piątek, 10 sierpnia 2018

Pankejki z bananami

Wszystkie składniki łączymy mikserem lub trzepaczką. Tak wiele razy zbierałam się, aby zostawić po sobie ślad. Wiadomo, jedne mi bardziej przypadną do gustu, a inne mniej, ale wciąż szukam kolejnych, bo po prostu uwielbiam to miejsce :) Powyższe bananowe pancakes miały być dzisiejszą szybką akcją na obiad.


Dodajemy mąkę, sól, proszek i mieszamy dokładnie. Smażymy placuszki po 2-minuty z obu stron. Podajemy z drugą połową banana i jogurtem.

W drugiej misce trzepaczką ubij mleko, maślankę, jajko i roztopione masło. Wlej miksturę do suchych składników i dokładnie wymieszaj, możesz użyć miksera. Oddziel żółtka od białek. Jednego banana obierz i zblenduj na gładki krem.


Dodaj go do żółtek i miksuj, aż masa stanie się puszysta. Dodaj do niej ziarna z laski wanilii, mąkę i sodę. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na pankejki z bananami. Następnie wlewamy mleko, masło, dodajemy rozdrobnionego banana, jajka oraz ekstrakt.


Tradycyjnie podaje się je z syropem klonowym, masłem orzechowym, bitą śmietaną, owocami czy cukrem pudrem.

Na „Zdrową Środę” przygotowałam smaczne pancakes wegańskie z bananami na mące gryczanej, bez cukru. Są proste i szybkie w przygotowaniu. Mogą stanowić pożywne, sycące śniadanie.


Z przepisu uzyskamy koło placuszków – pancakes. Poprzednio były już pieczone placki bananowe z masłem orzechowym oraz najprostsze placki bananowe z płatkami owsianymi. A prawda jest taka, że im więcej przepisów na placki, tym człowiek szczęśliwszy. Zastanawiasz się co zrobić na leniwe weekendowe śniadanie (o ile nie pracujesz w weekend tak jak ja ;) )? Możesz wykorzystać bardzo dojrzałe banany do przygotowania tych pysznych pankejków.


Jeśli szukacie pomysłu na szybkie wegańskie i bezglutenowe śniadanie moja propozycja dla Was to wegańskie pankejki z bananem. Możecie podać je z syropem daktylowym i tahini. Blog kulinarny ZdrowieNaTalerzu. Jego celem, jest zachęcenie innych do samodzielnego przygotowywania smacznych i przede wszystkim zdrowych posiłków oraz pokazanie, że dieta wegetariańska nie jest wcale trudna i skomplikowana.


Lekkie, puszyste, pyszne- jogurtowe pankejki z borówkami i bananami to śniadaniowa klasyka w naszym domu, Wam też na pewno zasmakują! Nie ma nic lepszego na śniadanie czy podwieczorek od pankejków polanych syropem klonowym. Uwielbiane u mnie w domu i często goszczące na. Dzieciaki jedzą aż im się uszy trzęsą.


Chyba na jakiś czas zrezygnujemy z tradycyjnych naleśników na rzecz pankejków ;) Po raz kolejny sięgam po przepis z moje wypieki i po raz kolejny nie zawiodłam się. Są szybkie w wykonaniu i bardzo smaczne.

Mocno bananowe, możemy podawać z lodami, bitą śmietaną, owocami, czekoladą, opcji jest wiele. Ja wybrałam dosyć klasycznie banan i czekolada. Kto ma ochotę na coś słodkiego, ręka do góry!


Dzisiaj bezglutenowe pancakes z bananami, a może raczej racuchy z bananami. Orkiszowe pankejki z bananami. Kolejna fajna propozycja pankejkowo-śniadaniowa – tym razem w roli głównej stawiam banany, które dodają posiłkowi trochę słodyczy, a jednocześnie energię na wspaniały i zdrowy poranek.


BLW Od zawsze noszę w sobie przekonanie, że śniadanie powinno być ciepłe, zdrowe, energetyczne i zjedzone ;) Dlatego wybieram ulubione warianty, w których przemycam powyższe kryteria. Pankejki z mandarynkami, bananem i kiwi Iga M. Zazwyczaj potrafię pogodzić obydwu synów,. Szacowana cena przygotowania dania: do zł. Ceny zostały oszacowane na podstawie orientacyjnych cen rynkowych i dotyczą przygotowania całego dania zgodnie z listą składników. Mamy więcej ciekawych przepisów.


Pancakes z bananami i syropem klonowym. Zapisz się na newsletter, a będziemy codziennie wysyłać smaczne. Nie będę udawała kulinarnej świętej i zarzekała się, że w swojej kuchni nigdy nie używam białego cukru. Przepis na Jogurtowe pankejki z borówkami i bananami.


Czy amerykańskie pankejki Magdy Gessler przebiją nasze pyszne, polskie naleśniki? Może i nie, ale na pewno warto wypróbować ten przepis chociaż raz. Podaje się je z samym masłem, z syropem klonowym, bitą śmietaną lub cukrem pudrem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty