wilgotny, tradycyjny makowiec zawijany. Przepis na makowiec zawijany. Popularny wypiek na Boże Narodzenie i Wigilię. Z przepisu wychodzą aż makowce. Jeśli to zbyt duża ilość, to można nadmiar zamrozić.


Witam makowiec zawsze mi peka przejrzalam komentarze i mysle, ze z tych dwoch powodow ktore najczesciej Pani podaje to mam za cienki rozwalkowane ciasto, ciasto walkuje na wymiar 35×czy zatem zrobic troche mniejszy prostokat? Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową. Klopsiki duszone z warzywami, prosty i bardzo szybki jednogarnkowy obiad przygotowany w ciagu minut. Z lekka balkanska nutka - dzieki pascie.


Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko. Rodzinie i znajomym bardzo smakują moje wypieki. Na jedną z imprez wymyśliłam taki szybki i pyszny makowiec. Dla zabieganych, którzy nie znaleźli mielonego maku polecam szybki makowiec oparty na gotowej masie z puszki – składniki zostały dobrane specjalnie do mas kupnych, dlatego nie musicie obawiać się, że makowiec wyjdzie za słodki. Można przygotować go bardzo szybko – nawet w Wigilię rano, a co ważniejsze nie odbiega jakościowo.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na prosty i szybki makowiec. Zaryzykuję stwierdzenie, że odczarowałam rolady. A może to po prostu ten przepis jest niezawodny. Fajny, szybki, prosty makowiec. Bardzo aromatyczny, mocno pomarańczowy, wilgotny.


Dodałam mniej skórki pomarańczowej i rodzynek, nie przepadam za taką ilością w cieście, za to dodałam nieco wiecej orzechów włoskich. Następnym razem na pewno zmniejszyłabym ilość cukru, troche za słodki. Opis przepisu: Autor: WINIARY Oryginalny makowiec z masy makowej to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych makowców. Poszukujecie przepisu na klasyczny makowiec, który zawsze się udaje i nie wymaga dużo pracy?


Jeśli tak, to koniecznie wypróbujcie ten przepis. Prosty makowiec z kruszonką przygotowuje się łatwiej i szybciej. A na mak i śledzie jak raz przychodzi ochota jesienią i zimą, znacie to?


Czasu na pieczenie nie miałam wczoraj nic a nic. Między jednym telefonem a drugim, ze słuchawką przy uchu, wymieszałam jednak i jest. Witam w Nowym Roku :) Dziś Święto Trzech Króli i zarazem pierwszy długi weekend tego roku. Zapraszam na bardzo szybki i prosty w wykonaniu makowiec z jabłkami, zwany też makowcem japońskim.


Szybki i prosty makowiec

Piec w nagrzanym piekarniku ok. C (grzałka góra- dół), do go patyczka. Pod koniec pieczenia można przykryć ciasto folią aluminiową, gdyby makowiec za szybko się rumienił). Studzić przy lekko uchylonych drzwiczkach piekarnika. Czekoladę roztopić z łyżeczką oleju w kąpieli wodnej.


Jest bardzo prosty i szybki do przygotowania. Zawsze wychodzi i pięknie wyrasta a do tego cudownie smakuje i długo zachowuje świeżość. Przygotowanie go zajmuje mniej więcej kwadrans, nie trzeba zagniatać ciasta, czekać aż wyrośnie, wałkować, czy też gotować i mielić maku.


Zrobilam makowiec z Pani przepisu ale niestety mi nie wyszedl ( ale to byl moj pierwszy raz), bylo za duzo masy makowej a za malo ciasta, i chyba ta masa makowa byla za bardzo mokra (mimo ze staralam sie ja dobrze odsaczyc z wody i tez przeciez wyparowala podczas pieczenia).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty