środa, 19 lipca 2017

Puszka masy makowej

Gotowe masy makowe w puszkach są dla mnie zbyt słodkie, a ilość maku w porównaniu do objętości jest bardzo mała (mniej niż ). Zawsze do wypieków polecam zmielony, suchy mak w torebkach, jednak dost Zobacz więcej. Just My Delicious Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Just My Delicious. Jednak niższy stopień trudności nie wiąże się z niższym stopniem jakości. Opis przepisu: Autor: WINIARY Oryginalny makowiec z masy makowej to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych makowców.


Wszystkie składniki ciasta łączymy razem z makową masą z puszki, Budyniem o smaku waniliowym bez cukru WINIARY oraz garścią rodzynek, a na koniec z pianą (piana do makowca będzie lepsza, jeśli białka najpierw wstawimy do lodówki, a przed ubijaniem lekko posolimy).

Jest odpowiednio słodka, „w sam raz” aromatyczna oraz charakteryzuje się optymalnym stopniem wilgotności oraz gęstości. Masy makowe HELIO stworzone zgodnie z tradycyjną. To szarlotka min łatwe tanie. Desery Trufle z masy krówkowej.


Proste w przygotowaniu i niezwykle efektowne min. Masę makową można też śmiało zamrozić. Masa makowa z ubitymi białkami nie kruszy się po upieczeniu i jest zwarta.


Ja przygotowałam go z gotowej masy makowej, ale oczywiście jeśli wolicie, możecie zrobić swoją domową.

Ewelina Ficek Obserwuj bloga Obserwujesz bloga tagebuchpopolsku. Na pewno nie da się przekroić na tylko na warstwy. Makowiec smakuje przepysznie, u mnie znikł bardzo szybko.


W sumie jest bardzo dobry. Masa z serkiem mascarpone jest super. Zanim położyłam masa na spód dałam dżem z czarnej porzeczki świetnie komponuje się z masa i tortem makowym. Kruche i maślane ciasto z wilgotną masą makową z dodatkiem orzechów i żurawiny.


To naprawdę proste w dowolnej maszynie (oprócz maszynki do mięsa) , a na pewno własna masa , bez chemii konserwującej będzie lepsza niż to coś z puszki. W maszynce do ręcznego mielenia faktycznie wszystko się paprze i trwa wieczność , ale Termomix czy zwykły malakser rozwiazuje sprawę. Dodane przez margow: Tylko o kuchni.


Ciasto - masa makowa - budyń - chyba w tej kolejności. Ale na górę nie mam pomysłu (bo raczej nie lukier.). Szkoda calej pracy z przygotowaniem ciasta, zeby potem popsuc je taka papranina. Ja moja kupilam w Sztokholmie. Masa miala konsystencje plynnej smietany, zapach i smak w niczym nie przypominajacy masy makowej.


Wsty takie swinsto to antyreklama dla polskich produktow. Jeśli chodzi o masę makową, to polecam przygotować dużą porcję masy i część z niej zamrozić na przyszłość.

Wówczas pieczenie makowca jest jeszcze szybsze. Pamiętaj, że taką masę możesz zawsze wzbogacić. Do tego utwardzane tłuszcze roślinne lub nieekologiczny olej palmowy… Domowa masa makowa to mak ugotowany na mleku, chociaż alergicy spokojnie mogą zastąpić je wodą. Kupiłam puszki masy makowej Bakalland i chciałabym z tego upiec makowiec sam, bez spodu ciastowego. Czy ktoś mi powie jak to zrobić?


Masa Makowa Duża Puszka Masy Makowej - informacje, zdjęcia, materiały video. Ciasto bez którego wielu z Was nie wyobraża sobie Świąt Bożego Narodzenia - makowiec zawijany, w moim regionie nazywany struclą z makiem. Ponieważ wiem, że chętnie sięgacie po szybkie przepisy i proste ciasta, przygotowałam dwie wersje nadzienia.


Jedno z gotowej masy makowej z puszki i drugie tradycyjne, przygotowane z maku parzonego. Białka ubić na piane, dodać do masy i lekko wymieszać całość. Tak przygotowaną masę wylać na ciasto. Piec w temperaturze 1stopni przez minut.


Gotowy wypiek posmaruj roztrzepanym jajkiem i piecz w temperaturze 180° C do momentu, aż uzyska złoty kolor. Jeśli chcesz wzbogacić jego smak, dodaj do masy makowej dowolne bakalie: migdały, rodzynki, orzechy lub kandyzowaną skórkę pomarańczową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty