środa, 30 grudnia 2015

Ciasto z wiśniami

Zrób tartę lub placek z budyniem. Podczas pieczenia fantastycznie pachnie masłem i cynamonem. Na podpieczonym spodzie ułożona jest spora warstwa wiśni, które nasączają spód i doskonale smakują z aromatyczną kruszonką. Czekoladowe ciasto z wiśniami – proste i pyszne #128578; Mój mąż przyniósł mi ostatnio z „ryneczku” trochę wiśni – część z nich wykorzystałam do zrobienia lodów wiśniowych (przepis już wkrótce), a z części zrobiłam szybkie i bardzo proste ciasto czekoladowe z wiśniami.


Pyszne i łatwe do przygotowania ciasto kruche z wiśniami, budyniem i kruszonką. Idealne na podwieczorek do popołudniowej herbaty :-) Sezon na wiśnie jest dość krótki a ciasta z ich dodatkiem wyborne.

Szybkie ciasto z wiśniami - Przepisy. To najprostsze i szybkie ciasto owocowe można przygotować także z jagodami, czy morelami czy śliwkami. Amplituda temperatur w naszym kraju sprzyja nabieraniu przez wiśnie słodyczy za dnia i kwaskowatości nocą. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto z wiśniami.


Właśnie nim szybkie ciasto z wiśniami zawdzięcza swoją puszystość i delikatność. Na koniec przełóż ciasto do foremki i gęsto ułóż na nim wiśnie – świeże lub mrożone, wydrylowane. Możesz także spróbować wersji z owocami kandyzowanymi lub suszonymi, pamiętaj jedynie, że z nimi wypiek będzie bardzo słodki.


Kruche ciasto z wiśniami i lekką budyniową pianką. Dodać proszek do pieczenia, cukier puder i żółtka.

Podzielić na części- ok i. Każdy kawałek ciasta dać do woreczka i zamrozić. Mój przepis na ciasto z wiśniami jest wbrew pozorom super prosty. Szykujesz super proste i szybkie ciasto. Ciasto czekoladowe z wiśniami. Pod koniec wylewasz do formy część ciasta śmietankowego a potem tylko dodajesz do reszty trochę wody i kakao i masz już drugą część ciasta w kolorze czekolady.


Rzeczywiście wspamniałe, bardzo proste i szybkie w wykonaniu ciasto. Trzymałam się przepisu i zrobiłam z wiśniami, jedyne co zmieniłam to ilość płatków migdałowych (dałam g, bo 1g moim zdaniem było za dużo). Pachnie cudownie i wygląda bardzo apetycznie.


W przygotowaniu jest proste i szybkie. Dodane przez haneczkap w: Tylko o kuchni. Zniknął mi z ulubionych przepis na czekoladowo -orzechowe ciasto z rumem i nutellą. Piekłam je zaledwie razy (bo to prawdziwa bomba kaloryczna) i nie pamiętam dokładnie składników. Nowoczesny murzynek z wiśniami - w składzie ciasta znajdziecie nie tylko kakao ale i sporą dawkę czekolady :-).


Dlatego uznałam, że ciasto będzie pyszne i bez polewy czekoladowej. I takie jest - zachwyca smakiem i konsystencją, a wiśnie nadają mu soczystości. Dziś przedstawiam przepis na łatwe, szybkie i przepyszne ciasto z wiśniami i bezą.


Generalnie wiśnie można zamienić na inne owoce, a przepis jest na prawdę łatwy w wykonaniu. Proste maślane ciasto kruche, szybka beza i wiśnie, polecam na każdą okazję.

U mnie rozeszło się w kilka chwil, zapraszam! Z pewnością przyciągnie uwagę, jeśli przygotujesz je na specjalną okazję. Będzie także doskonałą propozycją na deser do codziennej kawy lub herbaty. Sekret jego wyglądu tkwi w odpowiednim przygotowaniu ciasta.


Przyrządź je na bazie mąki pszennej. A ciasto z wiśniami to już na pewno musi mieć dużo cukru – ktoś może się o to martwić – bo wi Zobacz więcej. Amoniaq Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Mieszam W Garnku. Frużelina z wiśni do ciast, deserów, budyniu 102.


Proste i mega szybkie w wykonaniu ciasto z wiśniami. Dodaj do ulubionych Wybierz listę: Zapisz. Murzynek z wiśniami to pyszne ciasto czekoladowe, które można upiec zarówno na podwieczorek, jak i rodzinne przyjęcie.


Dodatek wiśni sprawi, że nie będzie mdłe i zbyt słodkie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty