poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Niezwykle smaczny makowiec

Niezwykle smaczny makowiec. Wilgotny, długo zachowujący świeżość, lepszy niż z cukierni! Nie zdarzyło się jeszcze, by się nie udał, to mój popisowy numer :-). Przepis na tradycyjne makowce.


Niezwykle smaczny makowiec

Zrobiłam, choć do ciast ręki specjalnie nie mam. Został zjedzony jako pierwszy. Jest genialny: wilgotny, delikatny, niezwykle smaczny.


Jeśli chodzi o mnie to taki makowiec to jest jedyna rzecz, która za każdym razem próby mi nie wychodzi. Ostatnio zwinęłam struclę pięknie rosła wstawiłam ja do pieca upiekła się piękna i rumiana ale co z tego jak ja rozkroiłam to miała taką dziurę w środku bo wyrosła tylko górna część i nie. Jeden prostokąt ciasta rozwałkować i wyłożyć na blachę w taki sposób żeby ciasto zaszło na ścianki. Nie wałkujcie za cienkie bo ciasto jest bardzo smaczne jego powinno być dużo. Bardzo smaczny i niezwykle prosty w wykonaniu.


Przez długi czas zachowuje świeżość! Ciasto z poniższego przepisu wyjdzie bardzo miękkie, a skórka będzie chrupiąca i delikatna w smaku. Najlepszy przepis na makowiec drożdżowy.


W sam raz wilgotny, długo utrzymujący świeżość. Zapraszam na niezwykle smaczny makowiec zawijany, który długo zachowuje swą świeżość i smakuje wszystkim, którzy go spróbują. Z podanego przepisu wychodzą mi aż makowce i na Boże Narodzenie na pewno zagości ten makowiec na moim świątecznym stole:) Także polecam gorąco upiec ten makowiec na święta!


Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Obowiązkowy wypiek świąteczny? Oczywiście zawijany makowiec drożdżowy! Jest niezwykle smaczny, a ponadto bardzo prosty do przygotowania.


Po upieczeniu długo zachowuje świeżość. Za tymi zwijanymi nie przepadam, o ile uwielbiam mak, to nie pasuje mi połączenie masy makowej z suchym drożdżowym ciastem. Lubię ciasta ciężkie, i wilgotne- i taki jest właśnie przepis na makowiec, zwany makowcem japońskim. Dużo maku, mnóstwo bakalii, prosty w wykonaniu i niezwykle smaczny.


Kiedy tylko się z nim zapoznałam ( z przepisem oczywiście, nie z panem Małeckim ;), wiedziałam, że będzie to niezwykle smaczny makowiec :). No bo czyż połączenie kruchego orzechowego ciasta i masy makowej bogatej w bakalie może nie posmakować? W tym miejscu możesz zgłaszać sytuacje, w których może dochodzić do nadużyć lub błędów technicznych. W poniższej ramce wpisz problem, który zwrócił Twoją uwagę. Zachwyci nawet tych, którzy nie przepadają za tradycyjnym makowcem.


Choć to ciasto kojarzy się głównie z Bożym Narodzeniem, makowiec po japońsku jest nieco inny i sprawdzi się na każdą okazję. Nowo odkryty makowiec okazało się strzałem w przysłowiową dziesiątkę. Jest dość zwarty i wilgotny, ale wbrew pozorom wcale nie ciężki dzięki dodatkowi proszku do pieczenia oraz dobrze ubitym białkom. Polub nasz smaczny profil na facebook-u:. Dziś zapraszam Was na prosty, szybki i bardzo smaczny przepis z malinami w roli głównej.


Ciasto malinowe jest idealnym słodkim akcentem do kawy lub herbaty. Taki placek zasmakuje chyba każdemu. Słodki, pyszny makowiec z jabłkami, czyli makowiec japoński poleca się nie tylko w święta. Jak nie przepadam za makowcem z ciasta drożdżowego, tak ten mój wymysł pokochałam.


Ta, tajemnicza nazwa skrywa, niezwykle ciekawą wersję makowca, makowca z jabłkami. Myślę, że to ciasto zawładnie sercami fanów, klasycznego makowca i przyjemnie wilgotnych ciast. Telewizja pierwsze świąteczne reklamy pokazuje już na początku listopada, ja chciałem poczekać z przepisami chociaż do początku grudnia To właśnie ten miesiąc już w. Ja, osobiście jestem zachwycona, smakiem i konsystencją tego ciasta. Wszystkie spinki oznaczone: makowiec.


Niezwykle smaczny makowiec

Ten makowiec szybko się robi i jest bardzo smaczny. Makowiec w wersji luksusowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty