wtorek, 18 sierpnia 2015

Papryka nadziewana fetą

Przeczytałam go i bardzo mnie zainteresował - połączenie papryki z fetą - to musi byc pyszne! Nie czekajac długo postanowiłam wypróbować podpatrz Zobacz więcej. MAGLUB Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Sól i Pieprz.


Pieczona papryka z fetą Przepyszna, pieczona papryka z piekarnika podana z oliwą, ziołami i serem feta. Po raz kolejny sprawdziła się reguła, że prostota smaku obroni się sama.

Koniecznie wypróbujcie to pyszne połączenie, a jestem pewna że nie pożałujecie. Nadziewamy je najczęściej mięsem lub ryżem. Dziś papryka faszerowana serem feta zapiekana w piekarniku.


Idealne danie na lekki obiad bądź kolację. Dla miłośników nadziewanych warzyw. Przydało by się zjeść na obiad coś lekkiego i niewymagającego jeśli chodzi o spędzanie czasu w kuchni.


Korzystając z sezonu na młody szpinak polecam kolejny pomysł na faszerowaną paprykę. Wiele osób ma nie miłe wspomnienia z dzieciństwa jeśli chodzi o szpinak.

Ser feta pokruszyć do miski, cebulę drobniutko pokroić i dodać do sera. Czosnek przecisnąć przez praskę wprost do miski. Liście mięty posiekać i dorzucić do farszu.


Witam serdecznie, zauważyłam, że masz wiele widgetów na swoim blogu. Dlatego byłabym zaszczycona, jakbyś dołączyła i do nas oraz zarejestrowała swój blog na liście Top Blogi na stronie znajdzprzepisy. Przygotujesz ją w niecałą godzinę, a danie zadowoli podniebienia nie tylko wegetarian. Czasem kupuję w sklepach słoiczki z nadziewanymi papryczkami. W środku mają twarożek, są pachnące czosnkiem i ziołami.


Uwielbiam je, niestety mój portfel nie koniecznie ;) Postanowiłam zatem sama przygotować takie papryczki. Okazało się to dość proste. Spodobał Ci się ten przepis?


Oceń przepis aby doradzić innym! To przepis na faszerowaną paprykę, do którego chętnie powracam. Jest prosty i pyszny, z idealnie dobranymi składnikami i proporcjami. Skoro jest lato, papryki zeszły z ceny, a ja od dawna miałam ochotę na nafaszerowanie ich mięsem to czemu ich nie zrobić Do tego ryż i feta, trochę ziół i można się delektować letnimi pysznościami.


A skoro i wam się spodobał ten pomysł to nie czekam z. Pieczona czerwona papryka, nadziewana białym ryżem basmati, z dodatkiem przypraw: kardamonu, wędzonej papryki w proszku i cynamonu.

Ze świeżym koperkiem i chrupiącymi orzeszkami pinii. Danie, choć składa się z niewielu składników, jest przesycone smakiem, pachnące i bardzo aromatyczne. Danie inspirowane jest kuchnią bliskiego wschodu. Połączenie słodkiej w smaku pieczonej papryki z fetą i pomidorami oraz kuskusem okazało się trafione. Stworzony z przypadku obiad był strzałem w dziesiątkę w leniwe popołudnie.


Lekkie, sycące i pyszne. Dodane przez konia w: Tylko o kuchni. Osobiscie nie robilam nigdy sera feta w zalewie , ale czesto taki kupuje bo go uwielbim , czesto kupuje male papryczki lekko pikantne nadziewane serem feta w zalewie z oliwy sa boskie , swietne sa tez mlode karczochy w takiej wlasnie.


Klasyką jest papryka faszerowana mięsem mielonym i ryżem. Mięso z nadzienia jest wyjątkowo wilgotne, ponieważ cały czas zbiera soki z papryki. Pieczarki i pietruszka nadają smaku, a dzięki ryżowi danie jest sycące i nie wymaga innych dodatków. Mnie kolorowy wygląd papryki, zawsze zachęca do jej jedzenia.


Nie robiłam, ale chętnie spróbuję. Zwykle kupuje gotowe w Biedronce albo Lidlu. Ja kiedyś w jakimś programie widziałam jak kobieta faszerowała papryczki ostre mięsem mielonym i serem, obtaczała w jajku chyba i bułce tartej i smażyła na głębokim oleju. Kabaczek, cukinia, papryka. Cukinia nadziewana mięsem mielonym, serem feta i oliwkami.


Gdy na straganach świeże warzywa, pomyśl o faszerowaniu! Mięsna cukinia z serem feta i oliwkami to oryginalny pomysł na treściwy obiad lub kolację dla całej rodziny. Stanowi ona świetną alternatywę dla nadziewanej papryki czy bakłażana. Jak zrobić paprykę faszerowaną kurczakiem i białą fasolą?


Masz ochotę na lekki, zdrowy i łatwy w przygotowaniu obiad? Faszerowana kurczakiem i fasolą papryka z pewnością przypadnie ci do gustu. Nie znam nikogo, komu nie posmakowałoby to danie.


Do przygotowania papryki z fetą zainspirowały mnie opowieści Wsiowej Dorosłej ;) Taki trochę inny smak, poniekąd tradycyjny, ale i wsiowy. Papryka nadziewana fetą 21.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty