piątek, 27 listopada 2015

Chrusty przepis drożdżowe

Pulchniutkie faworki drożdżowe to świetna alternatywa dla tradycyjnego chrustu. Rumiane, smażone faworki zadowolą każdego łakomczucha! Mleko podgrzać żeby było letnie. Dodać drożdże, cukier i tyle mąki, żeby ciasto miało gęstość kwaśnej śmietany.


Przykryć i odstawić w ciepłe miejsce do wyrośnięcia na ok. Następnie do miski dodać resztę mąki, rozpuszczoną (zimną) margarynę, sól i ubite widelcem jajko. Jest z nimi niewiele zachodu, a są równie pyszne co tradycyjny chrust.


Ze smaku przypominają mi nieco drożdżowe racuszki. Tylko w karnawale można sobie pozwolić na taką dozę kalorii i zarazem. Dodane przez celabrate w: Tylko o kuchni. Poza tym może ktoś poleci mi sprawdzony przepis na ciasto drożdżowe z suszonych drożdży,świeże.


Chrusty przepis drożdżowe

Zgodnie ze staropolskim obyczajem karnawał to czas smażenia faworków. Przygotowuje się je z ciasta śmietanowego, zbijanego, a smaży jak pączki na głębokim tłuszczu. Faworki smaży się także w Tłusty Czwartek. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji działań marketingowych, jednak nie dłużej niż przez lata, licząc od Twojej ostatniej aktywności jako zalogowany użytkownik w aplikacji przepisy. Ciebie newslettera przepisy.


Jednak teraz odkryłam chruściki drożdżowe, które dużo bardziej mi smakują. Ledwo je zrobiłam i już mam zamiar to powtórzyć. Oczywiście najlepiej smakują pierwszego dnia.


Sprawdzony przepis na faworki, czyli chrusty. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na chrusty drożdżowe. Drożdże posypać łyżkami cukru,jak się rozpuszczą ,wlać ciepłe ( nie gorące!) mleko. Do dużej miski wsypać przesianą mąkę ,zrobić dołek,dodać jaja utarte z cukrem,drożdże z mlekiem. Wymieszać dokładnie,pod koniec dodac ciepłą roztopioną margarynę i spirytus.


Przygotowanie faworków jest nieco łatwiejsze niż smażenie pączków. Jest kruche i lekkie dzięki wtłoczonemu w nie powietrzu podczas wałkowania. Pani Jolu ja mam na chrusty bardzo fajny przepis jeszcze mojej mamy.


Chrusty przepis drożdżowe

Chrust cieniutko wywałkowane są. W Tłusty Czwartek na polskich stołach oprócz pączków królują oczywiście faworki - najlepiej te domowej roboty. Oto najlepsze przepisy na.


W mące robimy zagłębienie, dodajemy żółtka, szczypty soli, wodę, kwaśną śmietanę, wódkę (alkohol w cieście powoduje, że chrusty podczas smażenia nie chłoną tłuszczu). Przepraszamy, ale nie udało się zainicjować komponentu. Proszę odświeżyć stronę i spróbować jeszcze raz.


Wyślij przepis Drożdżowe chrusty. Nie chcecie przegapić żadnego nowego przepisu? Zagubił mi się gdzieś sprawdzony przepis na drożdżowe chrusty.


Przeszukałam wszystkie moje bruliony i nic. Nie było wyjścia, trzeba było znaleźć coś nowego. Na przepis natknęłam się na bl Zobacz więcej.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Poezja-smaku. Przepis na puszyste ciasto drożdżowe. Wysokie, puszyste ciasto drożdżowe z kruszonką i owocami. Można zrobić je z dowolnymi owocami np.


Ciasto jest miękkie i delikatne. Owoce należy ułożyć delikatnie na cieście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty