piątek, 28 sierpnia 2015

Ciasto miętowe

Ciasto miętowe

To był hit na świątecznym stole. Mięciutkie, nie za słodkie ciasto, bardzo orzeźwiające i cudownie miętowe. Podczas pieczenia go cały dom pachniał miętą.


Ciasto miętowe

Na pewno jeszcze nie raz je zrobię. Inna sprawa, że są takie cieniutkie, że sama przed sobą mam wyt Zobacz więcej. Ma-lina Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Malinowa Kawiarenka.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto miętowe. Foremkę wyłożyć folią aluminiową lub spożywczą. Ciasto miętowa straciatella bez pieczenia. Na dnie ułożyć biszkopty. Landrynki miętowe umieścić w rondelku o grubym dnie, zalać wodą i powoli gotować mieszając aż się rozpuszczą.


Trwa to dość długo- około kwadransa i najlepiej mieszać bez przerwy. Zobacz, jak przygotować sprawdzony przepis na CIASTO MIĘTOWE. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Pierwszy raz zrobiłam je oczywiście ja … na początku istnienia bloga , prawie lata temu.


Miętusek to jedno z ulubionych ciast w moim domu! Następnie do ubitych białek dodajemy kolejno po jednym żółtku. Do masy jajecznej dosypujemy mąkę kakao i proszek do pieczenia, wszystko mieszamy delikatnie drewnianą łyżką. Czekoladowe ciasto z miętowo - budyniowym kremem z landrynkami.


Jabłka ścieramy,czekoladę kruszymy na maleńkie kawałeczki,dodajemy do ciasta po czym dobrze ucieramy żeby wszystko się połączyło. Wylewamy na blaszkę (średniej wielkości),pieczemy około minut w temp. Po upieczeniu ciasto zostawiamy na minut w piekarniku. Gdy całkowicie wystygnie polewamy białą polewą lub posypujemy cukrem pudrem. Za pomocą szpatułki delikatnie mieszamy całość aż składniki się połączą.


Upieczony biszkopt wyjmujemy z piekarnika i energicznie rzucamy na blat (w tortownicy) z wysokości ok. Dziś przepis na pyszne ciasto idealne na letnie upały ale nie tylko! Miętowiec to ciasto na bazie cukierków miętowych, które trzyma się w lodówce dzięki czemu przyjemnie orzeźwia ! Potrzebujemy: Jeśli Zobacz więcej. Dziękuję za przepis,bardzo dobre ciasto o bardzo ciekawym smaku u mnie na komunii okrzykniete na pierwszym miejscu!


Ciasto miętowe

Polecane przepisy: ciasto miętowe Zobacz więcej. Desery Cytrynowo - miętowe muffinki z sokiem jabłkowym. Wspaniałe orzeźwiające muffinki min łatwe tanie. Wodzisław - do kupienia m. Pani Dorotko, Chciałabym połączyć ciasto z przepisu na tort czekoladowo - karmelowy z tym kremem miętowym, ale jest w nim chyba mało cukru,bo część osób pisze,że jest mało słodki,więc proszę o poradę czy po prostu dodać do niego więcej cukru,czy to może zepsuć jego smak?


Dziś polecam Wam ciasto z puszystą masą śmietanową o smaku czekoladowo - miętowym. Na początku muszę napisać: uwielbiam to ciasto od pierwszego kawałka. Bardzo długo nie mogłam patrzeć na ciasta miętowe.


Nie wyobrażałam sobie tego smaku i połączenia w cieście. Natomiast przepis mnie bardzo zaskoczył. Mięta nie jest tak bardzo intensywna w smaku, a jedynie jest w cieście akcentem. Tarta miętowa wyszła pysznie :) czekoladki rozpuściłam z mlekiem, do tego kruchy spo który miałam już zamrożony jako nadwyżka po innym wypieku, wiec było naprawdę ekspresowo :) nie robiłam kremu, tylko zmieliłam grubo orzechy laskowe i zalałam je polewą :) oczywiście jest to ciasto dla fanów miętowych czekoladek, ale wyszlo lepiej niż by to zapowiadał minimalny wkład.


Sprawdzony przepis na ciasto czekoladowo- miętowe od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku! Właśnie ze względu na ten oryginalny nie powtarzalny smak, zdecydowała się przygotować, ciasto miętowe.


Najlepiej wg własnego smaku, tak jak ci się najbardziej smaki komponują z miętowym. Ja używam wiśniowych przeważnie bo taki u mnie najbardziej. Resztę mleka podgrzewamy a następnie mieszamy z połową mąki i wyrośniętym rozczynem - całość ponownie pozostawiamy do wyrośnięcia. W tym czasie łączymy ze sobą. Po kilku godzinach było gotowe do jedzenia.


Przyozdobiłam je kawałkami czekolady. Z foremki wykroiłam porcji. Pierniki Pączki, oponki, donaty Serniki Torty Moje Ciasto. Ciasta z lodami Desery lodowe Kreatywne desery lodowe Lody dla dzieci Napoje ciepłe Napoje zimne.


Miętowe krążki zanurzać w czekoladzie, wyjmować za pomocą widelca i odkładać na folię aluminiową. Odstawić na kilka godzin. Biszkopt:Białka ubić z cukrem na sztywno, dodać zółtka, następnie mąkę wymieszaną z proszkiem, a na końcu kakao.


Lekko wymieszać, wylać do.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty