środa, 13 kwietnia 2016

Bułeczki drożdżowe z serem

Bułeczki drożdżowe z serem - DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Przyjemność z pieczenia. Bułki drożdżowe z serem Tu nie ma co pisać. Pyszne słodkie bułki z serem. Nie można im się oprzeć.


Wykorzystałam przepis od Margarytki.

Powędrowały bułeczki do piekarnika zobaczymy co nam wyjdzie,dzieci nie odrywają oczu od piekarnika i ode mnie. Puszyste bułeczki z serem – takie drożdżówki zajadaliśmy dawno temu wracając ze szkoły. Oprócz bajaderek (przepis tu) były moimi ulubionymi ciastkami. Mocno wilgotne, z dużą ilością sera, puszyste – bułeczki idealne.


A te na zdjęciach są jeszcze lepsze. Z pysznego, delikatnego ciasta drożdżowego brioche, znanego np. Desery bułeczki drożdżowe z serem. Koniec wakacji dzieci, urlopów.

Jak sobie poradzić z powrotem do codziennych obowiązków? Mogę Ci jedynie nasunąć pomysł na domowe drożdżówki z serem i lukrem, które mogą zastąpić zwykłe kanapki dla dzieci, czy do pracy. Można je jednak upiec również z olejem. Dajesz tyle samo oleju, co roztopionego masła.


Twoje bułeczki drożdżowe będą smakowały wówczas bardzo podobnie. Z olejem zamiast masła bułki słodkie na drożdżach dłużej zachowują. Składniki na zaczyn rozmieszać w ciepłym mleku i odstawić do wyrośnięcia. składniki na ciasto mieszamy w misce, następnie dodajemy zaczyn, roztopioną, przestudzoną margarynę, jajko i żółtka oraz ciepłe (nie gorące!!!) mleko. Jak zrobić drożdżówki z serem - Duration: 13:29.


Rolowane ziemniaki - Duration: 7:36. Bułeczki z serem Chyba wszyscy lubią takie drożdżowe bułeczki z serem, co? Drożdżówki zawsze kojarzą się mi z dzieciństwem.


Zalać połową szklanki ciepłego mleka, wymieszać i odstawić do wyrastania. Do miski wsypać pozostałą mąkę, dodać szczyptę soli- wymieszać. Bulki drożdżowe z serem, cieplutkie, pachnące… Czy jest tu ktoś kto nie skusiłby się na taką bułeczkę?


Ja to jestem pierwsza która ochoczo wyciąga łapki po takie bułeczki. Wtedy cały dom, a nawet podwórko niesamowicie pachniało.

Pamiętam jak moja mama piekła drożdżówki. Najlepsze bułeczki drożdżowe z serem jakie jadłam. Cały sekret drożdżówek tkwi w użyciu kremowego serka śmietankowego do nadzienia, a nie jak w większości przepisów twarogu. Z czystym sumieniem mogę polecić Wam ten przepis i zachęcić do wykonania. Dzisiaj przestał padać deszcz!


W końcu, po całym mokrym tygodniu. Ale za to wieje i jest chłodno, dlatego zachciało mi się ciepłych bułeczek:) Drożdże jeszcze były, znalazł się też biały ser, pozostało mi tylko sięgnąć po przepis. Mam swoje ulubione ciasto drożdżowe, które często robię.


Tłuszcz roztopić, przestudzony dodać do ciasta i tak długo zagniatać aż ciasto wchłonie tłuszcz i będzie gładkie. Odstawić w ciepłe miejsce by wyrosło. W zależności od pory roku zmieniają się jedynie dodatki. Doskonale nadaje się na weekendowe śniadanie – jeszcze ciepłe drożdżowe ciasto.


Delikatne, bardzo smaczne drożdżowe bułeczki z serem, posypane wiórkami kokosowymi i polane lukrem cytrynowym. W sam raz na drugie śniadanie lub do kawki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty