czwartek, 13 lipca 2017

Przepis na murzynka ciasto

Przepis na ciasto murzynek. To pyszne, proste i szybkie do przygotowania, kakaowe ciasto. Oto podstawowy, najprostszy, klasyczny i sprawdzony przez pokolenia przepis na murzynka.


Murzynek można również przygotować w termomixie. Gwarantujemy - to ciasto zawsze się udaje i jest po prostu niebiańsko pyszne w swojej prostocie!

Królową murzynka była moja babcia, która. Jest dziecinnie proste w przygotowaniu i wymaga niewielu składników. Nie wybrudzi także zbyt wielu naczyń, gdyż zarówno samo ciasto, jak i polewę, którą później potraktujesz murzynka, przygotowuje się jednocześnie. Smak dzieciństwa i chyba jedyne kiedyś ciasto czekoladowe.


Dziś rzadziej go spotykam na stołach, choć warto do niego powrócić – to jedno z najprostszych ciast, które do tego zawsze się udaje. Znany i lubiany murzynek. Uwielbiany przez dzieci i dorosłych.


To smak mojego dzieciństwa.

Bardzo prosty przepis, moja mama często go piecze i ja też lubię go piec:) Mojegotowanie. Skoro spodobał Ci się przepis na ciasto murzynek, to zapewne sięgniesz też po inne moje przepisy na proste ciasta. Poniżej zdjęcie pokazujące, jak czas pieczenia wpływa na wygląd murzynka (przepis na Murzynka – duża blacha). Smaczne, czekoladowe połączenia słodkiego z kwaśnym. Każdy miał w rodzinie jakiś swój, własny przepis na ulubione ciasto.


To jedyne ciasto, które piekła moja mama. Prze­pis na murzyn­ka jest banal­nie pro­sty. Wszyst­kie skład­ni­ki z wyjąt­kiem baka­lii wkła­da­my do garn­ka lub miski i mik­su­je­my mik­se­rem na wol­nych obro­tach. Ciasto murzynek wszyscy znają, uwielbiają, aż. I właśnie dlatego przepis na niego przekazywany jest z pokolenia na pokolenie.


Pamiętam, że moja babcia go robiła, a ja dzisiaj dodaję do niego nieco więcej czekolady i czynię z niego ciasto poczwórnie czekoladowe w polskim wydaniu. Dzięki dodatkowi dżemu ciasto jest wilgotne i mięsiste. Musi być tylko upieczone w punkt. Wam nie przeszkadza wizualnie, to się nią nie przejmujecie – następnym.


To ciasto to wynik moich poszukiwań murzynka idealnego. Mając na uwadze fakt, że dodając do ciasta zmielone migdały i gęstą śmietanę, sprawimy, że będzie ono bardziej wilgotne, spróbowałam poddać znacznej modyfikacji niezbyt udany przepis na to ciasto czekoladowe z jabłkami.

Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto murzynek ewy wachowicz. Dzisiaj mam dla was przepis na pyszny murzynek. Do ciasta dodajemy dużą ilość konfitury lub dżemu, dzięki czemu ciasto cudownie wilgotne.


Jest bardziej puszyste niż brownie Zobacz więcej. AdaObserwuj bloga Obserwujesz bloga Oryginalny smak. Dlatego też ciasto wyszło jaśniejsze, ale za to bardziej miękkie i puszyste, a w smaku jeszcze bardziej delikatne i trochę przypominające mleczne ciasto.


Gorąco polecam wypróbować! Porcja na tortownicę o śr. Ta słodkość do doskonały dodatek do popołudniowej herbaty czy wieczornego drinka w gronie koleżanek.


Margarynę ,wodę,cukier,cukier waniliowy i kakao gotujemy na małym ogniu tylko do rozpuszczenia składników. Odstawić do ostygnięcia. Do chłodnej masy dodajemy jaja i miksujemy. Nie przerywając miksowania dodajemy przesianą mąkę z proszkiem i sodą,miksujemy na małych obrotach do połączenia składników.


Efekt na pewno Cię zaskoczy! Ten murzynek to smak mojego dzieciństwa, gdyż często robiła go moja mama – przepis pochodzi właśnie z jej zeszytu. Ja tylko lekko go zmodyfikowałazamiast margaryny dałam masło i dodałam troszkę mniej cukru. Można je przełożyć bitą śmietaną, kremem albo dżemem. Dodatek wiśni sprawi, że nie będzie mdłe i zbyt słodkie.


Następnie owoc banana obieramy i kroimy w kostkę. W kolejnym kroku białka ubijamy na sztywną pianę. SZYBKI MURZYNEK NA OLEJU Składniki ( forma25x30cm): szklanki mąki pszennej;.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty