środa, 26 lipca 2017

Biszkopt który zawsze sie udaje przepis

Wielokrotnie spotkałam się z opinią, że biszkopt jest trudnym ciastem. Nie wiem dlaczego, ale niektórym on ponoć się on wyjątkowo nie udaje. Biszkopt, który zawsze się udaje.


Delikatny, puszysty i wysoki, w sam raz na tort. Doskonały także do ciast z owocami i galaretką.

Witam, postanowiłam dziś wypróbować Pani przepis i biszkopt wyszedl super. Robiłam w dużej blaszce i coś mnie przyćmiło, bo wyłozylam papierem całą blachę łącznie z bokami. Przypomniało mi sie o tym dopiero po minutach pieczenia. I wyrósł ładnie, trochę go wybrzuszylo, ale po upieczeniu opadł do poziomu boków. Może nie jest to tradycyjny biszkopt, bo zawiera proszek d. Mocno schłodzone jajka i dodatek gorącej wody sprawiają, że ten biszkopt zawsze pięknie rośnie.


Taki, który nigdy nie opada i jest prosty jak stół? DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD.

Wysoki, pulchny, doskonały do tortów. Od jakiegoś czasu robię biszkopt z przepisu II znalezionego na portalu Moje Wypieki. I muszę powiedzieć, że zawsze się udaje. Idealny do tortów, do tirmaisu, a nawet sam do przegryzania przy popołudniowej herbatce.


Najlepszy przepis jaki do tej pory znalazłam! Witam No włąsnie może któraś z Was emamy zna niezawodny przepis na biszkopt który sie udaje i nie opada? Bo mnie to raz wyjdzie a raz nie.


A może jest jakaś magiczn metoda żeby wychodził zawsze? Pieczony bez dodatku proszku do pieczenia, nic nie opadający. Ja go częściej robie w duzej blaszce wtedy troszkę zwiększam składniki, i go kroje wtedy najczęciej na warstwy. Oto mój podstawowy przepis na biszkopt.


Białka oddzielić od żółtek. Biała i cukier miksować na puszystą masę. Przepis na biszkopt, który zawsze się udaje.


Dzisiaj przepis na chleb który jest łatwy i zawsze wychodzi a do tego jest przepyszny. Sernik królewski-najlepszy przepis,zawsze się udaje. Zawsze lubiłam taki sernik, kakaowe.

Ubijamy pianę z białek, pod koniec dodajemy cukier i ubijamy, aż piana będzie sztywna i lśniąca. Do ubitej piany dodajemy żółtka, następnie przesianą mąkę i delikatnie łączymy. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na biszkopt wysoki zawsze się udaje. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. This feature is not available right now.


Więcej niż przepisów. Szukaliście przepisu na biszkopt idealny? Wiele osób prosiło mnie o przepis na biszkopt. Dziś mam dla Was mój autorski przepis, który stosuje od dawna.


To tradycyjny przepis bez dodatku proszku do pieczenia, który zawsze się udaje, jest delikatny, wysoki, nie opada. Polecam znakomity przepis na tradycyjny biszkopt bez proszku do pieczenia. Nawet takiemu laikowi w kuchni jak ja się udał. Próbowałam wielu naprawdę przepisów ale zawsze niestety moja porażka.


Ten przepis wyróżnia to, że resztę składników dodaje się do ubitych białek. Inne moje przepisy zawierały dodanie białek do żółtek na koniec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty