środa, 8 sierpnia 2018

Przepis na ciasto kukułka

Nie za słodkie, ładnie pachnie i apetycznie się prezentuje. Alkohol dodaje „pazurka”, dlatego ciasto nie jest mdłe, bardzo mi smakuje. PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie. Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania.


Przygotowaliśmy dla Was sprawdzone przepisy, które pokochała cała nasza rodzina.

Na stronie znajdziecie przepisy na ciasta, desery, obiady, przekąski i przepyszne, kolorowe. Potem ciacho pokroiłam na dużych kawałków. Jeśli lubicie takie ciasta przekładane kremem, to wypróbujcie również ciasto Michałek , Kubankę , chałwowca , ciasto wuzetkę , ciasto marlenkę albo ciasto snickers bez. Biszkopty można nawet zrobić kilka dni wcześniej i przechowywać szczelnie zawinięte.


Sprawdzony przepis na ciasto kukułka (kukułkowiec) - BEZ pieczenia od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po. Przepis na ciasto kukułka.

Składa się z kakaowego biszkoptu i kakaowych herbatników przełożonym bitą śmietaną. Nasączone jest czekoladowym ponczem ze sporą ilością alkoholu, a oblane jest polewą czekoladową. BISZKOPT CIEMNY : Żółtka oddzielić od białek.


Białka ubić na sztywno , porcjami dosypywać cukier , miksować do momentu rozpuszczenia się cukru , dodać żółtka , miksować. Mąkę zmieszać z proszkiem do pieczenia i kakao , dodać do masy jajecznej , delikatnie wymieszać. Dodatkowo blaszka będzie z pewnością wystarczająca dla jednej rodziny do popołudniowej kawy. Fakt, że ciasto jest obficie nasączone alkoholem i czekoladą potęguje uczucie sytości, poza tym jest to klasycznie wysokie, przekładane ciasto. Dla fanów kukułek na pewno strzał w dziesiątkę!


Następnie dodać ubite na sztywną pianę białka i bardzo delikatnie wymieszać szpatułką. Piekarnik nagrzać do 1stopni C. Wyłożyć ciasto i wstawić do piekarnika, piec przez ok. Po ostudzeniu przekroić na dwa blaty. Wyczuwalny smak kukułek i alkoholu. Każdemu kto lubi te cukierki ciasto przypadnie do gustu.


Ciasto kukułka Pyszne i wyjątkowo delikatne. Natomiast muszę przyznać, że pasuje do ciasta i nadaje mu intensywności przez co ciasto nie jest za bardzo mdłe. Wilgotne, mocno nasączone alkoholem czekoladowe ciasto.

Wyszukaj też inne przepisy za pomocą wyszukiwarki przepisów. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto kukułka. Nie lubię przepisów gdzie ilości podaje się w dkg bo muszę przeliczać na łyżki lub szklanki (nie mam wagi), ale przepis świetny. Ja piekłam je dzisiaj i wszystkim domownikom smakuje, więc polecam wypróbować.


Masa czekoladowa nie ubiła się jak trzeba, więc dodałam pół opakowania mascarpone. Do masy kukułkowej dodałam zamiast zelatyny pół opakowania mascarpone. Ubijałam elektryczną trzepaczką. Na pewno kukułkę opiekę nie raz. Jest, to wyśmienite, szybkie i proste ciasto, którym zaskoczysz swoich gości.


Jeśli zrobisz zdjęcie wykonej potrawy i prześlesz je na mój adres e-mail, możesz liczyć na to, że opublikuję je w galerii pod przepisem. Po upieczeniu i wystudzeniu biszkopt przekrawamy na pół. A więc zaczynamy robienie ciasta kukułka – mam nadzieję, że wyjdzie wam tak samo pyszne jak mi.


Nie tylko wspaniale smakują, ale też mogą stać się bazą równie znakomitego ciasta. Doskonałe ciasto z jasnym i ciemnym biszkoptem, nasączonego czekoladowym ponczem z alkoholem. Wymieszać razem mąkę z kakao i proszkiem do pieczenia.


Chodziło, chodziło i wychodziło. To ciasto jest pełne kremu. Jednocześnie jest dość słodkie, bardzo, bardzo kaloryczne, ale całkiem smaczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty