poniedziałek, 7 grudnia 2015

Makowiec zawijany z makiem z puszki

Tradycyjny, zawijany makowiec z ciasta krucho-drożdżowego z gotową masą makową. Ponieważ wiem, że chętnie sięgacie po szybkie przepisy i prost. Jednak niższy stopień trudności nie wiąże się z niższym stopniem jakości.


Jadłam już sporo wynalazków, ale jednak makowca nie da się niczym zastąpić. Makowiec zawijany jest jednym z moich ulubionych ciast tradycyjnych. Oczywiście jest trochę pracochłonny, ale warto. Jedno z gotowej masy makowej z puszki i drugie tradycyjne, przygotowane z maku parzonego.


Użyłam do niego gotową masę makową, powiem, że jak dla mnie był naprawdę smaczny. W tym wpisie przedstawię Wam prosty przepis na makowiec zawijany z gotowej masy makowej. Luuudzie… co ja się nie naczytałam opinii, że gotowa masa makowa jest taka zła i niedobra. Nie wszyscy jednak mają. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na makowiec makiem z puszki.


Ciasto z makiem z puszki w każdej odsłonie! Dodaj do ulubionych Wybierz listę:. Dwa makowce mi wyszly i sa juz w piecyku. Sama ta gotowa masa to nie wspaniala ale upiekszylem ja rodzynkami i daktylami wymoczonymi w rumie.


Opis przepisu: Autor: WINIARY Oryginalny makowiec z masy makowej to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych makowców. Wszystkie składniki ciasta łączymy razem z makową masą z puszki, Budyniem o smaku waniliowym bez cukru WINIARY oraz garścią rodzynek, a na koniec z pianą (piana do makowca będzie lepsza, jeśli białka najpierw wstawimy do lodówki, a przed ubijaniem lekko posolimy). Makowiec Zawijany Z Makiem Z Puszki - informacje, zdjęcia, materiały video.


Można je przyrządzać w różnej formie, ale najbardziej znaną jest makowiec zawijany. Przekłada się go masą ze zmielonego maku, miodu, a także bakalii. Samodzielne przygotowanie masy makowej jest dość czasochłonne, więc coraz częściej zaopatrujemy się jednak w gotowy produkt z puszki - to znacznie skraca proces przygotowania makowca. Dla zabieganych, którzy nie znaleźli mielonego maku polecam szybki makowiec oparty na gotowej masie z puszki – składniki zostały dobrane specjalnie do mas kupnych, dlatego nie musicie obawiać się, że makowiec wyjdzie za słodki.


Przepis na makowiec zawijany. Mięciutki i bardzo wilgotny, tradycyjny makowiec zawijany. Popularny wypiek na Boże Narodzenie i Wigilię. Z przepisu wychodzą aż makowce.


Jeśli to zbyt duża ilość, to można nadmiar zamrozić. Makowiec z jabłkami znany jest również pod nazwą makowiec japoński. Więcej niż przepisów.


To moje ulubione ciasto z dzieciństwa, które piekła często moja babcia. Ten makowiec lubię szczególnie za to, że jest soczysty i bez ciasta. Sama pyszna, wilgotna masa makowa. Czy mase makową z puszki moge dać zamiast robić samemu?


I nie wiem dlaczego, ale. Ni kt się nie kapnął, że masa jest z puszki (nawet moja ciocia, która specjalizuje się w makowcach :) Jak jej powiedziałam, że masa jest z puszki to poprosiła, że bym jej tez kupiła bo ile to roboty mniej :)) O mały włos, a nie uratował abym ani kawał ka do fotki więc jak upiekę znow u to uzupełni ę. Pyszny domowy makowiec z przepisu Weroniki - Duration:. Ten jednak makowiec ucierany jest szybszą i prostszą alternatywą. Makowiec ucierany z masą makową z puszki to najszybszy makowiec jaki tylko można upiec.


Zawijak z makiem (Zawijany makowiec w kruche ciasto) Szukałam w internecie przepisu na zawijak z makiem, ale nie znalazłam takiego jak ten który piekła Moja Babcia. Większość przepisów na tę roladę opiera się na drożdżowym lub krucho-drożdżowym cieście, a zawijak Babci przygot owuje się z półkruchego ciasta. Makowce można przyrządzać z dostępnej w sklepach gotowej masy w puszkach. Bardziej czasochłonnym, ale z pewnością wartym włożonego wysiłku wariantem, jest samodzielne przygotowanie masy makowej. W tym celu trzeba sparzyć i kilkakrotnie zmielić mak (im więcej razy, tym lepiej).


Makowiec zawijany z makiem z puszki

Za typowymi struclami makowymi nie przepadam. Znajdziesz tu najlepsze i sprawdzone przeze mnie przepisy ze zdjęciami na pachnące miodem i migdałami pyszne makowce, ciasta i strucle z makiem. Wielkanocne, strucla drożdżowa z makiem, babka makowa, a także makowce na biszkopcie oraz na cieście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty