wtorek, 10 listopada 2015

Przepisy moje ciasto

Dania główne Domowe przetwory Dania mączne Jednogarnkowe Kanapki Krokiety Makarony Naleśniki Pizze Przystawki Sałatki. Sosy Street food Surówki Zapiekanki Zupy. Pierniki Pączki, oponki, donaty Serniki Torty Moje Ciasto.


Ciasto na włoską pizzę - ulubione i wielokrotnie przetestowane, po prostu najlepsze! Idealne i cienkie ciasto na pizzę, z małą ilością drożdży, z klasycznymi grubszymi brzegami, lekko chrupiącymi, ale miękkimi.

Oczywiście dodatki wedle Waszego. Najlepsze ciasta, ciasteczka, desery i pieczywo. Najsłodszy blog w sieci. Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane.


Słodkości znane na całym świecie. Autorskie przepisy ze zdjęciami. Lekkie ciasto z truskawkami (znane Wam z tego przepisu) z delikatnym twisteupieczone z połowy składników, by było bardziej owocowe i wilgotne, dodatkowo w ciasto wplotłam pyszne nadzienie twarożkowe.

Dodać pozostałe składniki i wyrobić gładkie, elastyczne ciasto. Ciasto można wyrabiać ręcznie, można też mikserem z hakiem do ciasta drożdżowego (mikserem zajmie to około minut). Jest to zbiór linków ze zdjęciami do przepisów na ciasta nowości, czyli ciasta mojego autorstwa. Domowe ciasta są nie do zastąpienia - nie da ci ich żadna cukiernia, choćby najlepsza! Wypieki, którymi pachnie w całym domu, nie zawsze są idealne, ale za to wyjątkowe.


Aksamitne czekoladowe brownie, puszyste ciasto drożdżowe, krucha szarlotka, świąteczny piernik, makowiec, baba i mazurek – wszystkie te słodkie ciasta znajdziecie właśnie tutaj. Następnym razem zmodyfikuję przepis, przygotowując dwa razy więcej ciasta i rozłożę je na spodzie zamiast ścierać. Do bezy warto też dodać mąki ziemniaczanej, bo bez niej opadnie. Cała magia tego oryginalnego ciasta polega na tym, że po upieczeniu wygląda, jakby składało się z dwóch warstw – na spodzie gęstszej i nieco budyniowej, a na wierzchu puszystej i aksamitnej.


Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać taki efekt, koniecznie zapisz poniższy przepis na magiczne ciasto. Sprawdzony przepis na moje ciasto imieninowe od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku!


TRADYCYJNE DOMOWE CIASTA – NAJLEPSZE PRZEPISY. Stworzyłam listę przepisów z najlepszymi, tradycyjnymi, domowymi ciastami. Polecane przepisy: ciasto drożdżowe topione moje ulubione Zobacz więcej.

Desery Moje pierwsze jagodzianki. Wyszło mi bułek dużych z reszty ciasta zrobiłam bułę gigant min łatwe tanie. PROSTA SZARLOTKA NA KRUCHYM CIEŚCIE.


Postanowiłam zebrać w jednym miejscu przepisy na ciasta, które dotychczas opublikowałam na blogu, a które są jednocześnie moimi kulinarny. Po upieczeniu wystudź i przekrój na dwa blaty. Ubij śmietankę kremówkę z cukrem pudrem i żelatyną, dzięki której masa będzie dobrze trzymać się pomiędzy dwiema warstwami ciasta, a całość pokryj gęstą polewą czekoladową. Ciasto podawaj pokrojone na kwadraty, z ozdobą wykonaną z bitej śmietany.


Jako dodatek do ciasta sprawdzą się także dowolne bakalie. W sezonie wypróbuj również wariantu ze świeżymi owocami, np. Koniecznie wypróbuj ten przepis na biały puch.


Ciasta – desery na każdą okazję Puszyste serniki i słodkie szarlotki uwielbiamy za ich tradycyjny smak. Nic nie pobije babcinego sernika lub szarlotki, której smak przypomina ten z rodzinnego domu. Makowce i pierniki to ciasta, które królują na stołach podczas świąt Bożego Narodzenia, natomiast bez babek i mazurków każda Wielkanoc byłaby niepełna.


Przepisy i Porady Kulinarne w serwisie MojeGotowanie. PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie. Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania.


Przygotowaliśmy dla Was sprawdzone przepisy, które pokochała cała nasza rodzina. Na stronie znajdziecie przepisy na ciasta, desery, obiady, przekąski i przepyszne, kolorowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty