środa, 10 grudnia 2014

Żurek na wywarze z szynki

Dodane przez justynagl w: Tylko o kuchni. Z jakiej maki robi sie zakwas( grubosc i rodzaj) na żur? Zupa - najlepszy jest rosół - z makaronem (mieso mozna wykorzystać do pasztecików) lub żurek (na wywarze z boczku, szynki).


Do żurku moze być jajko lub ziemniaki ubite z cebulką, ale lepsze jajko, bo nie zapchaja się zanadto. DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Przepisy, jak zrobić - Smaker.

Niejednokrotnie na tych stronach pisałem, ze staram się iść z zasadą, że w kuchni nic nie powinno się marnować. Wczoraj gotowałem wędzona szynkę surową i postanowiłem, że wykorzystam ten esencjonalny wywar do przygotowania żurku na. Zupy Żurek na wywarze z boczku. Gdy tylko ugotuję boczek wg przepisu na moim profilu, nie może zabraknąć żurku na przepysznym wywarze, oczywiście na wcześniej. Pozostałe wyroby: Często na święta moja małżonka robi żurek na wywarze z kupionych żeberek wędzonych ale ostanio zrobiła na na wodzie po moich wędzonkach i wyszło nie teges Żurek był stanowczo za słony - czy jest to wina tego że wędzonki peklowałem na peklosoli a następnie wędziłem ? Jeśli żurek ma być daniem obiadowym, to smacznie jest ugotować ziemniaki oddzielnie i podać w misce okraszone skwarkami z cebulką.


Podoba mi się Pana blog. Czy moderacja, to praca ? Witam serdecznie Dziewczyny na Nowym Smakerze!

Gorąco polecam i życzę smacznego ! Składniki: - l wywaru z. Tradycyjny żurek z szynką i jajkiem, czyli świąteczny klasyk, bez którego trudno wyobrazić sobie Wielkanoc. Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych, pierwszy raz gotowałam świąteczny żur dla całej familii zasiadającej przy stole i tak wdaliśmy się w rodzinną w dyskusję na temat żuru. A raczej wdało się wujostwo i rodzice, bo ja nie bardzo mam co wspominać, jeśli chodzi o lata ich młodości. Wielkanocny, tradycyjna zupa podawana na Wielkanoc tylko na wywarze z białej kiełbasy. Lista przepisów na żurek na wywarze z polskich blogów kulinarnych.


Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Zaloguj się lub zarejestruj. W kuchni Dzień Dobry TVN Jan Kuroń przygotował wielkanocne dania z dodatkiem kminku, który wspomaga trawienie. Wypróbuje jego przepisy na: żurek, pieczoną szynkę i focaccię.


Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Kulinarnyblog. Można podawać na ciepło i na zimno.


Wywar z parzenia szynki przecedziłam przez sitko i wykorzystałam jako bazę do żurku. Idealnie pasuje żurek, na kiełbasie, z jajkiem, grzankami lub ziemniakami-jak kto woli. Zurek zawsze k Zobacz więcej.


Plastry szynki pokroić w cienkie paski i podsmażyć je na j patelni.

Podawać z gotowanymi, tłuczonymi ziemniakami i szynką. Dodać przyprawy i zagotować. Pierwsze min szynkę gotować , następnie ogień zmniejszamy tak aby temperatura wody miała st. Parzymy min na każdy kilogram szynki. Po skończonym parzeniu szynkę zostawić w wywarze, aż całkiem wystygnie.


Propozycja na pożywną, smaczną i aromatyczną zupę z kiszonej kapusty na wywarze z żeberek i włoszczyzny. W zupie dominuje kwaskowa nuta połączona z delikatnością przecieru pomidorowego oraz aromatem żeberek i wędzonej szynki. Mój żurek wielkanocny ugotuję na prawdziwym wywarze warzywnym, z dodatkiem podsmażonej na patelni białej kiełbasy i wędzonego boczku. Zabielę go śmietanką kremówką, dzięki czemu złagodzi się odrobinę kwaśny smak nadany mu przez zakwas.


Dodam pachnące zioła i odrobinę przypraw. Bitki wieprzowe z szynki, Kuchnia u Krysi, Ostatnio często serwowałam potrawy ze schabu. Niedawno za sprawą Reni, która podała przepis na bitki, przypomniał mi się przepis mojej mamy na pyszne bitki z szynki.


Postanowiłam je zrobić, ponieważ zatęskniłam za tamtym smakiem i mięsa i sosu. Zrobiłam je dokładnie tak jak kiedyś. Na wywarze spod gotowania np. Wywar przelać do garnka, dodać kiełbasę i chwilę pogotować.


Następnie wlać żurek i wymieszać. Doprawić do smaku solą oraz pieprzem i zagotować. Ziemniaki obrać, umyć i ugotować w osolonej wodzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty