środa, 16 grudnia 2015

Jagodzianki z kruszonką przepis

Miękkie i puszyste drożdżówki z jagodami i kruszonką. Są naprawdę w Waszym zasięgu :-) Jeśli nie robiliście jeszcze nigdy ciasta drożdżowego przeczytajcie moje uwagi przy tym wpisie. Zastosowanie się do tych rad pomoże w bezproblemowym przygotowaniu jagodzianek. Cieszmy się latem i pieczmy jagodzianki!


Najbardziej puszyste i delikatne jagodzianki ever! Tym razem, dla odmiany od klasycznych jagodzianek, przygotowane z kruszonką, ale można je po prostu polukrować.

Skorzystałam z przepisu na ciasto drożdżowe z Waszego ulubionego makowca zawijanego. Dzięki temu, że jest bogate w żółtka, jest żółciutkie, puszyste, delikatne. Jagodzianki są moim ulubionym rodzajem drożdżówek. Piekę je kilka razy do roku od dokładnie lat (wtedy zrobiłam swoje pierwsze). Zawsze z utęsknieniem czekam na sezon jagodowy, bo wtedy smakują najlepiej.


Dziś właśnie na jagodzianki mam dla Was idealny przepis! Puszyste ciasto drożdżowe wypełnione obficie owocami i posypane chrupiącą kruszonką jest czymś, co skusi każdego! To najlepszy przepis na jagodzianki!

Mięciutkie, puszyste, wypełnione po brzegi jagodami bułeczki z ciasta drożdżowego, posypane słodką kruszonką… Nie da się ich nie lubić! Dzisiaj mam dla Was przepis na moje ulubione jagodzianki z kruszonką. Z cukrem, masłem, mlekiem.


PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie. Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania. Przygotowaliśmy dla Was sprawdzone przepisy, które pokochała cała nasza rodzina.


Na stronie znajdziecie przepisy na ciasta, desery, obiady, przekąski i przepyszne, kolorowe. Przygotowanie kruszonki: Wsyp wszystkie składniki do miseczki i wyrabiaj dłonią tak aby wszystko ładnie się połączyło. Następnie włóż do lodówki na parę minut aby stwardniało. Kruszonkę najlepiej zetrzyj na tarce. Drożdżowe jagodzianki z kruszonką.


Kiedy rozczyn wyrośnie dodać jajka roztrzepane z solą i cukrem, dodać pozostałą mąkę i wyrobić ręcznie lub maszynowo ciasto. Do tego jagody i masa kruszonki – znam takich, co jedliby samą. Pyszne jagodzianki z kruszonką. Ciasto drożdżowe na żółtkach.


Bardzo mięciutkie i puszyste. Dodać do mąki, przykryć ściereczką i odstawić w ciepłe miejsce na ok.

Jajko wymieszać z mlekiem oraz cukrem, dodać do wyrośniętego zaczynu i wyrabiać mikserem z hakami lub ręcznie, na gładkie. Domowe jagodzianki to miękkie, puszyste, delikatnie cytrynowe bułeczki drożdżowe pełne jagodowego nadzienia. Trzeci dzień z rzędu robię jagodzianki z tego podpisu i polecam wszystkim. Właśnie upiekłam drożdżówki z truskawkami i lukrowaną kruszonką. Dzisiaj bez obaw możecie włączyć piekarnik i upiec drożdżowe bułeczki z jagodami.


Natomiast całe jagodzianki po prostu rozpływają się w ustach! Jeśli doceniacie jakość i smak ciasta drożdżowego, nie zawiedziecie się na tym przepisie. Zrobicie z niego pyszne i wyjątkowe jagodzianki, lepsze niż u babci ;) Polecam! Mój mąż ostatnio wybrał się do lasu i nazbierał jagody, to ja nie tracąc czasu szybko upiekłam z nich jagodzianki z kruszonką #128578; Ciasto drożdżowe zrobiłam z mojego ulubionego przepisu – doskonały do bułeczek, strucli, chałki.


Choć ja uwielbiam również mrożone, które przez cały rok dodaję do owsianek, koktajli i innych pyszności. Czekamy na nie cały rok, bo właśnie latem smakują najlepiej. W cukierniach i piekarniach trudno znaleźć prawdziwe jagodzianki, dlatego najlepiej samemu upiec te pyszne drożdżowe bułeczki. Więcej pyszności znajdziecie na blogu Kuchennymi Drzwiami. Przepis nie jest skomplikowany.


Smakują rewelacyjnie i wręcz rozpływają się w ustach. Bułki z jagodami to super dodatek do popołudniowej kawy, a także jako coś słodkiego do pracy lub szkoły. Przygotowanie dania jagodzianki (bułeczki drożdżowe z jagodami) - puszyste i pełne jagód - prawie bez wyrabiania :) Jagody przebierz, krótko umyj pod bieżącą wodą, osącz na cedzaku, potem osusz na ręczniku papierowym. Mega jagodzianki z kruszonką.


Kiedy w lipcu zupełnie znikąd pojawiają się jagody masa znawców i foodies biega po mieście donosząc, gdzie spożyć najlepsze bułki drożdżowe z jagodami w mieście. Dowiedzieć się możecie, że ilu znawców, tyle polecanych miejsc. Jagody do ich przygotowania można zebrać samemu, albo kupić w sklepie.


Podajemy przepis na jagodzianki z kruszonką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty