czwartek, 2 sierpnia 2018

Ryba po grecku anielska kuchnia

Odkopałam wśród ocalałych zdjęć kilka ujęć ryby po grecku, której nie lubiłam do tej pory za długość przygotowania (w wersji Grzegorza z MM), a którą N. Tylko z tego powodu znosiłam długie przygotowania - krojenie, wstępne smażenie, później zapiekanie. W książce siostra Aniela Garecka Zobacz więcej. Nie może jej zabraknąć w wielu domach podczas świątecznego przyjęcia.


Zobacz najłatwiejsze przepisy na rybę po grecku.

Lista przepisów na ryba po grecku wg siostry anieli z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Dodane przez Tangerinka w: Tylko o kuchni.


Po grecku to jest ryba z rusztu (z grilla). Anielska kuchnia siostry Anieli to kolejna książka znanej i popularnej siostry Anieli Gareckiej. Z tego co obserwuję książki kulinarne sióstr zakonnych są bardzo popularne i lubiane wśród polskich „go Zobacz więcej.


Ostatnio zrobiło się u nas bardzo rybnie.

Prawie każdego dnia na obiad lub śniadanie serwowana była rybka pod różnymi postaciami - z puszki, patelni albo piekarnika. Pewnego dnia trafiłam całkiem przypadkiem na Anielską Kuchnię Onetu. Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.


Przepis na rybę po grecku. Odstawić w chłodne miejsce. Najlepiej komponuje się z. Wszystkie warzywa zetrzeć na tarce z dużymi oczkami, dorzucić drobno poszatkowaną cebulę.


Można ją też przygotować wcześniej i podać nawet dwa dni od zrobienia. Lubisz ryby i szukasz ciekawych inspiracji na obiad? Polecam sięgnąć po więcej moich przepisów na dania z ryby. Ponieważ sekretem kuchni siostry Anastazji jest wykorzystanie w przepisach prostych i dostępnych produktów, również do ryby po grecku używa ona warzyw z przyklasztornej grządki oraz dobrej ryby prosto ze stawu. Osolony i popieprzony filet rybny podsmaża się na dobrze rozgrzanym oleju.


Moja ryba po grecku powstała z przepisu, który mam od mamy. Taki domowy, wręcz dawny. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na piatkowa ryba siostry anieli.


Również paprykę chili orginalną i koncentrat Heinz z oliwką.

Zamiast wody zawsze dodaję do potraw wywar z kurczaka. Codziennie gotuję udko dla ulubieńca to mam. Pewnie nie jest to ryba po grecku tylko moja wersja. Zresztą to samo dotyczy osób spoza rodziny, nikt nigdy mnie nie uraczył rybą po grecku.


Postanowiłam w końcu ją zrobić. Prosty i dość szybki w obsłudze przepis od mojej ulubionej Gochy z bloga gotowanie i blogowanie, z niewielkimi zmianami. Wiecie z czym ją zjadłam? Z ziemniakami i surówką z kiszonej.


Kto wie czy jutro nie zrobię. Ryba smakuje na ciepło i zimno. Następnie rybę pokroiłam na małe kawałki, posoliłam z obu stron i opanierowałam w mące (nadmiar mąki strząsałam z ryby). Rybę usmażyłam na oleju. Cebulę obrałam, pokroiłam w kostkę i zeszkliłam na oleju, na którym smażyłam rybę (gdyby mąka z ryby opadła i się przepaliła olej należy wymienić na świeży).


Uwielbiam rybę po grecku! I to nie tylko tradycyjną, na którą ,dzisiaj podaję przepis. Często robię również dietetyczną z groszkiem albo korzenną.


Na rybę z groszkiem znajdziecie przepis na moim blogu, na korzenną podam niebawem. Znakomita jako zimna przekąska, a także na ciepło z ziemniakami piure czy. Do nowego menu Gessler wprowadziła zupę rybną, inne dania z ryby oraz hit karty- rybę po grecku, która idealnie smakuje zarówno na ciepło, jak i na zimno. Sekretem sosu do tej ryby po.


Dla mnie ryba po grecku jest symbolem wigilii, zasiadania do. Muszę przyznać, że ryba po grecku jest u nas daniem. Pokaźny zbiór przepisów. Mrożony filet z morszczuka lub dorsza połóż na talerzu (musi ciut odmarznąć), otwórz torebkę z mrożonymi warzywami i przesyp jej zawartość na drugi talerz (musi ciut odmarznąć), obierz cebulę, całe 0. Umyj papryki pod kranem z bieżącą wodą, osusz papierowym.


W polskiej kuchni istnieje kilka potraw, które jak wydawałoby się pochodzą z innych krajów. Taka choćby ryba po grecku, czy fasolka po bretońsku. Czy te potrawy przybyły do nas Grecji i Bretanii?


Karol postara się odpowiedzieć na to pytanie, z pomocą prof. Jarosława Dumanowskiego, historyka zajmującego się kuchnią polską.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty