piątek, 25 grudnia 2015

Moje wypieki szybkie pierniczki

Dzisiaj piekłam te pierniczki a wczoraj pierniczki nr. By ułatwić Wam pracę z pierniczkami i trochę odciążyć przed świętami przygotowałam terminarz pierniczków. W komentarzach na blogu wyczuć już można przygotowania do świąt, nic w tym dziwnego - pozostało zaledwie tygodni. Te pierniczki zostały wykonane do szkoły Wiktorii, z okazji zbiórki pieniędzy na cele dobroczynne, ale były dla nas świetną rozgrzewką przed świętami.


Pierniczki to wypiek o tyle.

Przepis idealny na pierniczki z wzorkiem! Szybki i prosty przepis. Classificar esta receita!


Pyszne czekoladowe pierniczki - nie będziecie już potrzebować polewy, by cieszyć się smakiem czekolady w Waszych pierniczkach! Można upiec je już teraz i przechowywać w puszce do świąt. Oznacza to, że ciasto nie musi leżakować, ani przed pieczeniem, ani po nim. Wystarczy upiec, by po ostygnięciu delektować się pachnącym, mięciutkim piernikiem.


Gdyby stwardniały, wystarczy pozostawić je na noc lub dobę na kratce kuchennej, a gdy wchłoną wilgoć z powietrza to zmiękną.

Wyniki wyszukiwania dla czekoladowe pierniczki moje wypieki pokaż przepisy tylko ze zdjęciami. Są miękkie, lekko kruche i nadają się do jedzenia i dekoracji od razu po upieczeniu. A sam przepis jest prosty i szybki w wykonaniu: ciasto wystarczy zagnieść, rozwałkować i już można wykrajać dowolne kształty. Moje nawet po tygodniu nadawały się do jedzenia. Inspiracja: magiel kuchenny.


TUTAJ znajdziesz inne moje przepisy na pierniki i pierniczki. Kruche, z czekoladą, z lukrem i inne. Najlepsze przepisy na pierniczki na Boże Narodzenie.


Dzisiaj, specjalnie na Waszą prośbę, zamieszczam przepis na szybkie pierniczki świąteczne , które możecie przygotować nawet w Wigilię. Są bowiem miękkie, ale lekko kruche i nie wymagają leżakowania. Bożonarodzeniowych przepisów. Dziś przepis na pierniczki znaleziony na forum cincin.


Ciastka robi się w ekspresowym tempie, a w piekarniku za sprawą drożdży rosną jak oszalałe! A co powiecie na pierniczki z bakaliami? Są bardzo smaczne, choć nie jestem pewna, czy w moim sercu jest miejsce na inne pierniczki niż lebkuchen.


Lista przepisów na moje wypieki pierniczki z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!

Zaloguj się lub zarejestruj. Jeśli pierniczki po wystygnięciu są twarde przełóż je do szczelnie zamkniętego pojemnika razem z kawałkiem obranych jabłek. Pamiętaj, aby jabłka wymienić za kilka dni, aby nie zaczęły pleśnieć.


Wspaniała ozdoba na święta Bożego Narodzenia. Ciasto dobrze się formuje, nie rośnie zbytnio podczas pieczenia, a wycięte formy nie odkształcają się. Ich wielką zaletą jest fakt, iż nie trzeba na nie czekać, aż zmiękną, bo nie są twarde. Z ciastem idealnie się pracuje, a wykrawanie ciasteczek to czysta przyjemność:) Wykonanie nie zajmuje wiele czasu, a efekt końcowy (czyt. smakowy) jest rewelacyjny. Wreszcie coś dla maluszków :-).


Misie z miękkiego ciasta piernikowego, które nie musi leżakować. Na samym miodzie, bez dodatku cukru. W środku z ulubioną konfiturą lub marmoladą Waszych dzieci. Kuchnia: Świat kuchni – przepyszne ciasta, niezwykłe torty i desery, sałatki, kuchnie świata.


Odkrywaj, kolekcjonuj i smakuj. Nie wiem dlaczego dopiero teraz, ale w tym roku po raz pierwszy zmierzyłam się z pierniczkami. Szukałam przepisu bardzo szybkiego i prostego. Zależało mi również aby pierniczki od razu były miękkie i takie już pozostały.


Troszkę go zmodyfikowałam. Nazywane są również pierniczkami Elizy. Można je znaleźć w każdym sklepie w okresie przedświątecznym. Piekłam już pierniczki z marmoladą (pyszne!) , a teraz postanowiłam , że wypróbuję jakiś szybki przepis na cienkie pierniczki ozdobne.


To , czego szukałam , znalazłam na forum CinCin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty