poniedziałek, 31 lipca 2017

Biszkopt tani i szybki

Najlepszy z najlepszych – biszkopt błyskawiczny. Jest idealny do rolad (łatwy w rolowaniu), ale też niezastąpiony w tortach (tych jednostopniowych lub po prostu trzeba upiec trzy spody oddzielnie). Nie udają mi się nigdy biszkopty, w których najpierw trzeba ubić białka, a później robić całą resztę, ale ten biszkopt zawsze mi się udaje! Całe jajka ubić z cukrem na gładką, jasną masę.


To bardzo ważne żeby biszkopt wyszedł wysoki i puszysty.

W osobnej misce zmieszać mąkę z proszkiem do pieczenia. Prosty przepis na biszkopt, który nie upada. Z nim Twoje torty zawsze wyjdą rewalacyjnie! Sprawdź instrukcję ze zdjęciami krok po kroku na ciastkożercach! Piekłam biszkopt tysiące razy i nigdy nie wyszedł,z różnych przepisów,a i tak zawsze nie wychodził,ale wczoraj przeszłam sama siebie Nawet tż był w szoku,że wreszcie się udało.


Biszkopt urósł ponad formę. Białka oddzielam od żółtek. Pod koniec ubijania dodaję cukier.

Ubijam , aż piana bedzie błyszcząca i nie wypadnie z naczynia. Dodaje żółtka i mieszam mikserem na wolnych obrotach. O wyszukiwarce przepisów. Szybkie danie dla studentów. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na tani i prosty tort biszkopt.


Do ubitych żółtek dodajemy powoli białka - miksując na najniższych obrotach. Następnie dodajemy proszek do pieczenia i partiami mąkę oraz wodę. Potrzebny mi był tort szybki w przygotowaniu, bo miałam mało czasu do przyjęcia urodzinowego. Lista przepisów na szybki i tani biszkopt z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Twój sposób na biszkopt jest tradycyjny i nie zawsze wychodzi. Jest niezawodny sposób na biszkopt: całe jajko, łyżka cukru, łyżka mąki, łyżeczka proszku do pieczenia, zapach waniliowy. Wielkość biszkoptu zależy tylko od tego ile weźmiesz jajek. Magiczny placek warstwowy z jednego rodzaju ciasta. Wyjątkowy przepis na sernik bez sera.


Placek lub ciasto jak kto woli prosty w wykonaniu nie trzeba wielkich umiejętności aby sobie taki upiec. Jak zrobić sernik szybko i tanio?

Coś dla osób które tak jak ja nie lubią stać przy garach. Piegusek ze śliwkami - szybki i łatwy! Oto mój kolejny ukłon dla sezonu śliwkowego:).


Ciasto, które tak zasmakowało domownikom, że poprosili o jego powtórzenie. Artykuły na temat: szybki i łatwy biszkopt. Gorący smarujemy kwaśną śmietaną, przykrywamy drugim blatem.


Na biszkopcie układamy pokrojone na plasterki brzoskwinie (lub połówki truskawek). Zalewamy tężejąca galaretką. Ciasto będzie miało dość gęstą konsystencję, a po upieczeniu w biszkopcie dziurki będą jak w serze szwajcarskim-żart, ale będzie miał wygląd jak ciasto. Do tego jest potrzebny idealny przepis i ten poniżej właśnie taki jest! Wypróbowałam już wiele przepisów na biszkopt, ale ten jest najlepszy, zawsze wychodzi, pięknie i równo wyrasta, no i oczywiście jest bardzo smaczny.


Zaczynam od przepisu na biszkopt idealny, a w innych wpisach znajdziecie kilka propozycji na wykorzystanie biszkoptu. Poniżej przedstawiam dwa warianty: pierwszy wariant to biszkopt z czterech jaj, który po przekrojeniu na pół daje dwa blaty, a drugi wariant to biszkopt, ale z sześciu jaj, który można przekroić na trzy blaty. Sernik - Przepis na tani i szybki sernik na herbatnikach. Kremowy, wilgotny i bardzo łatwy w przygotowaniu.


Testem bylo tez uzycie zlotego barwnika i ja tak jak dziecko ktoremu po raz pierwszy daje sie do reki farbki , maluje wszystko, tak ja rowniez wykorzystalam zlotko na maksa zgodnie z zasada: Sie kupilo, sie ma , sie uzywa! Poradźcie mi dziewczyny. Z ilu jajek powinnam piec biszkopt (do przełożenia).


Zawsze korzystałam z przepisu na biszkopt przepis II z Moich Wypieków (nie mogę wkleić linka) i zawsze w tortownicy piekłam. Zamiast deserkow mozesz nasaczyc herbata i przelozyc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty