czwartek, 6 lipca 2017

Przepis na leczo z patisonów

Taka potrawa jest w sam raz na lekki i szybki obiad w upalne wakacyjne dni. Danie jest proste do wykonania, wystarczy, że w kolejności będziesz dodawać do rondla poszczególne składniki a gęste i smakowite leczo z patisonów i papryki wykonasz w mgnieniu oka. Wypróbuj też przepis na inne sławne danie z cukinii: Co to jest ratatouille? Lista przepisów na leczo z patisonem z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Jeżeli mam bardzo wyrośnięte (czyt. przerośnięte) patisony, przerabiam je na sałatkę. W zimie, do obiadu idealna. Leczo z młodych patisonów.


Zupa ma lekko słodki smak i jest bardzo delikatna. Możesz ją podać z gęstym jogurtem, grzankami lub pietruszką. Kupiłam jakiś czast temu pięknego patisona i nie wiedziałam za bardzo co z nim zrobić. Ale coś mi świtało, że miałam wycięty z jakieś gazety kartkę z przepisem na leczo z patisona.


Danie można przyrządzić też bez kiełbasy i będzie wtedy leczo wegetariańskie. Patison - przepisy na dania z patisonów. Zobacz pomysłów na dania z patisonem - to nietypowe warzywo jest naprawdę pyszne! Przepyszne, soczyste warzywo o przepięknym żółtym kolorze, nazywane statkiem kosmicznym.


Może to dziwić tym bardziej, że ich smak jest niezwykły. Młode odmiany chętnie pojawią się w sałatkach, zaś starsze uwielbiają pieczenie lub duszenie. Nie mniej jednak leczo z patisona i cukinii jest pyszne!


Z dodatkiem mojego ulubionego ostatnimi czasy, cytrynowego ryżu, stanowi znakomity, prawie jesienny obiad. Smak i tekstura patisona, kojarzy mi się bardzo z dzieciństwem, co dziwne, bo będąc dzieckiem, patisonów nie jadałam. Przepisy na leczo z patisonów w wyszukiwarce kulinarnej - przynajmniej idealnych przepisów na leczo z patisonów. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Etykiety: leczo, leczo przepis, leczo z cukini.


Jako dziecko zajadałam się patisonem smażonym w cieście i nie znałam innych wersji potraw, w których skład wchodził. Pewnego dnia, jeszcze przed założeniem Pozytywnej Kuchni, znalazłam w internecie przepis na patison duszony z sosem pomidorowym, z dodatkiem zielonej pietruszki. Co można zrobić z dużych, czyli trochę przerośniętych patisonów? Fasolka szparagowa z pieczarkami do obiadu. Przepis na sałatka z ogórków, papryki i patisona.


Ogórki konserwowe z curry. Jak gotować lub smażyć ryby, aby nie straciły wita. Letnia sałatka z młodymi ziemniakami. Koktajl z czerwonej porzeczki.


Co zrobić, aby łatwiej wyjąć lub włożyć rękę do sł. Część ugotowanego lecza można na gorąco przełożyć do słoików i po wystudzeniu przechowywać w lodówce lub zamrozić w pojemnikach. Swoim dziwacznym wyglądem przyciągają nasz wzrok. Czas, aby w końcu po nie sięgnąć.


Pozostaje pytanie – jak się za nie „zabrać”? Patrząc wstecz, to wykorzystanie patisonów ma długą historię. Kolorowa sałatka z patisonów. Dzisiaj przepis na wyśmienitą sałatkę z patisonów i kolorowych warzyw.


Jest świetnym dodatkiem do dań mięsnych. Można jednak dodawać także inne dyniowate - np. Sprawdź, jak zrobić aromatyczne leczo z patisonem i chorizo - podajemy dokładny przepis. Warzywo to należy do rodziny dyniowatych, więc naturalnie kojarzy się z sezonem jesiennym.


Poszukałam inspiracji w sieci, trochę pokombinowałam i tak o to powstały patisony faszerowane kuskusem, pieczarkami i mięsem. Mężowi posmakowały bardzo, mi zresztą również dlatego dzielę się z Wami przepisem, może i Wy zechcecie zaskoczyć swoich bliskich tym pysznym daniem. Małe patisony pojawiły się na targach, dlatego warto je wykorzystać jako prosty i pyszny dodatek do obiadu lub sałatki. Pieczone patisony z dodatkiem oliwy, czosnku i ziół robi się ekspresowo, będą idealnym uzupełnieniem pysznego dania. Cukinia, a dla innych kabaczek to warzywo dyniowe, którego miesiącem sezonowym jest sierpień.


Cukinia ma neutralny smak i twardą konsystencję, którą traci podczas obróbki termicznej. Placki z cukinii czy też leczo z cukinią to tylko jedne z wielu popularnych potraw przygotowywanych z wykorzystaniem tego warzywa. Jakie właściwości i wartości odżywcze posiada cukinia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty