czwartek, 20 lipca 2017

Keks przepis

Klasyczny keks z mnóstwem kolorowych bakalii. Keks pieczemy tradycyjnie na święta Bożego Narodzenia, ale nie tylko wtedy. Jest szybki do przygotowania i możemy go zrobić, gdy tylko najdzie nas ochota. Jest smaczny, aromatyczny, miękki, a jego dużą zaletą jest to, że długo utrzymuje swoją świeżość. Nie wiesz, jak upiec keks z bakaliami?


Wykorzystaj ulubione bakalie, w tym rodzynki i suszone figi. Sprawdź, co zrobić aby ciasto ucierane nigdy nie pękało i nie opadło podczas pieczenia. Więcej przepisów i porad świątecznych na Polki. Mialam watpliwosci jak robilam ten Keks co z tego wyjdzie?


Caly czas myslalam ,ze zakalec na calego wyjme z piekarnika,(ciasto bylo bardzo geste)a tu co bardzo mile zaskoczenie. Bardzo dobry Keks ,z bardzo duza iloscia bakalii. Wyszla mi jedna foremka taka jak na metrowiec.


Keks przepis

Keks to jedno z ciast, które zawsze znajduje się na świątecznym stole. Specjalistką od tego wypieku w mojej rodzinie jest babcia, dlatego poprosiłam ją o jej zdaniem najlepszy przepis. Mój keks ma zawsze dużo bakalii. A ponieważ bakalie są dość słodkie, to mój przepis na keks nie ma tak dużo cukru. Każdy oczywiście chwali to, co jemy smakuje i to co sam robi i lubi.


Mój przepis na keks który zawsze się udaje polecam każdemu, kto szuka dobrego i sprawdzonego przepisu na keks. Keks – ciasto nafaszerowane ulubionymi bakaliami, często o zapachu rumu, pyszne. Znajoma Kasia, specjalistka od keksów najlepszych jakie jadłam (podaję jej przepis, rzecz jasna:) mówi, że keks nie liczy się, jeśli nie ma w nim dużej ilości skórki pomarańczowej.


Keks przepis

Jeśli robicie keks na święta, może przydać się Wam taki przepis. Jest to dość tradycyjne i trochę mało nowoczesne ciasto, ale duża część rodziny na pewno doceni ten smak :-) Tak jak w ostatnim keksie razowym bakalie namaczamy w soku i/lub brandy, napęczniałe dodajemy do masy z utartego masła, jajek i mąki. Długo szukałam przepisu na smaczny keks z bakaliami. Wertując książki kucharskie, zdziwiłam się, bo mało było w nich przepisów na keks inaczej cwibak.


W niektórych były identyczne receptury – kropka w kropkę przepisany przepis. Ciasto bogate w bakalie, słodkie ale nie za bardzo, po prostu przepyszne. Keks według tego przepisu piekę już od kilku lat i za każdym razem wychodzi tak samo dobry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty