piątek, 12 grudnia 2014

Smaczny piernik

Bardzo prosty do przygotowania piernik z polewą czekoladową o smaku migdałowym. Doskonały na święta Bożego Narodzenia, sprawdzi się na też jako niedzielny deser. Naprawdę smaczny piernik nie może mieć w sobie dużo miodu (podobnie jak pierniczki). Przepis na piernik świąteczny. Dosypywać porcjami do utartej masy.


Bez wątpienia to charakterystyczne wyroby cukiernicze dla okresu Świąt Bożego Narodzenia. Najbardziej znana wersja piernika, tym razem dla tych, którzy nie mają cierpliwości czekać na piernik dojrzewający. Oto łatwy przepis na piernik świąteczny w czekoladzie. Po upływie testowego okresu zdecydujesz czy warto zakupić abonament w extra. Nawet wtedy jeżeli z jakichkolwiek powodów nie będziesz zadowolony z naszego serwisu zgłoś to w ciągu dni od daty zakupu, a otrzymasz zwrot całej kwoty abonamentu bez żadnych pytań.


Szybki , wilgotny piernik na powidłach. Piekarnik nagrzewamy do temperatury 175oC. Keksówkę (cm) wykładamy papierem do pieczenia. składniki na piernik: mąkę, sodę, cukier puder, kakao i przyprawę piernikową - przesiewamy do miski. Dodajemy cukier waniliowy. Masę wlać do podłużnej formy wysmarowanej masłem i piec w 1stopniach C około godziny.


Smaczny piernik

Wrócę chyba do metalowych, dobrze przewodzących ciepło form tradycyjnych. W sumie piernik wyszedł mi nieco zakalcowaty ale bardzo wilgotny i smaczny. Bizneswoman w kuchni Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Bizneswoman w kuchni. Mam mało czasu ostatnio na prowadzenie bloga, ale mam nadzieję, że w najbliższych dniach przybędzie przepisów i później będzie tylko coraz.


Dziś przychodzę do was z przepisem na pyszny piernik na piwie, który zdążycie przygotować w ostatniej chwili. U mnie tradycyjnie będzie staropolski ale jak ktoś nie zdążył albo zapomniał o nastawieniu ciasta to śmiało może upiec ten, bo jest naprawdę smaczny i do tego pełen bakalii. Dziś w niewyjaśnionych okolicznościach :) zniknął mój przygotowywany od wielu tygodni piernik staropolski (ktoś chyba nie mógł się już doczekać świąt!). Zamiast się złościć postanowiłam działać!


Na szczęście miałam doskonały przepis na piernik EKSPRESOWY! Jeśli szukasz przepisu na smaczny piernik przekładany dżemem, ta propozycja będzie dobrym rozwiązaniem. Białka i cukier utrzyj na puszystą masę (ostrożnie i stopniowo), dodając żółtka i kwaśną śmietanę.


Miksuj na niskich obrotach, pamiętając, że składniki powinny mieć temperaturę pokojową. Przed Tobą pierwszy z serii przepisów na piernik. Prosty w przygotowaniu i smaczny.


Sprawdź czy przypadnie on do gustu całej Twojej rodzinie. Pobierz przepis ze strony i upiecz piernik dla najbliższych. Piernik jest bardzo smaczny,. Najczęściej jest przekładany powidłami, marcepanem lub masami.


Wymaga przygotowania co najmniej miesiąc przed świętami, dlatego już czas się za niego zabrać. Niestety coś musiałam skopać bo nie wyszedł idealny. Ale trzymałam do go patyczka i piernik ładnie wyrósł i przede wszystkim był bardzo smaczny.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na smaczny piernik. Wbijamy jaja i mieszamy. Krok 2: Do zmiksowanej masy dajemy cukier, przyprawę do piernika i sodę.


Mieszamy bardzo dokładnie. Krok 3: Na koniec dajemy łyżeczki dżemu wiśniowego i mieszamy. Można dać obojętnie jaki dżem. Wg mnie taka przyprawa może być mocna, ja bym dała wg przepisu na przyprawie, lub np.


Ci pasuje i ewentualnie dodasz więcej, do takiego schłodzonego ciasta już ciężko będzie wmieszać potem przyprawę, ale do takiego zaraz po wymieszaniu. Wilgotne ciasto piernikowe, kostka piernikowa przekładana powidłami, z polewą czekoladową. Wygodne, podzielne ciasto świąteczne. Najłatwiejszy piernik jaki piekłam.


Nie dodajemy miodu a jedynie powidła lub dżem. Ja dodałam domowy dżem pomarańczowy, ale bardzo dobry będzie wiśniowy, truskawkowy lub śliwkowy. Na koniec można polać go czekoladową polewą, ale i bez tego jest bardzo smaczny.


Smaczny piernik

Dzisiaj zapraszam Was na piernik bezglutenowy, który naprawdę wychodzi bardzo smaczny, nie za suchy, nie kruszący się, a bardzo aromatyczny. Ten piernik był eksperymentem, z którego jestem bardzo zadowolona. Wyniki wyszukiwania dostarcza duszlak. Dania główne Kotlet schabowy z kani.


Smakują prawie identycznie jak kotlety schabowe - są mega soczyste i pyszne a skórka obłędnie chrupiąca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty