piątek, 27 listopada 2015

Przepis na pyszne oponki

Przepis na oponki z serem białym. Są bardzo smaczne, lekkie i pulchne. Podczas smażenia ładnie rosną. Pokuszę się o stwierdzenie, że to najlepszy przepis na oponki, jaki znam.


Powiem szczerze, że oponki smakują wspaniale o każdej porze roku nawet w letnie upalne dni z filiżanką aromatycznej kawy, są fantastyczną przekąską.

Jadłam już w swoim życiu oponki z różnych przepisów, jedne były lekko gumowe, inne zbyt twarde. OPONKI SEROWE – NAJLEPSZY PRZEPIS – chrupiące na zewnątrz, a miękkie i puszyste w środku #128578; Zapraszam do wypróbowania i udostępniania dalej. Do wykonania takich oponek z serem twarogowym można użyć twarogu w kostce, który najpierw należy zmielić razy w maszynce do mielenia mięsa lub też można użyć gotowego twarogu sernikowego z wiaderka, ale warto, by był to dobrej jakości twaróg i odpowiednio gęsty (a nie rzadki i wodnisty).


Pyszne i ekspresowe oponki łatwe do przygotowania. Cudowne oponki serowe, czyli pączki serowe z dziurką. Mój przepis pochodzi jeszcze ze starego notatnika mojej kochanej Babci. Oponki wykonaliśmy z ciasta.


Jest to zdecydowanie najlepszy, sprawdzony przepis na oponki serowe.

Moja Babcia używała domowego twarogu, który ucierała w misce. Na początek do miski wsyp mąkę, proszek do pieczenia i cukier, dodając też m. Wymieszaj wszystkie składniki, zagnieć ciasto i. Pierwszy przepis na oponki, który mi się otworzył podczas wyszukiwania i niezwykle pozytywne zaskoczenie podczas ich jedzenia. Ja również robiłam oprócz serc, klasyczne oponki, czyli wykrawałam je szklanką, a środek tylką od szprycy. Do zimnego oleju wlewamy troszkę spirytusu i grzejemy. Wrzucamy kawałek ciasta, gdy wypłynie można smażyć.


Ciasto przygotujesz, mieszając najpierw składniki: mąkę, cukier i niewielką ilość soli, a następnie dodając do nich żółtko, wodę oraz drożdże. Ich przygotowanie jest dość łatwe. Wypróbuj przepis na sobie. Nie tracisz ani wiele czasu, ani pieniędzy.


A możesz zyskać coś baaaardzo pysznego. Nie mają w składzie drożdży, jedynie proszek do pieczenia i sodę. Będą pyszne, gwarantuję!


Proste i szybkie oponki serowe bez drożdży, na sodzie. Najlepsze oponki serowe - przepis i film krok po kroku na Tłusty Czwartek.

Obejrzyj moje książki i e-booki, w których pokazuję przepisy na pyszne dania z bogatymi w witaminy, minerały i korzystne dla zdrowia tłuszcze roślinne superskładnikami. Pyszne, delikatne, puszyste oponki drożdżowe - przepis. Wyłożyć ciasto na oprószoną mąką stolnicę i rozwałkować na grubość ok.


Wykrawać kółka (np. szklanką) i w środku mniejsze (np. kieliszkiem) aby powstały równe oponki. Smażyć na rozgrzanym oleju z dwóch stron na złoty kolor, wyjąć widelcem lub drewnianym patyczkiem do szaszłyków i odsączyć na ręczniku papierowym. Tłusty czwartek już dawno mamy za sobą ale to nie oznacza że nie możemy sobie pozwolić na iście tłustoczwartkową ucztę. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie dokonała małej personalizacji :-D zrezygnowałam ze skórki pomarańczowej, ponieważ syn za nią nie przepada, ale dołożyłam dkg własnego twarogu. Ale smakują równie wybornie także w zwykły dzień.


Z wierzchu lekko chrupiące, w środku miękkie. Do tego oponki drożdżowe smakują tak aromatycznie! Mamy dla ciebie także przepis na oponki serowe i te najpyszniejsze - z przepisu.


Podajemy sprawdzony przepis na serowe pączki z dziurką, dzięki któremu szybko przygotujesz małe co nieco! W tym przepisie na serowe pączki wykorzystano mielony twaróg z wiaderka. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Smak dzieciństwa, oponki są przepyszne, zwłaszcza zaraz po smażeniu. Do ciasta radzę dodać spirytus - będą mniej chłonąc tłuszcz ze smażenia. Przesianą mąkę wysypać na stolnicę, dodać przepuszczony przez praskę ser, wbić żółtka, dodać cukier, śmietanę, sodę i ocet. Kiedyś brałam dość czynny udział na tym portalu,wstawialam przepisy,udzielałam się na forach,po jakimś czasie zrobiło się tu dość nieprzyjemnie,pyskówki,ordynarne teksty i kopiowanie przepisów,zdjęć. Mam lata i jak na swój wiek bardzo dobrą pamięć.


Nie będę polemizować kto,gdzie,kiedy,po co,na co,dlaczego. Wspaniale nadaje się jako słodka przekąska do pracy lub szkoły. Najczęściej przypominamy sobie o oponkach gdy zbliża się Tłusty Czwartek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty